Voimakupla rakkaus

vierailija
Joka rakkaudesta voimansa saa, on murtumaton.. vai oliko se lannistumaton? Äkkiähän tuon googlettelisi. Hieno biisi!

Oletko tehnyt viimeaikoina tekoja rakkaudesta? Elänyt rakkaudessa?

Mulla on oikein pehmeä kausi täynnä liverrystä. Moikkasin jopa ikävää naapuria ihan vilpittömästi!

Fm

vierailija
Pitäisköhän tähän vastata entisen naapurin isännän tapaan, kun häneltä kysyttiin, miten lapset voi.
Vastaus oli lyhyesti ja ytimekkäästi että lapset voi hyvin ja paskaa tulee.
No joo, ei mitään ihmeelisempää, vanha rauha ja entiset pirunkurit.
Ihana kuulla!

Ehkä aloitin ketjun väärään ajankohtaan. Kellojen siirtelyn yhteydessä voi olla vaikeaa jakaa tuntoja rakkaudesta.

Ihana kuulla!

Ehkä aloitin ketjun väärään ajankohtaan. Kellojen siirtelyn yhteydessä voi olla vaikeaa jakaa tuntoja rakkaudesta.
Kieltämättä kellojen turhanaikainen venkslaus herättää vähän toisenlaisia fiboja.
mut onhan tää kevätaika aina ihan noin piolookinkin näkövinkkelistä jonkinsortin rakkaudenaikaakin, että siinä mielessä melko hyvä ajoitus aloitukselle.
Toisaalta mulla, noin henkilökohtaisesti, ei ole mitään kalenteria rakkaudelle, joten se aihe on mielestäni aina ajankohtainen. Mites sulla?

Millä tavalla se naapuri on ikävä?. Mul naapurit on moikkaus tuttui. Nyt jopa yks yrmykin on oppinut tervehtimään😊. Noh viimeviikko oli vähän rymyämistä ja pikkasen sekoilua. Millä tavalla itestäs huomaat tuon murtumattomuuden? Eikö mikään nakerra epäilystä sydämmeesi vaan sydän riemuitsee vain? Itellä nyt tällenen semiolo oon iloinen kun löysin yhden kauniin biisin. Miehellä kunnon viskiääni. Kun oltiin sunnuntaina vähän kaljoittelemassa treeniksellä nih kehuttiin et siinä on kunnon äijjä 😊 millain noin muuten sun sydän liitää sit kun on rakkautta sydämessä nytten? Voisitko pistää tanssiksi tai laulaa luikauttaa laului omasta pääatäsi. Se on kyl ihanaa silloin kun sydän rakastaa kaikki muuttuu kauniksi ja mieli on iloinen. Välillä on itelläkin noin. Mut ehkä sitä rakkautta sit sotkee omat sekoilut ja sillon mieli menee pohjille. Et koska opin.

vierailija
Kieltämättä kellojen turhanaikainen venkslaus herättää vähän toisenlaisia fiboja.
mut onhan tää kevätaika aina ihan noin piolookinkin näkövinkkelistä jonkinsortin rakkaudenaikaakin, että siinä mielessä melko hyvä ajoitus aloitukselle.
Toisaalta mulla, noin henkilökohtaisesti, ei ole mitään kalenteria rakkaudelle, joten se aihe on mielestäni aina ajankohtainen. Mites sulla?
Hiihii, kun tuosta rakkauskalenterista saisikin väännettyä niin monta vitsiä! Mutta jätän tällä kertaa. En ole kovin rakastava ennen aamukahvia, mutta heti sen jälkeen kyllä!
Viime syksyhän meni paksusti, etten jaksanut edes portaita nousta. Sitten ennen joulua "pudotin" melkein sen kolme kiloa ja loputkin suli sitten talven mittaan. Yleensä olen tykännyt kylmistä talvista, mutta tämä on ollut poikkeusvuosi.
Kun nyt jo näin aikaisin saa kaivella kukkaruukkuja varastosta ja lyödä rikkalapion multaan, niin onhan se mahtava fiilis.
Ja vielä parempi, kun on löydetty tämä uusi käyttäjäryhmä työkaluille, elikkäs pienikokoiset naiset, ja työkaluja on kevennetty niin, että meillekin löytyy kaikenmoista vimpainta! Ei tarvitse käskyttää ukkoa sahaamaan lumen kaatamia puita, kun voi tehdä itse!
Ah, tätä autuutta!

