V
vierailija
Vieras
Halusit tietää että mitä hänestä.Ei kiinnosta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Halusit tietää että mitä hänestä.Ei kiinnosta.
Nehn on itsekin heittäneet aiheesta läppää.Mutta noi oikeasti rivot viestit Jerestä ja Bojanista ei haittaa sua? Vähän tekopyhää eikö.
Rivo viesti oli Krisin isästä, haloo.
Halusit tietää että mitä hänestä.
Nehn on itsekin heittäneet aiheesta läppää.
Rivo viesti oli Krisin isästä, haloo.
En mä sellaisia kirjoittele.Ai se oikeuttaa sun törkeät jutut. Näh, ei taida oikeuttaa.
No tietäähän, justhan mä kerroin. Ja kirjoittaja tiesi tasan tarkkaan. Sinä myös.Kukaan ei tiedä että kenestä puhutaan eikä ketään edes kiinnosta.
Tuskinpa, kun heille ilmoitetaan.Ketään ei kiinnosta näin luokattomat jutut. Kommenttien kohteet jättävät tällaisen forumin ihan omaan arvoonsa.
Sehän oli läpällä kirjoitettu, ei mikään sellainen kaunis ficci, joita ollaan totuttu lukemaan, vaan jonkun shippaajien pilkkaa enemminkin.Kyllä siinä kunnianloukkauksen täyttävässä tarinassa oli mainittu Bojan ja Jere.
Kysyit niin kuitenkin.En halunnut.
Häh, tosiasiahan siinä vain todetaan.Tää ylläoleva viesti taitaa olla koko vuoden törkein ja loukkaavin. Poliisille tämä viesti myös.
Tuskinpa, kun heille ilmoitetaan.
No tämä, vielä kun tietäis kuka on Kris, saati sitten isänsäKukaan ei tiedä että kenestä puhutaan eikä ketään edes kiinnosta.
OnMiha, niin. Haluatko, että ilmiannan hänelle tuon kommentin? Hän näkee kyllä, että koko ketju on Bojanista ja Jokereista, ja että Kris on täällä Kris Guštin.
Häh, tosiasiahan siinä vain todetaan.
Kris on Jokereiden kitaristi.No tämä, vielä kun tietäis kuka on Kris, saati sitten isänsä
Hyi hlvetti. Kenen mielikuvitus semmoseen riittäsLaittakaas joku taitava p ornotarinan kertoja oikein mehevä tarina tulemaan K&H s*ksiseikkailuista, se on varmaan erityisen sallittua kun ovat OF tehneet
No, katsotaan, onko poliisin mielestä ihan vaan shippausta.Toihan oli vaan shippausta. Eihän fantasioiminen ole rikos. Olen oppinut sen viimeisimpien vuosien aikana. Ainakin melkein.
Olen oppinut mielikuvituksellisesti parittamaan kaikkea, mikä liikkuu ja hengittää. Ihan vaan shippaushengessä!
Onkohan jollain hiiri perseessä just nytToihan oli vaan shippausta. Eihän fantasioiminen ole rikos. Olen oppinut sen viimeisimpien vuosien aikana. Ainakin melkein.
Olen oppinut mielikuvituksellisesti parittamaan kaikkea, mikä liikkuu ja hengittää. Ihan vaan shippaushengessä!
Toihan oli vaan shippausta. Eihän fantasioiminen ole rikos. Olen oppinut sen viimeisimpien vuosien aikana. Ainakin melkein.
No, katsotaan, onko poliisin mielestä ihan vaan shippausta.
Koko hiiri vaiko se hiiren pieni nypykkä?Onkohan jollain hiiri perseessä just nyt
No onhan siitä kuvia jo Of:issa t*kopan*t ja muut.Hyi hlvetti. Kenen mielikuvitus semmoseen riittäs