K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Osa ihmisistä ei ole kokenut K:ta ennen viisuja, joten he kuvittelevat, että B on se ns. ensimmäinen mies K:lle.Toki olihan se viisu romanssi ainutlaatuinen ja se tulee varmaan jäämään osaksi viisu historiaa, kuten vihreä bolero ja itseasiassa koko Kärtsä. Saa nähdä kauanko K pystyy ammentamaan juttua B:stä vai loppuuko ne jutut jossakin vaiheessa. Varmaan viljelee niitä niin kauan kuin yleisöä kiinnostaa.
Luulen kyllä että huomioi Bojaninkin ja lopettaa ne jutut. Sitten jo ihmettelisin jos ei lopettais. Musta ne jutut on olleetkin nyt ihan kivoja ja kaverillisempia.

vierailija
vierailija
Oli, tässä siitä kohdassa n. 8:50 https://youtu.be/ccfwvUwLMRE
Tällä haastattelijalla oli minun mielestäni tähän asti käännetyistä promo-haastiksista parhaat kysymykset, tohtii tuossa jopa ääneen kysellä, että ”who or what is bluza?”, mutta niin aiheen lopussa, ettei edes jää odottamaan vastausta (tai oleta sitä saavansa).
Mutta odottelemme kärsivällisesti myöhempien aikojen epäpyhien haastattelijoiden kysymyksiä 😇

vierailija
Jesse sanoi Bojania K n man crushiksi ja Härtsä sanoi suhdetta ainutlaatuiseksi bromanceksi. Mitenköhän he itse kuvailisivat oman suhteensa K hon.
Olihan ne viisut jo itsessään tosi ainutlaatuinen ympäristö ja kokemus. Ei siis ihme, jos siellä koetut ihmissuhteet tuntuvat spesiaaleilta. Ihana vaan, että K:lle jäi sieltä noin hyvä ystävä kuin B. B on hillitympi sanallisessa ilmaisussaan kuin K ja hän tyytyy sanomaan brother, brader.

vierailija
no muutamassa Kyproksen kuvassa melkeen näyttikin romanttiselta illalliselta tai ei ainakaan farssilta. Mut ehkä ne kuvan ottamisen jälkeen kieku are youta ja ampui pillillä pina coladaa toistensa päälle
Ja sen jälkeen K sanoo B:lle, että nyt mennään hotskuhuoneeseen tekemään vauvoja, johon B sanoo, että ei mennä. K vaan toitottaa, että juu juu, tehdään paljon vauvoja. Sen jälkeen B menee norjalaisten huoneeseen nukkumaan.

vierailija
Tällä haastattelijalla oli minun mielestäni tähän asti käännetyistä promo-haastiksista parhaat kysymykset, tohtii tuossa jopa ääneen kysellä, että ”who or what is bluza?”, mutta niin aiheen lopussa, ettei edes jää odottamaan vastausta (tai oleta sitä saavansa).
Mutta odottelemme kärsivällisesti myöhempien aikojen epäpyhien haastattelijoiden kysymyksiä
Tuskin se ainakaan K on, kun tässä just on todisteltu, ettei suhde K n ja B n välillä ole mitenkään ainutkertainen, vaikka hieno onkin.

vierailija
Olihan ne viisut jo itsessään tosi ainutlaatuinen ympäristö ja kokemus. Ei siis ihme, jos siellä koetut ihmissuhteet tuntuvat spesiaaleilta. Ihana vaan, että K:lle jäi sieltä noin hyvä ystävä kuin B. B on hillitympi sanallisessa ilmaisussaan kuin K ja hän tyytyy sanomaan brother, brader.
"Best Thing That Ever Happened to Me" vastaus "UNO reverse card"

Yhteistyössä