Moikkelis! Kiva biisi! Ajattelitko vaeltaa jonnekin kesällä?
Mun mieli tekis vähän niinkuin ton biisin äijä reppu seläs vaan. Mut sit hankaluutensa ois et missä pestä vaatteensa et voi huolettomasti kävellä ja vaeltaa. Onko hotelleissa muuten pyykkitupia tai hostelleissa hostelli sopis mun kukkarolle paremmin 10e yö ois kova niinkuin sillon kun oltiin dameissa siinä huonees oli 4 muutakin mun ja tyttiksen lisäksi. Ranskalais pariskunta naida nakutti eivätkä ujostelleet kyllä mitään. Sit siinä oli yks venäläinen ukko sen kaa terasilla keiteltiin teetä ja syötiin vähän venäläistä suklaata. Hostellissa jos olis toi kympin yö nih sehän tekis vaan 300e kuussa ni tulis halvemmaks ku täs mun kämpäs vuokra ja sillain saisin ehkä sitä ongelmaa ratkottua miten tutustua uusiin ihmisiin kun nukutaan samassa huoneessa nih kait vois juttu seuraa löytyä. Ku sit jos nukkuis hotelissa nih miten tutustua paikallisiin ja se voisi olla sellasta päätöntä yksinvaellusta et uskaltaisinko mennä ja tehdä yksin vai jäisinkö vain yksin kuikuileen ovelle menemättä sinne sisälle kokemaan.

Voisitko sä nukkua ja kokeilla kimppakämppä hostellia?
Mut sit realiteetit tulee talousasioissa vastaan. Lupasin kesäksi shoppailu rahaa parisataa ja laskuikin jonossa. Et jos nyt hoidan asiat talouasioissa kunnolla nih saattaa olla ne balansissa sit heinäkuussa vasta. Tänävuonna liikaa ollut rillumareita ja budjetit menny pitkin schaissee ku pikku kaljapäissään mikään ei muka maksa mitään ja sit ollaankin kusessa ku krapula tulee 😁.

Mut kyl mä haaveilen et lähtis vaan ja jättäis kaiken. Muualla kyl tol rahal pärjäis. Onko sulla vaelluksia suunniteilla?

Hiihii, kun tuosta rakkauskalenterista saisikin väännettyä niin monta vitsiä! Mutta jätän tällä kertaa. En ole kovin rakastava ennen aamukahvia, mutta heti sen jälkeen kyllä!
Viime syksyhän meni paksusti, etten jaksanut edes portaita nousta. Sitten ennen joulua "pudotin" melkein sen kolme kiloa ja loputkin suli sitten talven mittaan. Yleensä olen tykännyt kylmistä talvista, mutta tämä on ollut poikkeusvuosi.
Kun nyt jo näin aikaisin saa kaivella kukkaruukkuja varastosta ja lyödä rikkalapion multaan, niin onhan se mahtava fiilis.
Ja vielä parempi, kun on löydetty tämä uusi käyttäjäryhmä työkaluille, elikkäs pienikokoiset naiset, ja työkaluja on kevennetty niin, että meillekin löytyy kaikenmoista vimpainta! Ei tarvitse käskyttää ukkoa sahaamaan lumen kaatamia puita, kun voi tehdä itse!
Ah, tätä autuutta!
Just, kun ite tekkee, saa just semmottisen, kun sattuu tuleen.(Wanha suomalainen kansanwiisaus)
Mut vaikka nyt hiukan on lämpimämpää ollukkin, niin täkäläiset maat on vielä hiukan koppurassa. Ei tee vielä mieli muuta kuin hiukan siivoilla edellissyksyn roskia ja muuta talven mittaan puista tippunnutta ryänää.

