K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä luulen, että sä viehätyt näiden kahden kemioista ja läsnäolosta erityisesti, joten siksi et näe sitä samaa, kun he ovat muiden kanssa.
Just tämä. Itse taas rakastan erityisesti Janin ja Bojanin välisiä kemioita. En yritä väittää, että se kemia heidän välissään on jotenkin parempaa, kuin mitä Bojanilla on esim. Krisin tai Jeren kanssa, vaan tajuan kyllä, että kyse on mun omista mieltymyksistäni.

vierailija
No minä huomasin tai minulle oli, ehkä se johtui sitten niistä joiden huh olen täällä, enkä vauvalla ja muista lapsellisilta näyttäytyviltä kirjoituksilta ja sitten tuli siellä tunne, että ollaan kovasti varpaillaan shipin suhteen. Tätä ystävyyttä paljon puhuttiin tai moni sanoikin, ettei ole shippaaja ollenkaan niin näkyi pilkkana siihen sitten. Jos rivien välistä lukee.
Mä oon kyllä siellä ihan shippaajana enkä oo huomannut mitään pilkkaa edes rivien välistä, ja se onkin ollut siellä yksi parhaista puolista.
Tosin se shippsus ei ollut siellä niin aggressiivista kuin muualla välillä, mutta ihan hyvä niin.

vierailija
Joost ei ole koskaan ollut mulle mitenkään tuttu hahmo. En ole päässyt kärryille sen jutuista. Totta kai sellainen vaikuttaa, ettei samalla tavalla osaa fiilistellä Kärtsän ja Joostin välejä kuin Kärtsän ja Bojanin. Mut tietenkin sen tiedostaa, että Kärtsällä ja Bojanilla on molemmilla muitakin ystäviä elämässä. Niitäkin, jotka ovat tosi tärkeitä ja rakkaita, mutta eivät ole julkisuudessa. Moni varmaan helposti peilaa unohtamalla sen kaiken oikeasti yksityisenä olevan elämän.

vierailija
Esimerkiksi noissa eilisissä kuvissa K näyttää tasan samalta kuin halikuvissa vaikka jostain lavalta B:n kanssa.
Niin näyttää minustakin ja olin jotenkin pettynyt. Oliko viisut niin erikoinen ympäristö, että siitä lähti liikkeelle niin vahvasti se tulkinta, että K n ja B n välillä on jotain erityistä. Toisaalta mainitsihan K itsekin sen spesiaalin yhteyden Bojaniin, mutta onko niitä spesiaaliyhteyksiä tullut sittemmin lisääkin, kun K on päässyt tutustumaan uusiin ihmisiin. Mulla selvästi on toive siitä, että B olisi jollain tavalla enemmän kuin muut ystävät, huono lähtökohta sinänsä kun ystäviä ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen.

vierailija
Niin näyttää minustakin ja olin jotenkin pettynyt. Oliko viisut niin erikoinen ympäristö, että siitä lähti liikkeelle niin vahvasti se tulkinta, että K n ja B n välillä on jotain erityistä. Toisaalta mainitsihan K itsekin sen spesiaalin yhteyden Bojaniin, mutta onko niitä spesiaaliyhteyksiä tullut sittemmin lisääkin, kun K on päässyt tutustumaan uusiin ihmisiin. Mulla selvästi on toive siitä, että B olisi jollain tavalla enemmän kuin muut ystävät, huono lähtökohta sinänsä kun ystäviä ei voi laittaa paremmuusjärjestykseen.
Ne viisut oli tietysti myös ensimmäinen ympäristö, jossa jotain tommosta materiaalia saatiin Kärtsästä, eihän kellään (tai juuri kellään) ollut mitään vertailupohjaa. Nyt on nähty että ystävystyy muidenkin kanssa samalla lailla ja tykkää halailla ym

vierailija
no tätä mä just ihmettelen et mitä erikoista ihmiset niissä K ja B kuvissa näkee? Kyllä K näyttää tosi onnelliselta kaikkien ystäviensä kanssa ja samoin B. Ja Joost on vielä samalla tavalla uusi tuttavuus kuin B:kin, vielä uudempikin. Ja B näyttää kaikkien ystäviensä kainalossa kanssa onnelliselta.
Kun tarpeeksi uskottelee itselleen, näkee mitä haluaa.

