V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No nyt tiedät. Joker out kitaristi on Kris, B on Bojan ja Krisin isästä puhuttiin just törkeästi ketjussa.
Onko heitäkin haukuttu vammaisiksi?Toisessa törkeässä viestissä on myös mainittu B ja Krisin isä.
Ei ollut mun kirjoitus se heistä.Sinä olet ainoa, joka heistä puhuu, eikä kukaan muu.
Kuka täällä parittaa intiimisti Btä ja Jtä? Kunnianloukkaus!
Ei ollut mun kirjoitus se heistä.
Kyllä.Niinpä. Se puutarha ja Ao3 myös täynnä kunnianloukkauksia.
Ei ollut mun kirjoitus se heistä.
Juu ei ollut.
Krisin isä on ja sama asia.Ei täällä ole mainittu sen nimistä henkilöä.
No, joku tiesi. Kirjoitteli rivoja heistä.Kukaan muu täällä ei edes tiedä tuollaista ihmistä kuin sinä.
No enhän. Katsopa sivun 8002 eka kommentti.Muuten vaan mainitsit heidät ensimmäisenä nimeltä.
Oih. Pikkarit kostui
No enhän. Katsopa sivun 8002 eka kommentti.
Ja se kommentti, jota se lainaa.No enhän. Katsopa sivun 8002 eka kommentti.
Katso kommentti, jota siinä lainataan.Krisin isä? Mitä siitä?
Lähinnä muuttui Saharan autiomaaksi.
No, joku tiesi. Kirjoitteli rivoja heistä.
Katso kommentti, jota siinä lainataan.
OnMiha, niin. Haluatko, että ilmiannan hänelle tuon kommentin? Hän näkee kyllä, että koko ketju on Bojanista ja Jokereista, ja että Kris on täällä Kris Guštin.Krisin isä? Mitä siitä?
Mutta noi oikeasti rivot viestit Jerestä ja Bojanista ei haittaa sua? Vähän tekopyhää eikö.![]()
Se tarina missä oli hiiri ja se joku ihmeen Krissin isä oli paljon kuumempi, siitä kyllä lähti pikkarit pyörimään
Rivo viesti oli Krisin isästä, haloo.Mutta noi oikeasti rivot viestit Jerestä ja Bojanista ei haittaa sua? Vähän tekopyhää eikö.