vierailija
Mun mieli tekis vähän niinkuin ton biisin äijä reppu seläs vaan. Mut sit hankaluutensa ois et missä pestä vaatteensa et voi huolettomasti kävellä ja vaeltaa. Onko hotelleissa muuten pyykkitupia tai hostelleissa hostelli sopis mun kukkarolle paremmin 10e yö ois kova niinkuin sillon kun oltiin dameissa siinä huonees oli 4 muutakin mun ja tyttiksen lisäksi. Ranskalais pariskunta naida nakutti eivätkä ujostelleet kyllä mitään. Sit siinä oli yks venäläinen ukko sen kaa terasilla keiteltiin teetä ja syötiin vähän venäläistä suklaata. Hostellissa jos olis toi kympin yö nih sehän tekis vaan 300e kuussa ni tulis halvemmaks ku täs mun kämpäs vuokra ja sillain saisin ehkä sitä ongelmaa ratkottua miten tutustua uusiin ihmisiin kun nukutaan samassa huoneessa nih kait vois juttu seuraa löytyä. Ku sit jos nukkuis hotelissa nih miten tutustua paikallisiin ja se voisi olla sellasta päätöntä yksinvaellusta et uskaltaisinko mennä ja tehdä yksin vai jäisinkö vain yksin kuikuileen ovelle menemättä sinne sisälle kokemaan.

Voisitko sä nukkua ja kokeilla kimppakämppä hostellia?
Mut sit realiteetit tulee talousasioissa vastaan. Lupasin kesäksi shoppailu rahaa parisataa ja laskuikin jonossa. Et jos nyt hoidan asiat talouasioissa kunnolla nih saattaa olla ne balansissa sit heinäkuussa vasta. Tänävuonna liikaa ollut rillumareita ja budjetit menny pitkin schaissee ku pikku kaljapäissään mikään ei muka maksa mitään ja sit ollaankin kusessa ku krapula tulee .

Mut kyl mä haaveilen et lähtis vaan ja jättäis kaiken. Muualla kyl tol rahal pärjäis. Onko sulla vaelluksia suunniteilla?
Mä en pärjänny oikein hyvin edes solussa, kun hammastahnat jne käytettiin. Välillä katos ruokaakin. Tuun toimeen ihmisten kanssa, mut mulla on tiukka reviiri.

Hehe. Budjetoi noi ylläriostokset jo edellisvuonna. Ei sulle tule kuin säännöllisesti noita rillumoita ja suurinpiirtein niissä menee joka kerran sama summa. Eli katot pari edellistä kertaa, mitä on menny ja laitat sit sen summan johonkin jemikseen. Mä teen noin kaikkien menojen kans, eikä ikinä rahat lopu kesken! Voi hyvillä mielin elellä.

Jos hyvin käy, niin käydään lapin reissu jossain kohtaa. Ei olla pariin vuoteen päästy, ja alkais olla ikävä jo.

vierailija
Just, kun ite tekkee, saa just semmottisen, kun sattuu tuleen.(Wanha suomalainen kansanwiisaus)
Mut vaikka nyt hiukan on lämpimämpää ollukkin, niin täkäläiset maat on vielä hiukan koppurassa. Ei tee vielä mieli muuta kuin hiukan siivoilla edellissyksyn roskia ja muuta talven mittaan puista tippunnutta ryänää.
Nii ja takatalvikin iskee sunnuntaina. Tai ainakin luvannu melkeen kymmentä yöpakkasta. Näin tänään koskikaran. Hitsi, että sillä on hyvä suojaväri. Otin kuvan, aika kauan piti zoomailla, että löysi sen!
Meidän katosta pari metriä oli pudonnut miehekkään kokoinen oksa. Oli kyl onnekas. Tai sit se on ottanut kimmokkeen ja kohta ropisee sisään. Eihän sitä tiedä, ennenkuin kiikkuu tuonne katolle.
Miks huopakatot on pitäny vaihtaa peltikatoiksi! Tai tietäähän sen, mut pakko sinne silti on mennä putsaan räystäät. Ja tää katto on sit liukas. Et jos yhtäkkiä katoan täältä kokonaan, niin tiedätte, kuin on käynynnä.

