K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ɓojan bojan, where is Jere, do you talk, do you think of him? When do you meet again, in wintertime maybe??? Pleaaasw answer".

"Hello gils, maybe yes maybe yes. Who knows."

-> " Bojan sanoi useammalle fanille lähtevänsä lomalle Jeren kanssa tod näk helmikuussa
Hyvä esimerkki sulla. Mieti muuten kuinka ahdistavalta julkkiksista tuollainen utelu ja tivaaminen tuntuu. Sitä tapahtuu tosi paljon.

vierailija
Puppa= ennustaja = Henna
En tiedä, mutta sen totean,
että mä en ole yhtään ainoaa Puppa-ketjua kirjoittanut. En ole Henna. En myöskään ole Kihis, Tosis, Jonna, Winner tai kukaan muukaan nicki.
Näin on joku joskus aiheetta syyttänyt - siksi tuon tämän esille.

Paikkakunnallani on ollut
runsaasti pahantahtoista mustasukkaisuutta sen takia, että useampi huomattavasti nuorempi mies on jstn syystä ihastunut minuun. [Nämä kaikki mä & m- kohtaamiset päivällä keskellä harmainta arkea mun toimittaessa asioitani. Ei missään baareissa, joissa en koskaan raittiuteen sitoutuneena käy].

En mä ole kenenkään junnujen kanssa tosiaan kahvitellut, suhteesta nyt puhumattakaan,
olen etäparisuhteessa, mutta silti jotakin nuorempaa naista selvästi ärsyttää tämä mun aikuisen 40++ naisen viehätysvoima aivan silmittömästi, koska kirjoittelee
'onko pian menopaussi, hei mummo'-tyylisiä kateudessaan.
Ilmeisesti kyseisen miehen ex tai muu mustasukkainen läheinen
tai peräti kokonainen porukka
on kostona näitä alkanut kirjoittaa.
Mun hoikkuusko ärsyttää, en tiedä.

Ei muuta, jatkakaa. 👋

vierailija
Vauvan Puppa on jonkun mukaan 'Hennan' luoma hahmo.
Toinen veikkaus, että Puppa on
'Konalan jauhelihamiehen'
alter ego. Mä muistan nämä
puppamummat jo vuoden takaa, kun ekan kerran tulin palstalle.

Tämä oli minun ensimmäinen
ja viimeinen viestini tässä ketjussa.

En harjoita juoruilua.

Hyvää viikonloppua.
No niin varmasti. "Ensimmäinen ja viimeinen" Buahaha 😄

Ei ol yhdenkään noista. Alkoi niiden "joku söi jääkaapista mumman rapuhyydykkeen yöllä" juttujen jälkeen. Aina jääkaapista katosi jotain. Hahmo on jonkun hauskan intellektuellin luoma, vastauksena vauvalla erityisesti hahmon luonnin aikaan kuplivaan ruotsalaisuus- ja pakkoruotsivihaan ja persuiluun.

vierailija
No niin varmasti. "Ensimmäinen ja viimeinen" Buahaha

Ei ol yhdenkään noista. Alkoi niiden "joku söi jääkaapista mumman rapuhyydykkeen yöllä" juttujen jälkeen. Aina jääkaapista katosi jotain. Hahmo on jonkun hauskan intellektuellin luoma, vastauksena vauvalla erityisesti hahmon luonnin aikaan kuplivaan ruotsalaisuus- ja pakkoruotsivihaan ja persuiluun.
Tämä

vierailija
En tiedä, mutta sen totean,
että mä en ole yhtään ainoaa Puppa-ketjua kirjoittanut. En ole Henna. En myöskään ole Kihis, Tosis, Jonna, Winner tai kukaan muukaan nicki.
Näin on joku joskus aiheetta syyttänyt - siksi tuon tämän esille.

Paikkakunnallani on ollut
runsaasti pahantahtoista mustasukkaisuutta sen takia, että useampi huomattavasti nuorempi mies on jstn syystä ihastunut minuun. [Nämä kaikki mä & m- kohtaamiset päivällä keskellä harmainta arkea mun toimittaessa asioitani. Ei missään baareissa, joissa en koskaan raittiuteen sitoutuneena käy].

