V
vierailija
Vieras
Oli kyllä, Jere joutui perumaan.
Katsoitko kristallipallosta vai soittiko Jere sulle?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oli kyllä, Jere joutui perumaan.
No loogistahan se olisi, kun on just suomenruotsalaisten keskuudessa ollut suosittu jo pidempään.Kuulostaa läpältä. "Kaikki" suomenruotsalaiset Hoojan keikalla?
Vauvan Puppa on jonkun mukaan 'Hennan' luoma hahmo.
Toinen veikkaus, että Puppa on
'Konalan jauhelihamiehen'
alter ego. Mä muistan nämä
puppamummat jo vuoden takaa, kun ekan kerran tulin palstalle.
Tämä oli minun ensimmäinen
ja viimeinen viestini tässä ketjussa.
En harjoita juoruilua.
Hyvää viikonloppua.
Mä oon Munkkivuoren kinkkumiesTai konalan jauhelihamies?
Ɓojan bojan, where is Jere, do you talk, do you think of him? When do you meet again, in wintertime maybe??? Pleaaasw answer".
"Hello gils, maybe yes maybe yes. Who knows."
-> " Bojan sanoi useammalle fanille lähtevänsä lomalle Jeren kanssa tod näk helmikuussa
Ovat. Vähättelevät kaikkien muiden suosiota ja menestystä kun omassa pikku mielessään kokevat ne uhkana Joksupoksuille.Onko nämä Hoojan suosiota ihmettelevät ja vähättelevät samoja tyyppejä jotka kuvittelee Joker Outin olevan joku iso ja tunnettu bändi
Onko nämä Hoojan suosiota ihmettelevät ja vähättelevät samoja tyyppejä jotka kuvittelee Joker Outin olevan joku iso ja tunnettu bändi
Todellakin, nämä samat odottelevat sitä Joksujen Nokia areenan keikkaa joka julkaistaan ihan just.Onko nämä Hoojan suosiota ihmettelevät ja vähättelevät samoja tyyppejä jotka kuvittelee Joker Outin olevan joku iso ja tunnettu bändi
Ei Hooja ole erityisen suosittu Suomessa, nyt tuli keikalle lähinnä väkeä K:n näkemiseen.Onko nämä Hoojan suosiota ihmettelevät ja vähättelevät samoja tyyppejä jotka kuvittelee Joker Outin olevan joku iso ja tunnettu bändi
On suomenruotsalaisten keskuudessa ollut jo aiemmin.Ei Hooja ole erityisen suosittu Suomessa, nyt tuli keikalle lähinnä väkeä K:n näkemiseen.
En ole varsinaisesti BL fani, mutta hän myi keikat ihan omilla ansioillaan ilman vetoapua. Jos Joksut ei olisi henganneet K:n kanssa Viisuissa niiden keikkamyynti olisi täällä Luken tasoa. Eikä siinä mitään että saivat osansa K huumasta, mutta ei kannata vertailla muihin.BL myi vaan yhden keikan loppuun, JO kaksi. Näitä riittää.
Ei BL keikka tainnut myydä edes loppuun, eikä joksujenkaan toinen muistaakseni.BL myi vaan yhden keikan loppuun, JO kaksi. Näitä riittää.
Eli mikä oli kuuntelijoiden määrä Suomessa ennen yhdistämistä K:hon.On suomenruotsalaisten keskuudessa ollut jo aiemmin.
Hoojalla on ollut esim. paljon enemmän kuuntelijoita kuin Joksuilla Suomessa jo ennen K yhteistyötä. On heillä omia fanejaan. Itsekin tiesin pari biisiä ennakkoon.Ei Hooja ole erityisen suosittu Suomessa, nyt tuli keikalle lähinnä väkeä K:n näkemiseen.
Puppa= ennustaja = Henna
No niin varmasti. "Ensimmäinen ja viimeinen" BuahahaVauvan Puppa on jonkun mukaan 'Hennan' luoma hahmo.
Toinen veikkaus, että Puppa on
'Konalan jauhelihamiehen'
alter ego. Mä muistan nämä
puppamummat jo vuoden takaa, kun ekan kerran tulin palstalle.
Tämä oli minun ensimmäinen
ja viimeinen viestini tässä ketjussa.
En harjoita juoruilua.
Hyvää viikonloppua.
TämäNo niin varmasti. "Ensimmäinen ja viimeinen" Buahaha
Ei ol yhdenkään noista. Alkoi niiden "joku söi jääkaapista mumman rapuhyydykkeen yöllä" juttujen jälkeen. Aina jääkaapista katosi jotain. Hahmo on jonkun hauskan intellektuellin luoma, vastauksena vauvalla erityisesti hahmon luonnin aikaan kuplivaan ruotsalaisuus- ja pakkoruotsivihaan ja persuiluun.
Ei kiinnosta. Menehän siitä muualle, vanha hiivaEn tiedä, mutta sen totean,
että mä en ole yhtään ainoaa Puppa-ketjua kirjoittanut. En ole Henna. En myöskään ole Kihis, Tosis, Jonna, Winner tai kukaan muukaan nicki.
Näin on joku joskus aiheetta syyttänyt - siksi tuon tämän esille.
Paikkakunnallani on ollut
runsaasti pahantahtoista mustasukkaisuutta sen takia, että useampi huomattavasti nuorempi mies on jstn syystä ihastunut minuun. [Nämä kaikki mä & m- kohtaamiset päivällä keskellä harmainta arkea mun toimittaessa asioitani. Ei missään baareissa, joissa en koskaan raittiuteen sitoutuneena käy].
En mä ole kenenkään junnujen kanssa tosiaan kahvitellut, suhteesta nyt puhumattakaan,
olen etäparisuhteessa, mutta silti jotakin nuorempaa naista selvästi ärsyttää tämä mun aikuisen 40++ naisen viehätysvoima aivan silmittömästi, koska kirjoittelee
'onko pian menopaussi, hei mummo'-tyylisiä kateudessaan.
Ilmeisesti kyseisen miehen ex tai muu mustasukkainen läheinen
tai peräti kokonainen porukka
on kostona näitä alkanut kirjoittaa.
Mun hoikkuusko ärsyttää, en tiedä.
Ei muuta, jatkakaa.
En ole varsinaisesti BL fani, mutta hän myi keikat ihan omilla ansioillaan ilman vetoapua. Jos Joksut ei olisi henganneet K:n kanssa Viisuissa niiden keikkamyynti olisi täällä Luken tasoa. Eikä siinä mitään että saivat osansa K huumasta, mutta ei kannata vertailla muihin.
Jollain harhat oikein kunnolla tulilla, meidän annaliisojako tämä.Tämä
Ai mikä tämäJollain harhat oikein kunnolla tulilla, meidän annaliisojako tämä.
No toi pippapää ns. nuorten miesten suosikki.Ai mikä tämä