Nii ja takatalvikin iskee sunnuntaina. Tai ainakin luvannu melkeen kymmentä yöpakkasta. Näin tänään koskikaran. Hitsi, että sillä on hyvä suojaväri. Otin kuvan, aika kauan piti zoomailla, että löysi sen!
Meidän katosta pari metriä oli pudonnut miehekkään kokoinen oksa. Oli kyl onnekas. Tai sit se on ottanut kimmokkeen ja kohta ropisee sisään. Eihän sitä tiedä, ennenkuin kiikkuu tuonne katolle.
Miks huopakatot on pitäny vaihtaa peltikatoiksi! Tai tietäähän sen, mut pakko sinne silti on mennä putsaan räystäät. Ja tää katto on sit liukas. Et jos yhtäkkiä katoan täältä kokonaan, niin tiedätte, kuin on käynynnä.
Joo, kokemusta on, miten liukas toi peltikatto voi olla. Mitähän hänestä olisi, jotakin ehkä kymmenisen vuotta, kun piti mennä kiinnittämään irtoamassa olevaa harjapeltiä. Lähdin viemään turvavaljaitten köyttä, enkä huomannut vaihtaa kumppareita jalkaan. Lape oli todella loiva, mutta kun yöllä oli käväissyt sen verran pakkasella, että oli hiukan huurretta. ja mulla kovapohjaiset sieviläiset jalassa. No joo, ensin hiukan kieriteltiin ja loppumatka vain luistettiin, Onneksi pudotus räystäältä ei ollut kuin hiukan yli pari metriä ja sain itteni räystään yli jalat edellä.

Mä en pärjänny oikein hyvin edes solussa, kun hammastahnat jne käytettiin. Välillä katos ruokaakin. Tuun toimeen ihmisten kanssa, mut mulla on tiukka reviiri.

Hehe. Budjetoi noi ylläriostokset jo edellisvuonna. Ei sulle tule kuin säännöllisesti noita rillumoita ja suurinpiirtein niissä menee joka kerran sama summa. Eli katot pari edellistä kertaa, mitä on menny ja laitat sit sen summan johonkin jemikseen. Mä teen noin kaikkien menojen kans, eikä ikinä rahat lopu kesken! Voi hyvillä mielin elellä.

Jos hyvin käy, niin käydään lapin reissu jossain kohtaa. Ei olla pariin vuoteen päästy, ja alkais olla ikävä jo.
Säännöllisest noh miten sen nyt ottaa. Mut toisaalt täs nyt huomannut parist et tarjoillut hitosti ja sitkun kysyy vastavuoroisuut nih ei kyl niin toimi toistepäin. Turhia kulueriä vaan ja nyt en tarjoile piikki meni kiinni😁 toisaalt kyl mäkin sit oon imaillut yhelt mut toisaalta mä en oikeestaan ikinä ehdottanut et lähetään juomaan vaan se pyys mukaan. Mut oon mä sille heittänyt massii vaik ei olis tarvinut ite ehdottanut. Tää elämä on tällästä säätämistä samoissa piireis ja valitettavan paljon paskan jauhantaa ja ite esiinnytään niin hyvinä ja täydellisenä. Jotenkin tympääntynyt koko hommaan mut ei vaan oo päässyt irtautumaan vaik se olis oikee ratkasu jättää ihmisiä pois ja muuttaa muualle. Mut mitä sit tekis. Jännä et välillä voi saada muiden puolesta jotain idean tynkää mitä ne vois tehdä. Mut omalla kohdalla on hukassa mitä vois tehdä. Ku hankalaks sen tekee sen et kun oon yksin mun mieli on ilonen ku saan vaellella missä haluan mieleni kanssa tai tulee mieleen ehkä joskus jotain ideoita. Tuleeko sulle koskaan mitään uusia keksintöjä mieleen? Jos tulee nih mikä on sun viimonen keksintö? Et jos varastaisin sen ja myisin yrityksille saat sit puolet 😉
Ja siis juuh kyl mun mieli ehkä joskus ilostuukin uusista asioista tai mistä ei ole koskaan kuullutkkaan.

