V
vierailija
Vieras
Ai siitäkö tässä puhuttiin nytten?K discordissa toi on vissiin joku uusi ominaisuus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai siitäkö tässä puhuttiin nytten?K discordissa toi on vissiin joku uusi ominaisuus.
Ota myös naisia ja alaikäisiä jos vaan saat. Toimi nopeasti. Tampereella ollaan tosi ankaria seksin suhteen. Voit joutua putkaan niinkin Dzeila.Minä menen tänään Tampereen torille ja otan keskellä toria vaikka viisi miestä, jos huvittaa. t. Ritva 66v.
Höpö höpö. Ei edes mitään ennustajia ole olemassa vai oliko sen ihme Liedon mummon nimi.
Siis onko Joyn ficeissä ollut joku Prisma, vai mistä tää jankkaus on peräisin????
Mä oon ollut täällä vuosia enkä tiedä mistä toi lähti.Huohh. Myöhässä olevat uteliaat on rasittava. Etsi oma trolliketjusi
Ei... harmi, ettei sulla oo tota InstaaEli ei instanavin kautta siis.
Sinä et täällä määrää.Huohh. Myöhässä olevat uteliaat on rasittava. Etsi oma trolliketjusi
Sinä et täällä määrää.
Nytten matkija se jaksaa.Sinä syntinen pösilö teit parannuksen ja olet nytten Bojere shippari.
Yäk onko se keltanen iljetys täyttynyt kalenterinsa Bojanilla? Tuliko suklaamunareidet molemmista?Kannatti ostaa Härtsä Joulukalenteri. Kahtena päivänä jo ollut Bojania
Avasitko kakkosluukun varovasti?Kannatti ostaa Härtsä Joulukalenteri. Kahtena päivänä jo ollut Bojania
Keksipä lisää.Kannatti ostaa Härtsä Joulukalenteri. Kahtena päivänä jo ollut Bojania
Okei hä?Niinkuin Jure jollain hiusvoiteella!
Saakos tuollaisen ilmaiseksi, vai onko joku nyt siis mennyt tuosta maksamaan..?Häärijä joulukalenterista tuli kylläkin tänään ihan muuta.
Mä sain ilmaiseksi.Saakos tuollaisen ilmaiseksi, vai onko joku nyt siis mennyt tuosta maksamaan..?
Maksullinen se on.Saakos tuollaisen ilmaiseksi, vai onko joku nyt siis mennyt tuosta maksamaan..?
Mä en oo maksanut mitäänMaksullinen se on.
Mä oon ollut täällä vuosia enkä tiedä mistä toi lähti.
Nooh, eiköhän siellä ole lähinnä pelkkää Jereä, tuskinpa mitään shippiin.Ei... harmi, ettei sulla oo tota Instaa
Ficcikirjailijan Prisma-anaalinovelleista puhutaan.Ei tiedä kukaan muukaan. Eikä ketään edes kiinnosta.
Maksoit kyllä.Mä en oo maksanut mitään