K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vauvan Puppa on jonkun mukaan 'Hennan' luoma hahmo.
Toinen veikkaus, että Puppa on
'Konalan jauhelihamiehen'
alter ego. Mä muistan nämä
puppamummat jo vuoden takaa, kun ekan kerran tulin palstalle.

Tämä oli minun ensimmäinen
ja viimeinen viestini tässä ketjussa.

En harjoita juoruilua.

Hyvää viikonloppua.
Puppa= ennustaja = Henna

vierailija
Ɓojan bojan, where is Jere, do you talk, do you think of him? When do you meet again, in wintertime maybe??? Pleaaasw answer".

"Hello gils, maybe yes maybe yes. Who knows."

-> " Bojan sanoi useammalle fanille lähtevänsä lomalle Jeren kanssa tod näk helmikuussa
Hyvä esimerkki sulla. Mieti muuten kuinka ahdistavalta julkkiksista tuollainen utelu ja tivaaminen tuntuu. Sitä tapahtuu tosi paljon.

vierailija
BL myi vaan yhden keikan loppuun, JO kaksi. Näitä riittää.
En ole varsinaisesti BL fani, mutta hän myi keikat ihan omilla ansioillaan ilman vetoapua. Jos Joksut ei olisi henganneet K:n kanssa Viisuissa niiden keikkamyynti olisi täällä Luken tasoa. Eikä siinä mitään että saivat osansa K huumasta, mutta ei kannata vertailla muihin.

vierailija
Puppa= ennustaja = Henna
En tiedä, mutta sen totean,
että mä en ole yhtään ainoaa Puppa-ketjua kirjoittanut. En ole Henna. En myöskään ole Kihis, Tosis, Jonna, Winner tai kukaan muukaan nicki.
Näin on joku joskus aiheetta syyttänyt - siksi tuon tämän esille.

Paikkakunnallani on ollut
runsaasti pahantahtoista mustasukkaisuutta sen takia, että useampi huomattavasti nuorempi mies on jstn syystä ihastunut minuun. [Nämä kaikki mä & m- kohtaamiset päivällä keskellä harmainta arkea mun toimittaessa asioitani. Ei missään baareissa, joissa en koskaan raittiuteen sitoutuneena käy].

En mä ole kenenkään junnujen kanssa tosiaan kahvitellut, suhteesta nyt puhumattakaan,
olen etäparisuhteessa, mutta silti jotakin nuorempaa naista selvästi ärsyttää tämä mun aikuisen 40++ naisen viehätysvoima aivan silmittömästi, koska kirjoittelee
'onko pian menopaussi, hei mummo'-tyylisiä kateudessaan.
Ilmeisesti kyseisen miehen ex tai muu mustasukkainen läheinen
tai peräti kokonainen porukka
on kostona näitä alkanut kirjoittaa.
Mun hoikkuusko ärsyttää, en tiedä.

Ei muuta, jatkakaa. 👋

vierailija
Vauvan Puppa on jonkun mukaan 'Hennan' luoma hahmo.
Toinen veikkaus, että Puppa on
'Konalan jauhelihamiehen'
alter ego. Mä muistan nämä
puppamummat jo vuoden takaa, kun ekan kerran tulin palstalle.

Tämä oli minun ensimmäinen
ja viimeinen viestini tässä ketjussa.

En harjoita juoruilua.

Hyvää viikonloppua.
No niin varmasti. "Ensimmäinen ja viimeinen" Buahaha 😄

Ei ol yhdenkään noista. Alkoi niiden "joku söi jääkaapista mumman rapuhyydykkeen yöllä" juttujen jälkeen. Aina jääkaapista katosi jotain. Hahmo on jonkun hauskan intellektuellin luoma, vastauksena vauvalla erityisesti hahmon luonnin aikaan kuplivaan ruotsalaisuus- ja pakkoruotsivihaan ja persuiluun.

vierailija
No niin varmasti. "Ensimmäinen ja viimeinen" Buahaha

Ei ol yhdenkään noista. Alkoi niiden "joku söi jääkaapista mumman rapuhyydykkeen yöllä" juttujen jälkeen. Aina jääkaapista katosi jotain. Hahmo on jonkun hauskan intellektuellin luoma, vastauksena vauvalla erityisesti hahmon luonnin aikaan kuplivaan ruotsalaisuus- ja pakkoruotsivihaan ja persuiluun.
Tämä

vierailija
En tiedä, mutta sen totean,
että mä en ole yhtään ainoaa Puppa-ketjua kirjoittanut. En ole Henna. En myöskään ole Kihis, Tosis, Jonna, Winner tai kukaan muukaan nicki.
Näin on joku joskus aiheetta syyttänyt - siksi tuon tämän esille.

Paikkakunnallani on ollut
runsaasti pahantahtoista mustasukkaisuutta sen takia, että useampi huomattavasti nuorempi mies on jstn syystä ihastunut minuun. [Nämä kaikki mä & m- kohtaamiset päivällä keskellä harmainta arkea mun toimittaessa asioitani. Ei missään baareissa, joissa en koskaan raittiuteen sitoutuneena käy].

En mä ole kenenkään junnujen kanssa tosiaan kahvitellut, suhteesta nyt puhumattakaan,
olen etäparisuhteessa, mutta silti jotakin nuorempaa naista selvästi ärsyttää tämä mun aikuisen 40++ naisen viehätysvoima aivan silmittömästi, koska kirjoittelee
'onko pian menopaussi, hei mummo'-tyylisiä kateudessaan.
Ilmeisesti kyseisen miehen ex tai muu mustasukkainen läheinen
tai peräti kokonainen porukka
on kostona näitä alkanut kirjoittaa.
Mun hoikkuusko ärsyttää, en tiedä.

Ei muuta, jatkakaa.
Ei kiinnosta. Menehän siitä muualle, vanha hiiva

Yhteistyössä