Onko sulla paljon uusia asioita elämässä tai onko vaihtelevuutta? Mikä oli sun uusi asia minkä tajusit tai opit viimeksi?
Mä oon ollut esim tästä pimennossa et on kspselikahvia. Näin tos mun lähikaupan alessa alennukses pakkauksen en ostanut. Ootko sä juonnut sitä kapselikahvia koskaan jos olet onko se minkä makuista?
Joo mulkin tulee kohta 6vuotta aikaa kun lapissa käynnyt. Tykkäsin ku siellä mökillä oli koski ja kuohut nih sinne yläpäähän ja sit antaa virran viedä se oli hauskaa lapsena pikkuserkun kaa tuntei vaan rampattiin aina sinne kosken ylpäähän ja sielt sit laskua mökin kohdille ja sama takas ja monta tuntii.

Nyt pitäisi karaista taas jollain itteänsä et kylmässä vedessä taas olisi vaan. Ootko sä avannoissa käynnyt viime talvina?.

Siis mä pärjäisin oikeesti ihan hyvin ilman rillumareita se on nähty. Mun kompastus kivi on jos mua tympäsee tai mielessä on tylsää. Nih sit soittoo kavereille mennäänkö kaljoille ku sillon viimestään kaipaa sosiaalista kanssa käymistä ja on ilonen olo nih on intookin jutella. Onko sulla koskaan tylsää ja millä sä sen tylsyys ongelman ratkaisit. Tai miten silloin ratkaisit tylsyys ongelman kun olit nuorempi ja vaik sinkku et millä sä niksautit aivot pois tylsyydestä ja oli taas kivaa edes omassa päässä?. Mul on ollut ihan mukavaa tässä viimeaikoina mut tänään kun kyliltä pääsin siin yhden aikoihin himaan ni iski tympääntyminen ja tylsyys. Kiukuttelin jopa noista politiikoista. Esim eilen katoin vähän aikaa ennen ku miehen puolikkaat alkoi nih vähän vaalitenttiä nih ne kaikki kälätti toistensa päälle nih saannut mitään selvää puheista no onneks alkoi miehen puolikkaiden uudet jaksot joille sai nauraa tai niit ensimmäisiä jaksoi en oo nähnyt ni uusia mulle 😊.

Mikä kuukausi sua tai teitä muuten eniten kiehtoo lapissa? Ja millasta teidän toiminta siellä olisi tai mikä täyttäisi sen et saatte onnistuneen matkan?
Mitä sä muuten sanoit niille jotka söi sun ruuat tai käytti sitä tahnaa?
Myönnän kerran tein kyl näin et oli kämppis ja sit tuli yllättäen kauheet mässyt yöllä nih kämppiksel oli siin jääkaapissa suklaa keksei nih aattelin et syön yhen tai kaks mut vetäsin koko putkilon niit keksei ettei muruakaan jäännyt. Eihän kämppis tykännyt aamulla yhtään mut sanoin et lähen kaupast hakee uuden ku sillo yöllä enään mikään ollut auki.
Ootko sä koskaan syönnyt muiden herkkuja luvatta?

