Tehkää minulle kauppalista,

vierailija
No lähdetäänpä siitä osaatko keittää perunoita ja kananmunia. Laajennetaan hieman onnistuuko keitto-, uuni- tai paistoruoat? Onko sinulla jotain terveydellisiä seikkoja (tyypin II diabetes, korkea verenpaine, sydänvaivoja tai kolesteroli koholla jotka vaikuttavat siihen mitä ruoka-aineita ostat? Paljonko on budjetti?

Karvalaukkuhan on rousku, eikä kanttarelli 🤔

Fm
Ai että tollanen kiinnostaa. Mut sitten pitäs vartoilla syksyä. Silloin noita on mettät jos ei ny ihan täynnä, niin puolillaan kuiteskin.
Koska kysymyksessä oli Rättiksen vastaus minulle, kannattaa ottaa huomioon se, ettei kyse välttämättä ole sienestä (vaikka karvalaukku ihan hyvä rousku onkin) vaan kiertoilmauksesta karvoituksen peittämään vartalon osalle, toki voi nykyisin olla sheivattukin.

En laita kuvaa "karvalaukusta", jottei Fm tunne itseään esineellistetyksi, jos hänellä sattuisi samannäköinen olemaan...

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
Koska kysymyksessä oli Rättiksen vastaus minulle, kannattaa ottaa huomioon se, ettei kyse välttämättä ole sienestä (vaikka karvalaukku ihan hyvä rousku onkin) vaan kiertoilmauksesta karvoituksen peittämään vartalon osalle, toki voi nykyisin olla sheivattukin.

En laita kuvaa "karvalaukusta", jottei Fm tunne itseään esineellistetyksi, joa hänellä sattuisi samannäköinen olemaan...
Muuntelet sanojani. Siksipä jätänkin suunnittelemani vitsit edelliseen. Pilasit jälleen hauskat jutut..

Yhteistyössä