V
vierailija
Vieras
Ei ole mitään sellaista ollutkaan ikinä.Onko sulla peukutuslista vielä tallessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei ole mitään sellaista ollutkaan ikinä.Onko sulla peukutuslista vielä tallessa?
Kuvankaappauksetkin otit jäsenlistasta ennen kun poistuitEi ole mitään sellaista ollutkaan ikinä.
Jäsenet on tiedossa kyllä.Kuvankaappauksetkin otit jäsenlistasta ennen kun poistuit![]()
PippapääJäsenet on tiedossa kyllä.
Ja ihan ilman listoja muistaa kyllä ne vähä-älyiset ja Bojania loukanneet tyypit.Jäsenet on tiedossa kyllä.
Miten Bojania ois muka loukattu?Ja ihan ilman listoja muistaa kyllä ne vähä-älyiset ja Bojania loukanneet tyypit.
Sinä olet jos kuvankaappauksia otat.Niinhän sinä taidat olla.
Kekä on herkkis B fani joka ylentää idoliaan niin että loukkaantuu normaaleista kommenteista.Miten Bojania ois muka loukattu?
Tästä ketjusta on minun halveeraamisesta tallessa.Sinä olet jos kuvankaappauksia otat.
Ihme perversio palstamummoilla toisia faneja kohtaan. Mitä nää asiat sulle kuuluu? Eikä muutenkaan tarttis mitään yksityishenkilöitä tai discordin nimimerkkejä täällä ruotia.Onko sillä mummofanilla ja ulkomaalaisella joku suhde? Ovat joka keikalla aina yhdessä. Mistä toi ulkomaalainen saa rahaa tulla joka viikonloppu Suomeen?
Kyllä se onnistuu kun lentää halpalentoyhtiöillä ja priorisoi fanituksen eli käyttää muihin elämän osa-alueisiin hyvin vähän rahaa. Olen itsekin matkustanut bändien perässä köyhänä opiskelijana.
Ja itseäsi pidät sitten varmaan erittäin älykkäänä ja hyvänä ihmisenäJa ihan ilman listoja muistaa kyllä ne vähä-älyiset ja Bojania loukanneet tyypit.
Onko sun nimi paljastettu täällä vai oletko joku K:n lähipiiriin kuuluva, muuten olet pelkkä anonyymi kirjoittaja.Tästä ketjusta on minun halveeraamisesta tallessa.
Oikein Amerikkaan asti, eipä mene läpi tälläiset, mut ite en ainakaan kadehdi, varsinkin nytten ku on rahaa.Kyllä se onnistuu kun lentää halpalentoyhtiöillä ja priorisoi fanituksen eli käyttää muihin elämän osa-alueisiin hyvin vähän rahaa. Olen itsekin matkustanut bändien perässä köyhänä opiskelijana.
Nimittelet muita vähä-älyisiksi, vajakeiksi jne. ja syytät muita sinun halveeraamisesta.Tästä ketjusta on minun halveeraamisesta tallessa.
No en tietenkään K:n lähipiiriin, mutta puhuttu peetä minun kertomista asioista kuten työpaikka.Onko sun nimi paljastettu täällä vai oletko joku K:n lähipiiriin kuuluva, muuten olet pelkkä anonyymi kirjoittaja.
Et kadehdi, mutta kadehdit kuitenkin kun joku oikein Amerikkaan asti meni keikalleOikein Amerikkaan asti, eipä mene läpi tälläiset, mut ite en ainakaan kadehdi, varsinkin nytten ku on rahaa.
Voi jeesus. Kaikkine saapumisineen (hankit ruuat ja mietit, mitä voisitte syödä ja pakkaat kaikki saappaatkin mukaan) mökki voi olla aika raskaskin kokemus helppoa ja nautinnollista elämää hakeville. Varsinkin jos aikaa on vain vähän.En tajua mitä varten eivät voisi haluta mökkeillä. Sauna, vihta, järvi ja kylmä juoma, suomalainen yötön yö. Missä B voisi mitään parempaa kokea kuin mökkilaiturilla? Varmasti haluaa kokea noin klassisen kokemuksen.
Saunakaan ei itsekseen lämpiä ja ostovihdat on noloja. Jos et viitsi ja jaksa tai osaa tehdä omaa, ole vihtomatta. Niin kiva sitten punkkien seasta pusikosta sitäkin hakea.En tajua mitä varten eivät voisi haluta mökkeillä. Sauna, vihta, järvi ja kylmä juoma, suomalainen yötön yö. Missä B voisi mitään parempaa kokea kuin mökkilaiturilla? Varmasti haluaa kokea noin klassisen kokemuksen.
Vai lapusta?Käärijä sanoi tänään ekaa kertaa Bojere. Kun luki jonkun fanin lopusta
Ovat tehneet hemmetin kova biisin Bojanin kanssa.
Miten Bojania ois muka loukattu?