vierailija
Joo, kokemusta on, miten liukas toi peltikatto voi olla. Mitähän hänestä olisi, jotakin ehkä kymmenisen vuotta, kun piti mennä kiinnittämään irtoamassa olevaa harjapeltiä. Lähdin viemään turvavaljaitten köyttä, enkä huomannut vaihtaa kumppareita jalkaan. Lape oli todella loiva, mutta kun yöllä oli käväissyt sen verran pakkasella, että oli hiukan huurretta. ja mulla kovapohjaiset sieviläiset jalassa. No joo, ensin hiukan kieriteltiin ja loppumatka vain luistettiin, Onneksi pudotus räystäältä ei ollut kuin hiukan yli pari metriä ja sain itteni räystään yli jalat edellä.
Iik. Tärähtikö nilkat pahasti? Tossa voi melkein toivoa, että putoaisi vasta, kun on saanut lumet pudotettua. Tai no. Teininä putsasin lumet katolta ja laiskuuttani sitten pudotin kolan ja hyppäsin itse perässä. Pudotusta ei ny ollu kuin joku metri. Mut makeesti se persauksiin otti.😁

vierailija
Säännöllisest noh miten sen nyt ottaa. Mut toisaalt täs nyt huomannut parist et tarjoillut hitosti ja sitkun kysyy vastavuoroisuut nih ei kyl niin toimi toistepäin. Turhia kulueriä vaan ja nyt en tarjoile piikki meni kiinni toisaalt kyl mäkin sit oon imaillut yhelt mut toisaalta mä en oikeestaan ikinä ehdottanut et lähetään juomaan vaan se pyys mukaan. Mut oon mä sille heittänyt massii vaik ei olis tarvinut ite ehdottanut. Tää elämä on tällästä säätämistä samoissa piireis ja valitettavan paljon paskan jauhantaa ja ite esiinnytään niin hyvinä ja täydellisenä. Jotenkin tympääntynyt koko hommaan mut ei vaan oo päässyt irtautumaan vaik se olis oikee ratkasu jättää ihmisiä pois ja muuttaa muualle. Mut mitä sit tekis. Jännä et välillä voi saada muiden puolesta jotain idean tynkää mitä ne vois tehdä. Mut omalla kohdalla on hukassa mitä vois tehdä. Ku hankalaks sen tekee sen et kun oon yksin mun mieli on ilonen ku saan vaellella missä haluan mieleni kanssa tai tulee mieleen ehkä joskus jotain ideoita. Tuleeko sulle koskaan mitään uusia keksintöjä mieleen? Jos tulee nih mikä on sun viimonen keksintö? Et jos varastaisin sen ja myisin yrityksille saat sit puolet
Ja siis juuh kyl mun mieli ehkä joskus ilostuukin uusista asioista tai mistä ei ole koskaan kuullutkkaan.

Onko sulla paljon uusia asioita elämässä tai onko vaihtelevuutta? Mikä oli sun uusi asia minkä tajusit tai opit viimeksi?
Mä oon ollut esim tästä pimennossa et on kspselikahvia. Näin tos mun lähikaupan alessa alennukses pakkauksen en ostanut. Ootko sä juonnut sitä kapselikahvia koskaan jos olet onko se minkä makuista?
Joo mulkin tulee kohta 6vuotta aikaa kun lapissa käynnyt. Tykkäsin ku siellä mökillä oli koski ja kuohut nih sinne yläpäähän ja sit antaa virran viedä se oli hauskaa lapsena pikkuserkun kaa tuntei vaan rampattiin aina sinne kosken ylpäähän ja sielt sit laskua mökin kohdille ja sama takas ja monta tuntii.

Nyt pitäisi karaista taas jollain itteänsä et kylmässä vedessä taas olisi vaan. Ootko sä avannoissa käynnyt viime talvina?.