vierailija
Katsopa ne sateenvarjokuvat Janin kanssa (tumpussa, yoda-bor) tai vaikka heidän omasta instasta musiikkivideon VTS-kuvista, miten riemukkaan aidosti hymyilee Zoranin ja Lukan kanssa. K:n kanssa toki myös, mutta ei pelkästään hänen.
Kehotus ei ollut minulle, mutta kävin katsomassa. Mulla itsellä on vastustusta noihin Bojanin ja Janin kuviin, koska Jan ei tee minuun mitään vaikutusta. Onhan se kuitenkin myönnettävä, että lämpöä niistä kuvista löytyy. Samoin ainakin Zoranin kanssa näyttäisi Bojanilla olevan hyvät kemiat.

vierailija
Kehotus ei ollut minulle, mutta kävin katsomassa. Mulla itsellä on vastustusta noihin Bojanin ja Janin kuviin, koska Jan ei tee minuun mitään vaikutusta. Onhan se kuitenkin myönnettävä, että lämpöä niistä kuvista löytyy. Samoin ainakin Zoranin kanssa näyttäisi Bojanilla olevan hyvät kemiat.
Mukava kuulla että säkin huomasit sen. Musta niistä kuvista hehkuu ihanaa lämpöä, ihan niin kuin Jerenkin kanssa ja tuun hyvälle tuulelle kun katson niitä. Samoin Joksujen haastattelut ja livet on aina piristäviä.

vierailija
Lukankin kanssa oli muuten yksi ihana kuva, missä olivat posket vastakkain, sieltä Serbiassa olleesta musiikkitapahtumasta aiemmin syksyllä 🥰

vierailija
Joost vaan taitaa olla yhtä kiireinen kuin Kärppä, että tuskin on aikaa kuin lyhyille vierailuille. Mutta oli jotenkin ihana, että Joost tuli molemmille K:n keikoille😊
Ei ole samalla tavalla kiireinen, Joost elää uransa ihan eri tavalla kuin K. Keikkoja tälle vuodelle viisujen jälkeen on yhteensä 27, kun K:lla oli 100. Seuraaviin keikkoihin on 4 kuukautta, eli tässä on puolen vuoden tauko. Joost ei anna haastiksia, ei lehtiin eikä telkkuun, ei käy kuvauksissa eri juttuihin, eikä tee melkein mitään sponsorijuttuja (duolingo on tyyliin ainoa). Mutta musaa tekee paljon.

vierailija
Ei ole samalla tavalla kiireinen, Joost elää uransa ihan eri tavalla kuin K. Keikkoja tälle vuodelle viisujen jälkeen on yhteensä 27, kun K:lla oli 100. Seuraaviin keikkoihin on 4 kuukautta, eli tässä on puolen vuoden tauko. Joost ei anna haastiksia, ei lehtiin eikä telkkuun, ei käy kuvauksissa eri juttuihin, eikä tee melkein mitään sponsorijuttuja (duolingo on tyyliin ainoa). Mutta musaa tekee paljon.
Eli ihan hyvin ehtii vaikka lomalle Kärpän kanssa kun sillä on tauko.

vierailija
Viisukupla on erityinen, mutta muuten näen myös samoja fiiliksiä K:n ja B:n suhteen muidenkin kanssa. Mut kaikista eniten ilahduttaa se aito ystävyys, johon heidän välit syventyivät. Pitävät yhteyttä aktiivisesti ja lomailevat. B:hän on selkeesti sanonut että muukin reissu on suunnitteilla. Se tuskin on kahdestaan vaan näkisin jonkun molempien kaveriporukan mukana, mutta joka tapauksessa näkee, ettei kyse ole enää mistään viisuajan ylläpitämisesti. Suurin osa tapahtuu täysin yksityisestä.

