V
vierailija
Vieras
Plot twist.Entä jos K onkin sadomasokisti.
Miten se ilmenisi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko Käärijäkin sit pappa kun laulaa Micmaceista?
Miten niin uusi nimi?Heheh, odotan innolla mikä jankkaus uusimmasta ulkonäköä koskevasta kommentista lähtee käyntiin. Nyt on mustakantisessa vihossa uusi ykkösnimi Bojanin loukkaajien listassa.
Miten niin uusi nimi?
Kävi heittää ton pommin varmaan ihan tarkoituksella
Voiko aamu aloittaa LSD:llä?
Kyllä, ovat tulossa tai jo tulleet. Suomessa toki aina hiukan (=paljon) muuta maailmaa myöhemmin. Siitä voi sitten olla monta mieltä, onko muodin mukaisesti pukeutuminen tärkeää vai ei. Omasta mielestäni ei ole, pikemminkin päinvastoin.Eikös pillifarkut ollut tulossa takaisin muotiin.Jostain muistan lukeneeni.En kyllä itse ole niistä missään vaiheessa luopunut kokonaan.Vanhempana ei enää seuraa muotia niin orjallisesti.
Kävi heittää ton pommin varmaan ihan tarkoituksella
Kyllä, ovat tulossa tai jo tulleet. Suomessa toki aina hiukan (=paljon) muuta maailmaa myöhemmin. Siitä voi sitten olla monta mieltä, onko muodin mukaisesti pukeutuminen tärkeää vai ei. Omasta mielestäni ei ole, pikemminkin päinvastoin.
Niiden paluuta on povattu jo jonkun aikaa mutta ei niitä vieläkään käytä kuin milleniaalit ja sitä vanhemmat lähinnä. Just olin Lontoossa viime kuussa eikä pillejä näkynyt kellään.Kyllä, ovat tulossa tai jo tulleet. Suomessa toki aina hiukan (=paljon) muuta maailmaa myöhemmin. Siitä voi sitten olla monta mieltä, onko muodin mukaisesti pukeutuminen tärkeää vai ei. Omasta mielestäni ei ole, pikemminkin päinvastoin.
Kyllä, ovat tulossa tai jo tulleet. Suomessa toki aina hiukan (=paljon) muuta maailmaa myöhemmin. Siitä voi sitten olla monta mieltä, onko muodin mukaisesti pukeutuminen tärkeää vai ei. Omasta mielestäni ei ole, pikemminkin päinvastoin.
Niiden paluuta on povattu jo jonkun aikaa mutta ei niitä vieläkään käytä kuin milleniaalit ja sitä vanhemmat lähinnä. Just olin Lontoossa viime kuussa eikä pillejä näkynyt kellään.
Keilasilmä!Hirveet silmäpussit, kun vetäsin sipsipussin yöpalaksi.
En tiedä Lontoosta, mutta mm. Pradan, Marnin ja Loewen näytöksissä on hiljattain oltu pilleissä.Niiden paluuta on povattu jo jonkun aikaa mutta ei niitä vieläkään käytä kuin milleniaalit ja sitä vanhemmat lähinnä. Just olin Lontoossa viime kuussa eikä pillejä näkynyt kellään.
Nimenomaan. Lammasmainen muiden seuraaminen on naurettavaa. Oman tiensä kulkijat ovat parhaita.Jokerit eivät kauheasti näytä seuraavan muotia. He tekevät ja pukevat päällensä mitä haluavat. Heillä on ihan oma tyylinsä. Musta se on vaan hienoa.
Niinpä, mä oon alkanut käyttämään trumpettihousuja ja oon tosi cool.Nimenomaan. Lammasmainen muiden seuraaminen on naurettavaa. Oman tiensä kulkijat ovat parhaita.