V
vierailija
Vieras
Käärijä sanoi tänään ekaa kertaa Bojere. Kun luki jonkun fanin lopusta
Ovat tehneet hemmetin kova biisin Bojanin kanssa.
No oli jo aika kaikenmaailman Sannien jälkeen
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Käärijä sanoi tänään ekaa kertaa Bojere. Kun luki jonkun fanin lopusta
Ovat tehneet hemmetin kova biisin Bojanin kanssa.
No enpäs, inhoan tota maata, joten tuskin menisin kuiteskaan, en ole Kanariaa pidempää lentoa tehnyt, ja tuntuu epämukavalta ajatukselta aikaeroineen kaikkineen eli en ehkä pystyis, sitä paitsi ei joksujen keikkoja tuu oleen tuolla.Et kadehdi, mutta kadehdit kuitenkin kun joku oikein Amerikkaan asti meni keikalleTiedät varmaan, että omilla rahoillaan voi tehdä mitä lystää. Eiköhän hän tiedä mihin rahat riittää, kun pystyy nytkin käymään keikoilla.
Miten niihin pääsee jos kiinnostais? Järkyllä scrollauksella?Väärässä olet, käypä lukemassa servun ekojen päivien viestit.
Ei minun kirjoituksia tämä.Shippaamalla sitä Moukkakäärijälle
Niin näytti. Ja miehiäRobinin keikalla näytti olevan täydempää
Periaatteessa, jos vertaa vaikka noihin mustavalkotyyppeihin, jotka ei ymmärrä/ymmärtäneet ficcikirjailijaakaan.Ja itseäsi pidät sitten varmaan erittäin älykkäänä ja hyvänä ihmisenä![]()
Lapsia. Nyt oikeesti sinne näöntutkimukseen tai olisko joku päätohtori parempi sittenkin.Niin näytti. Ja miehiä![]()
Käärijä lukee eturivissä olevan fanin lopusta: "Bojere" "Tuu Mun Luo" "Ollaan muuten tehty Bojanin kanssa Tuu Mun Luo biisi ja on muuten hemmetin kova."Vai lapusta?
Mitä sanoi!?
En mä ainakaan osais ja eikös siinä silloin selitetty että pitää hirveästi osata että tulee selkeä ja yksinkertainen.Palvelimen osaa perustaa kuka vaan, ei ole rakettitiedettä.
Joku kekätossarin fetissi ilmeisesti.Mikä tämä pääfetissi on jollain?
Ei ole mitenkään vaikeaa normaaleille ihmisille.En mä ainakaan osais ja eikös siinä silloin selitetty että pitää hirveästi osata että tulee selkeä ja yksinkertainen.
Juuri näin, tästä videosta näkee hyvin! https://www.instagram.com/p/Daskhp0iTSe/Niin näytti. Ja miehiä![]()
No mistä siis se johtui? (Viestejä on poistettu.)Ficcikirjailijan pihalle heittäjän pohtimisesta oli kai kysymys.
Oon normaali, mutta en kyllä tiedä miten se tehdään.Ei ole mitenkään vaikeaa normaaleille ihmisille.
Oli ilmeisesti keikalla eturivissä kyltteineen.No mistä siis se johtui? (Viestejä on poistettu.)
Ei näy näitä aikuisfaneja.Katso Supersunnuntain instasta postaukset kaikkien artistien osalta vaikka.
Ovat taempana kuten täällä on kerrottu eli ihan fiksusti antoivat tilaa lapsifaneille.Ei näy näitä aikuisfaneja.
Me laajasti ajattelevat kyllä osaamme.Oon normaali, mutta en kyllä tiedä miten se tehdään.
Millä keikalla?Oli ilmeisesti keikalla eturivissä kyltteineen.
En minä ainakaan että.Me laajasti ajattelevat kyllä osaamme.
Syynä ollen että?Muffari lensi kyllä ihan syystä.
Et sitten ole sellainen.En minä ainakaan että.