vierailija
Niin tietysti. Vihaajat ei ole vääristelleet eikä vääntäneet Jannen kirjoituksia yhtään. Sovitaan näin..
Ei jannefanit mitään muuta osaa tehdä kuin valehdella jatkuvasti
Niin tietysti. Vihaajat ei ole vääristelleet eikä vääntäneet Jannen kirjoituksia yhtään. Sovitaan näin..
Jatkuvasti? Ymmärrätkö mitä se sana tarkoittaa? Vai oletko täällä vaan olemassa yes woman, että kuulut jotenkin joukkoon? Sekin on ok. Joskus ihmiset haluavat kuulua joukkoon vaikka se joukko ei ole positiivinen. Mikä vaan sopii siulle. Kunhan olet iloinen..
Tämä ei ole totta. Voit selittää vielä vaikka kuinka monta kertaa. Niitä on mukava lueskella.Facebookissa ei edes ole mitään asetuksia mitä voisi kikkailla ettei sitten ryhmissä näkyisi..
Se on ihan täyttä valehtelua.
Jannefani yrittää valehdella Mutta todella huonosti ja epäonnistui siinä.
Ainut mikä on Facebookissa mahdollista. Se että jos on suljettu ryhmä niin ne jäsenet ei näy vaan ainoastaan ylläpitäjä.
Ihan tiedoksi valehteleville jannefaneille
Olen kuullut myös, että se on mahdollista. Täytyy vaan tietää ja osata face todella hyvin. Siellä voi tehdä vaikka mitä nykyään, kun on taitava. Itse en ole niin taitava.Tämä ei ole totta. Voit selittää vielä vaikka kuinka monta kertaa. Niitä on mukava lueskella.
Vähän kuin Google. Ite seuraan USA Google, kun siellä saa tietoja nopeammin ja paremmin ja jotkut niistä ei edes näy esim Suomessa. ja sitten miulla on myös tämä EU vai miten se on asetettu? Suomi Google tai jotain.Olen kuullut myös, että se on mahdollista. Täytyy vaan tietää ja osata face todella hyvin. Siellä voi tehdä vaikka mitä nykyään, kun on taitava. Itse en ole niin taitava.
EUssa on ne yksityissuoja asetukset tms, että rajaa asioita pois.Vähän kuin Google. Ite seuraan USA Google, kun siellä saa tietoja nopeammin ja paremmin ja jotkut niistä ei edes näy esim Suomessa. ja sitten miulla on myös tämä EU vai miten se on asetettu? Suomi Google tai jotain.
Jos olisit lukenut kommentin aiemmin, olisit nähnyt että sanoin tuon jo itse.No niin Janne-fanit. Nyt sitten facessa jo pari fania valittaa miksi livet piti mennä muuttamaan maksullisiksi. Vähävaraisilla ei ole sitten enää varaa maksaa tuosta huvista. Mutta Janne kokee että hänen aika on kallisarvoista, ja hän ei enää ihmisiä hyväntekeväisyyttään viihdytä. No katsotaan nyt. Perjantaina viimeistään Janne tulee huomaamaan että saturyhmässä ei ole ensimmäistäkään katselijaa. Ennen pitkää liveshowt palaa taas maksuttomaksi "palveluksi".