vierailija
Viisukupla on erityinen, mutta muuten näen myös samoja fiiliksiä K:n ja B:n suhteen muidenkin kanssa. Mut kaikista eniten ilahduttaa se aito ystävyys, johon heidän välit syventyivät. Pitävät yhteyttä aktiivisesti ja lomailevat. B:hän on selkeesti sanonut että muukin reissu on suunnitteilla. Se tuskin on kahdestaan vaan näkisin jonkun molempien kaveriporukan mukana, mutta joka tapauksessa näkee, ettei kyse ole enää mistään viisuajan ylläpitämisesti. Suurin osa tapahtuu täysin yksityisestä.
Mustakin on mieltä lämmittävää että heillä säilyi tuo ystävyys niin tiiviinä.

vierailija
Ne viisut oli tietysti myös ensimmäinen ympäristö, jossa jotain tommosta materiaalia saatiin Kärtsästä, eihän kellään (tai juuri kellään) ollut mitään vertailupohjaa. Nyt on nähty että ystävystyy muidenkin kanssa samalla lailla ja tykkää halailla ym
Jos Bojan olisi tullut nyt myöhemmin kuvioihin mukaan, hän olisi vain yksi siellä muiden K n hyvien ystävien joukossa. Entäs kaikki nuo something more-tyyppiset jutut ja B n kauneuden ihastelu, ovatko nekin viisujen perintöä. Jotain samaa on kai ollut Johanneksen ja Robinin suhteen, mutta tietenkin paljon vähemmän. Onko muiden kanssa ollut. Entä ne vanhat ystävät, mä olen selvästikin seurannut lähinnä tätä yhteyttä B n kanssa.

vierailija
Jos Bojan olisi tullut nyt myöhemmin kuvioihin mukaan, hän olisi vain yksi siellä muiden K n hyvien ystävien joukossa. Entäs kaikki nuo something more-tyyppiset jutut ja B n kauneuden ihastelu, ovatko nekin viisujen perintöä. Jotain samaa on kai ollut Johanneksen ja Robinin suhteen, mutta tietenkin paljon vähemmän. Onko muiden kanssa ollut. Entä ne vanhat ystävät, mä olen selvästikin seurannut lähinnä tätä yhteyttä B n kanssa.
Härtsän kaa on OF ja nukkuu samassa sängyssä kiertueella, Jukkaa pussaillut lavalla ja heitti jotain läppää että on kuukauden "nuoleskellut" samaa tyyppiä niin nyt ei jaksa enään, Allun iskää iskee kesken keikan. Eli kyllä, K tekee tuota eri muodoissa suunnilleen kaikkien ystäviensä kanssa jotka suostuu mukaan leikkiin, pitää olla sokea että ei huomaa.

vierailija
Härtsän kaa on OF ja nukkuu samassa sängyssä kiertueella, Jukkaa pussaillut lavalla ja heitti jotain läppää että on kuukauden "nuoleskellut" samaa tyyppiä niin nyt ei jaksa enään, Allun iskää iskee kesken keikan. Eli kyllä, K tekee tuota eri muodoissa suunnilleen kaikkien ystäviensä kanssa jotka suostuu mukaan leikkiin, pitää olla sokea että ei huomaa.
Bojanin kanssa nukkui myös samassa sängyssä viikon Kyproksella.

vierailija
Osa ihmisistä ei ole kokenut K:ta ennen viisuja, joten he kuvittelevat, että B on se ns. ensimmäinen mies K:lle.😉Toki olihan se viisu romanssi ainutlaatuinen ja se tulee varmaan jäämään osaksi viisu historiaa, kuten vihreä bolero ja itseasiassa koko Kärtsä. Saa nähdä kauanko K pystyy ammentamaan juttua B:stä vai loppuuko ne jutut jossakin vaiheessa. Varmaan viljelee niitä niin kauan kuin yleisöä kiinnostaa.

Yhteistyössä