En mä ole kenenkään junnujen kanssa tosiaan kahvitellut, suhteesta nyt puhumattakaan,
olen etäparisuhteessa, mutta silti jotakin nuorempaa naista selvästi ärsyttää tämä mun aikuisen 40++ naisen viehätysvoima aivan silmittömästi, koska kirjoittelee
'onko pian menopaussi, hei mummo'-tyylisiä kateudessaan.
Ilmeisesti kyseisen miehen ex tai muu mustasukkainen läheinen
tai peräti kokonainen porukka
on kostona näitä alkanut kirjoittaa.
Mun hoikkuusko ärsyttää, en tiedä.

Ei muuta, jatkakaa.
Ei kiinnosta. Menehän siitä muualle, vanha hiiva

Yhteistyössä

Kotimaista laatusisältöä evästeiden avulla​

Keräämme yhdessä kumppaneidemme (56) kanssa eväste- ja tunnistetietoja esimerkiksi vierailluista sivuista, IP-osoitteista ja laitteiden ominaisuuksista. Tietoja kerätään, jotta voimme tarjota kävijöillemme parempia sisältöjä ja palveluita sekä kohdennettua mainontaa ja markkinointia. Tietoja hyödynnetään myös kävijämäärien ja mainonnan mittaamisessa. Hyväksymällä evästeet sallit tietojesi käsittelyn em. tarkoituksiin. Voit muuttaa valintojasi milloin tahansa evästeasetuksistasi näytön alalaidassa olevan linkin kautta.

Lue tarkemmin, mihin tarkoituksiin tietojasi käytetään:

Tällä välilehdellä voit antaa suostumuksesi evästeiden ja vastaavien teknologioiden käyttöön painamalla Hyväksy kaikki tai valitsemalla yksityiskohtaisesti, mihin tarkoituksiin annat suostumuksesi ja painamalla Hyväksy valitut. Jos valitset Estä kaikki tai et tee muokkauksia ja valitset sen jälkeen Hyväksy valitut, evästeitä tai muita vastaavia teknologioita ei hyödynnetä. Suostumuksesi vaaditaan myös siihen, että Toimittajat -välilehdellä luetellut yhteistyökumppanit saavat käsitellä tietojasi. Huomaathan, että sivuston ja palvelun toiminnan kannalta välttämättömät evästeet ovat aina käytössä.

Tarkoitukset

Evästeet, laitteet tai vastaavat verkkotunnisteet (esimerkiksi kirjautumisperusteiset tunnisteet, satunnaisesti määritetyt tunnisteet, verkkopohjaiset tunnisteet) sekä muut tiedot (esimerkiksi selaimen tyyppi ja tiedot, kieli, näytön koko, tuetut tekniikat jne.) voidaan tallentaa laitteellesi tai lukea laitteellasi laitteen tunnistamiseksi joka kerta, kun se muodostaa yhteyden sovellukseen tai verkkosivustoon yhdessä tai useammassa tässä esitetyssä tarkoituksessa.

Mainonta ja sisältö voidaan yksilöidä profiilin perusteella. Toimintaasi tässä palvelussa voidaan käyttää sinua koskevan profiilin luomiseen tai parantamiseen yksilöityä mainontaa ja sisältöä varten. Mainosten ja sisällön tehokkuutta voidaan mitata. Raportit voidaan luoda oman ja muiden toiminnan perusteella. Toimintasi tässä palvelussa voi auttaa kehittämään ja parantamaan tuotteita ja palveluita.

Erityisominaisuudet

Hyväksynnälläsi tarkkaa sijaintiasi (alle 500 metrin säteellä) voidaan käyttää tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksynnälläsi tiettyjä laitettasi koskevia ominaisuuksia saatetaan pyytää ja käyttää erottamaan se muista laitteista (kuten asennetut fontit tai laajennukset, näyttösi resoluutio) tässä ilmoituksessa kuvattujen tarkoitusten tueksi.

Hyväksymällä sallit tietojesi käsittelyn. Suostumuksesi koskee tätä palvelua, hyväksymättä jättäminen voi vaikuttaa asiakaskokemukseesi. Jotkut teknologiat saattavat perustella tietojen käsittelyä oikeutetulla edulla, voit vastustaa tätä tai muuttaa muita asetuksia klikkaamalla "Asetukset" linkkiä.

Tietosuoja