Siis mä pärjäisin oikeesti ihan hyvin ilman rillumareita se on nähty. Mun kompastus kivi on jos mua tympäsee tai mielessä on tylsää. Nih sit soittoo kavereille mennäänkö kaljoille ku sillon viimestään kaipaa sosiaalista kanssa käymistä ja on ilonen olo nih on intookin jutella. Onko sulla koskaan tylsää ja millä sä sen tylsyys ongelman ratkaisit. Tai miten silloin ratkaisit tylsyys ongelman kun olit nuorempi ja vaik sinkku et millä sä niksautit aivot pois tylsyydestä ja oli taas kivaa edes omassa päässä?. Mul on ollut ihan mukavaa tässä viimeaikoina mut tänään kun kyliltä pääsin siin yhden aikoihin himaan ni iski tympääntyminen ja tylsyys. Kiukuttelin jopa noista politiikoista. Esim eilen katoin vähän aikaa ennen ku miehen puolikkaat alkoi nih vähän vaalitenttiä nih ne kaikki kälätti toistensa päälle nih saannut mitään selvää puheista no onneks alkoi miehen puolikkaiden uudet jaksot joille sai nauraa tai niit ensimmäisiä jaksoi en oo nähnyt ni uusia mulle .

Mikä kuukausi sua tai teitä muuten eniten kiehtoo lapissa? Ja millasta teidän toiminta siellä olisi tai mikä täyttäisi sen et saatte onnistuneen matkan?
Mitä sä muuten sanoit niille jotka söi sun ruuat tai käytti sitä tahnaa?
Myönnän kerran tein kyl näin et oli kämppis ja sit tuli yllättäen kauheet mässyt yöllä nih kämppiksel oli siin jääkaapissa suklaa keksei nih aattelin et syön yhen tai kaks mut vetäsin koko putkilon niit keksei ettei muruakaan jäännyt. Eihän kämppis tykännyt aamulla yhtään mut sanoin et lähen kaupast hakee uuden ku sillo yöllä enään mikään ollut auki.
Ootko sä koskaan syönnyt muiden herkkuja luvatta?
Joh, aina pitää mennä hyvin ja vielä paremmin. Se on kumma juttu. Ehkä tykkäisit sarjasta queen of fuc*** everything. Oisko ollut katsomossa. Vai katsoitko jo?

Mulla on hyvä ideapää. Jos saat niitä myytyä niin saat 70%. Mun puolikkaasta voi vaikka pääomittaa sit uusiin innovointeihin!

Sulla on kyl syvällisiä kysymyksiä paljon. Eiks kapselikahveihin tarvitse kapselikeittimen kanssa. Niitä on nykyisin hotelleissa. Ihan jees. Käy kahvista, jos ei oikeaa ole tarjolla. Se on jonkinmoinen kahviuute, joka sekoitetaan veteen. Käsittääkseni nestemäinen, mut en tiedä, mistä tuo käsitys on syntynyt. Siitä kapselin mallista? Voishan se olla jauhettakin?

Kyllä mulla varmaan on ollut joskus tylsää. Piti oikein miettiä. Viimeksi kun oli tylsää, opettelin koodaamista. Sen aloitus ilman opintoja on lähes mahdotonta, mut innostuin ja kävin yhden avoimen kurssin. Tajusin logiikkaa ja nyt on sit projekteja vaihtelevasti.. silleen omalla ajalla aamuyöstä😁

Eduskunnan kyselytunnit on joo ärsyttäviä. Enemmän saa tietää kun lukee iltalehteä. Tms. Ei niistä mitään selvää saa..niin tylsiä asian kiertelyitä ja kaarteluita.

Ei mua haittaa, jos joku ottaa jotain, jos se korvaa sen. Toki parempi ennemmin kuin myöhemmin. Tai riippuu tietenkin myös omasta suhteesta siihen, joka ottaa. En mä kavereilta tai sukulaisilta tai hyviltä naapureilta tartte mitään, mut ainakin joo puolituntemattomilta!

Yhteistyössä