V
vierailija
Vieras
Ihana videoOi, Ruusunnuppu aikoo muuttaa Kärtsylle!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ihana videoOi, Ruusunnuppu aikoo muuttaa Kärtsylle!
Mä oon kompostidiscordissa.
-Mörkö
Entä Stagala?
Olitko itse paikalla Tehyn juhlissa kuulemassa sen läpän vai heitteletkö arvioita toisen käden tietona?
No kyl on sööttiä ny! Kertakaikkiaan!
Siinäpä sulle miettimistäMiksi va jakki K faneilla on nykyään Kä nimensä perässä? Joillakin lukee myös Jere, on sydän tms.
Toi haliNo kyl on sööttiä ny! Kertakaikkiaan!
Siinäpä sulle miettimistä
Heh heh, siinäpä sulle illaksi puuhaa pähkäillä.Jere nimeä kun painaa, niin tulee ilmoitus että salattu ryhmä. Kä merkintä on monille tullut parin päivän sisällä ja se ei ole salainen.
Jeren pikkuveli uuuuh.Oon tällainen 68v. ex-Bojere shippari, nykyinen Jertsukan pikkubroidi & Boitsu shippari. Uuuhh, tää on liian kuumaa mulle. Pakko riisua vaatteet pois kuumuuden takia.
Mistä tää pikkubroidi - Bojan ööö ... ?Jeren pikkuveli uuuuh. Oon tällainen 68v. ex-Bojere shippari, nykyinen Jertsukan pikkubroidi & Boitsu shippari. Uuuhh, tää on liian kuumaa mulle. Pakko riisua vaatteet pois kuumuuden takia.
Ei kannata ottaa kaikkea todesta täällä.Mistä tää pikkubroidi - Bojan ööö ... ?
Mistä tää pikkubroidi - Bojan ööö ... ?
Ei kannata ottaa kaikkea todesta täällä.
Älä mainitse tätä komboa, tulee liian kuuma. Pakko juosta alastomana pihalle viilentymään.
Hän on. Ja pikkubroidi on mini hottis versio Jerpasta.Minusta hän on hyvin tosissaan.
Miksi va jakki K faneilla on nykyään Kä nimensä perässä? Joillakin lukee myös Jere, on sydän tms.
Selvä trollaus.Minusta hän on hyvin tosissaan.
Mä oon kellarissa pakastearkussaÄlä mainitse tätä komboa, tulee liian kuuma. Pakko juosta alastomana pihalle viilentymään.
Anders tule apuun.Mä oon kellarissa pakastearkussa Huomenna pitäisi tarjota täältä hirven lihaa ystäville, kehtaakohan enää kun olen alasti?