K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon kyllä siellä ihan shippaajana enkä oo huomannut mitään pilkkaa edes rivien välistä, ja se onkin ollut siellä yksi parhaista puolista.
Tosin se shippsus ei ollut siellä niin aggressiivista kuin muualla välillä, mutta ihan hyvä niin.
No minä kyllä koin sellaisissa jutuissa, että sanottiin esimerkiksi vieläkö siellä vauvalla luullaan K tai B biiseistä, että niissä on viitteitä heistä toisistaan ja vähän ivalliseen sävyyn. No minä olenkin vain ystävyysfiilistelijä sanottiin. Ja minusta se ei ole välttämättä hyvä, että sitä shippiä jotenkin siellä pelätään? Lisäksi koin ne jotkut keskustelut, joissa kaksi tai kolme kirjoittajaa jutteli aika agressiivisen sävyiseksi, niinkuin olisin tullut keskelle jotakin riitaa tai tilannetta, jonne en kuulu. Enkä tykännyt Kris puheita mollattiin sielläkin. Toki saatan olla vähän enemmän herkkä näissä tuntemuksissani.

vierailija
Bojtsu ollut monestikin hämillään Jerpun puheista. Siitä et Jere puhunut niin hassusti enkkua eikä aina ehkä tule täysin (oikein)ymmärretyksi ja toisaalta niistä kun se laukoo kaikenlaista. Tahallaan tai vahingossa. Viisuissa siinä bussivideossa (se legendaarinen "if I were your boyfriend") kun Jere heittää hyvin levotonta juttua ja sanoo esim et heillä on Bojanin kanssa vain yks hotellihuone, Bojanhan kiirettii ihan korjaamaan asiaa, et ei, ei .. Toisaalta Bojan oli se joka peitti heidät lipulla ja leikisti "pussailivat". Tavallaan hyvin kiehtovaa, kun Bojan selvästi saanut erilaisen kasvatuksen ja tulee eri kulttuurista ja on näennäisesti kiltti ja asiallinen, vaikka sit kaikkea muuta onkin kyllä tehnyt esimerkiksi lavalla muiden Jokereiden kanssa jne, vähän sopimatonta. Mut varmaan löysivät toisistaan sellaiset turvalliset ja luotettavat (elinikäiset) ystävät & sielun veljet, kenen kanssa sitten kuitenkin mätsäsi se hullukin energia ja huumori.

vierailija
Tääkin ketju mennyt pihalle kun on saman kaltaisia mulk kuja ämmiä haukkumassa eriävien mielipiteiden esittäviä kuin mitä vauvalla on. Ennen sentään täällä oli no rules ja keskustelu vapaata. Nyt vaan hyökätään kimppuun. Hp!

vierailija
Tääkin ketju mennyt pihalle kun on saman kaltaisia mulk kuja ämmiä haukkumassa eriävien mielipiteiden esittäviä kuin mitä vauvalla on. Ennen sentään täällä oli no rules ja keskustelu vapaata. Nyt vaan hyökätään kimppuun. Hp!
Samat keskustelijat täällä, vauvalla ja Discordissa. Ei voi mitenkään tulla yllätyksenä sulle. Jos haluat jakaa niitä K/B shippi juttuja, niin nuo kaksi muuta on siihen parempia paikkoja kuin tämä ketju.

vierailija
Samat keskustelijat täällä, vauvalla ja Discordissa. Ei voi mitenkään tulla yllätyksenä sulle. Jos haluat jakaa niitä K/B shippi juttuja, niin nuo kaksi muuta on siihen parempia paikkoja kuin tämä ketju.
Oon eri, en osallistunut tuohon aiempaan keskusteluun, mutta tää on totta. Nuo toiset on k/b shippiketjuja, tänne se shippi ei kuulu.

Yhteistyössä