V
vierailija
Vieras
Mutta itse teki öäätöksen, eikä saanut tuossa välissä mitään ohjeita korvanappiinsa
Et voi tietää, miksi muutti mielensä. On voinut tulla tietoa myös korvanappiin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta itse teki öäätöksen, eikä saanut tuossa välissä mitään ohjeita korvanappiinsa
Ei ole tälläistä sanonut missään Bojan, ei voi roolia tietää.
Onko siinä Jerpassa jotain magneettia, vai mitä tässä tapahtuu!?Joo, ne jotka ei usko että Jere kutsui Bojanin lavalle voi katsoa vaikka tumpusta bojere tagilla niin löytyy parikin hyvää videoo, joista tää näkyy.
Tämä, onhan sillä omatkin aivot.Mutta itse teki öäätöksen, eikä saanut tuossa välissä mitään ohjeita korvanappiinsa
No se onkin kummallista, se shippiin pettyminen. Mutta niinhän siinä kävi aikoinaan, hullua kyllä. Täällä ne katkerat ex-shippaajat jauhaa peetä.Miten shippiin voi pettyä, se on mielikuvitusta? Mun shippi eli Kännes voi oikein hyvin, enkä ole siihen pettynyt
Tajuan ja en oo ite shippari. En vaan tajuu miksei täällä voi puhua normaalisti kuin ilkkua ja vääntää kaikki heti johonkin shippi muotoon.
No eihän tullut, urpo, ei tuossa sadasosasekunnissa.Et voi tietää, miksi muutti mielensä. On voinut tulla tietoa myös korvanappiin.
Heh heh, eipä olla yhdessä kaksin nähty missään.Turha sun on sitä kieltää. Kaunis pari ovat.
Tämä, onhan sillä omatkin aivot.
No eihän tullut, urpo, ei tuossa sadasosasekunnissa.
Tämä, onhan sillä omatkin aivot.
Miehet bailaa diskopallojen tahtiin ja mummot riitelee
Eipä hän taida olla, vähä-älyinen.Usko pois, voi tulla. Arvaa mistä tietää, että olet häviöllä? Niinpä, mieti sitä.
Harmi ettei Bojanilla ole
Eipä hän taida olla, vähä-älyinen.
Sillähän just on.Harmi ettei Bojanilla ole
Eipä hän taida olla, vähä-älyinen.
Olen ollut täällä jo kauan aikaa, ihan omana itsenäni.Sivupersoona tuli paikalle.
No niin, nyt se Bojan kertoo, että oli spontaani päätös, Jere pyysi häntä 20sek ennen alkua, että tuu mun luo
Eikä Bojan tosiaan nähnyt ketään muuta kun käveli Jeren luo
Olen ollut täällä jo kauan aikaa, ihan omana itsenäni.
Vielä kun tietäis kekä toi toinen on?Aito ja ennustaja. Tämän saagan se ainut ja oikea pari.
Ui ku oot kateellinen.Typerästi toimittu. Ei lavalle voi noin rynnätä