vierailija
Millä perusteella on samasta tilaisuudesta ja jos on, niin miksi Bojanilla on eri takki tuossa?Et taida olla maisteri.
Millä perusteella on samasta tilaisuudesta ja jos on, niin miksi Bojanilla on eri takki tuossa?Et taida olla maisteri.
No näyttäähän noi housutkin siltä. Vaikka tuskin on päättänyt yhtään mitään.No nyt se näyttää siltä, että kynähame on päättänyt minkä ulsterin se päälleen laittaa.
Höpö höpöNo näyttäähän noi housutkin siltä. Vaikka tuskin on päättänyt yhtään mitään.
No ihan tuommoiset homo-housut, taatusti Dz:n gay-ystävälleen löytämät.Höpö höpö
Ei näytä, sori.No näyttäähän noi housutkin siltä. Vaikka tuskin on päättänyt yhtään mitään.
Koska Bojan tuli tilaisuuteen toi takki päällä. Trenssiä käytetään bleiserin päällä.Millä perusteella on samasta tilaisuudesta ja jos on, niin miksi Bojanilla on eri takki tuossa?
Ootko sokea vai miksi pakko oikein kysellä?Onko nuo lahkeet käännetty (liian pitkät) vai onko lahje tuollainen ihan tarkoituksella?
Käännetty, niinkuin kaikissa sen housuissa.Onko nuo lahkeet käännetty (liian pitkät) vai onko lahje tuollainen ihan tarkoituksella?
Ovat varmaan Dz:n housut. Se on niin pitkäsäärinen.Onko se vähän persjalkainen vai eikö se ymmärrä että housujakin myydään eri pituuksilla?
Naisten housuilta nuo kyllä näyttää.Bojan ei kulje naisten housuissa kiusaaja.
Bojan ei kulje naisten housuissa kiusaaja.
Miehillekin on kapeita housuja ja farkkuja pöhlö.Naisten housuilta nuo kyllä näyttää.
Mutta miesten ei pitäisi käyttää sellaisia, pöhlö. Näyttää 2010-luvun naisten farkuilta.Miehillekin on kapeita housuja ja farkkuja pöhlö.
Miltä vuosisadalta itse olet, jos inakat pillifarkut on susta ajankohtaiset?En tiedä miltä vuosisadalta te ootte tupsahtaneet tänne jos hyvin istuvat farkut on teistä naisten housut. Tämä on vähän kuin joku vaihtoehtotodellisuus, itse katsoin että uuh kuin kuuma mies ja tulen tänne niin eiköhän täällä intetä jostain naisten housuista
Jos et tiedä niin nykyään on monenlaista leveyttä, ei eletä niitä aikoja, jolloin kaikilla piti olla joku tietty malli Leviksistä tai jotkut hitsin Micmacit jalassa. Riippuu asusta, löysät, kapeat, levenevät, kapenevat, suorat, you name it.Miltä vuosisadalta itse olet, jos inakat pillifarkut on susta ajankohtaiset?
Uskon tietäväni mummeja paremmin.Jos et tiedä niin nykyään on monenlaista leveyttä, ei eletä niitä aikoja, jolloin kaikilla piti olla joku tietty malli Leviksistä tai jotkut hitsin Micmacit jalassa. Riippuu asusta, löysät, kapeat, levenevät, kapenevat, suorat, you name it.
Mummeista en osaa sanoa etkä säkään nyt oikein vakuutaUskon tietäväni mummeja paremmin.
Eikös pillifarkut ollut tulossa takaisin muotiin.Jostain muistan lukeneeni.En kyllä itse ole niistä missään vaiheessa luopunut kokonaan.Vanhempana ei enää seuraa muotia niin orjallisesti.
Kyllä sä itsesi mummiksi paljastit Leviksillä ja MicMaceillä.Mummeista en osaa sanoa etkä säkään nyt oikein vakuuta