vierailija
Ei ihme kun joku suoltaa tuollaista, jo lähes aitomaista ilkeyttä toisia kohtaan ketjuissa nykyään.Kohta pahoittaa taas mielensä. Sama kaava.
Ei ihme kun joku suoltaa tuollaista, jo lähes aitomaista ilkeyttä toisia kohtaan ketjuissa nykyään.Kohta pahoittaa taas mielensä. Sama kaava.
Sun kannattasi pysyä poissa tästä ketjusta. Ottaa selvästi sun mielenterveyden päälle nämä keskustelut.Sanoinkin etten usko kun ei sellaisesta ole mitään merkkejäkään. Turhaa sun on harhakuvitella että ikinä menisivät.
No saa kai tällä olla erilaisia mielipiteitä.No täällä olikin tosi hyvä tunnelma ennenkuin sä saavuit tänne harhojesi kanssa.
No minä kyllä koin sellaisissa jutuissa, että sanottiin esimerkiksi vieläkö siellä vauvalla luullaan K tai B biiseistä, että niissä on viitteitä heistä toisistaan ja vähän ivalliseen sävyyn. No minä olenkin vain ystävyysfiilistelijä sanottiin. Ja minusta se ei ole välttämättä hyvä, että sitä shippiä jotenkin siellä pelätään? Lisäksi koin ne jotkut keskustelut, joissa kaksi tai kolme kirjoittajaa jutteli aika agressiivisen sävyiseksi, niinkuin olisin tullut keskelle jotakin riitaa tai tilannetta, jonne en kuulu. Enkä tykännyt Kris puheita mollattiin sielläkin. Toki saatan olla vähän enemmän herkkä näissä tuntemuksissani.Mä oon kyllä siellä ihan shippaajana enkä oo huomannut mitään pilkkaa edes rivien välistä, ja se onkin ollut siellä yksi parhaista puolista.
Tosin se shippsus ei ollut siellä niin aggressiivista kuin muualla välillä, mutta ihan hyvä niin.
Nyt meni päätelmä kyllä pieleen, sori.Sun kannattasi pysyä poissa tästä ketjusta. Ottaa selvästi sun mielenterveyden päälle nämä keskustelut.
Samaa mieltä, ei tule tapahtumaan.Sitä et sä voi tietää.
Pariskuntatreffit tainnut olla aina. K&H ja K&P. Tietäjät tietää.Se yks ihana viini-ilta jäi mieleen
Taitaapi olla enemmän kuin yksi nyt kirjoittamassa, se ei yllätä, ettet pysy kärryillä.Näin mäkin veikkaan. Harmittaa vaan miten yks tosishippaaja pystyy pilaamaan koko ketjun tunnelman. Mä taidan lähteä lukemaan vaikka kirjaa.
Taitaapi olla yks vakkari, ihmettelen jos samaan aikaan ois yhtäkkiä useempiTaitaapi olla enemmän kuin yksi nyt kirjoittamassa, se ei yllätä, ettet pysy kärryillä.
No ei noi kaikki minun kirjoituksia ole, haloo?Taitaapi olla yks vakkari, ihmettelen jos samaan aikaan ois yhtäkkiä useempi
Puhuivat syvällisiä ja kertoivat tulevaisuuden suunnitelmistaan. Mietin aina et pakkohan sen Jerenkin on osata aika hyvin puhua kuitenkin enkkua tai sit Bojan vaan ymmärtää sitä jo tosi hyvin. Vai käyttävätkö kääntäjää apuna?Tyynysotaa siellä olivat illat pitkät. Mitäs ne muuta. Kattelivat leffoja ja joivat pina coladaa.
No kyllä on. Samanlaisia lyhyitä töksäytyksiä ja muka kahden eri ihmisen suulla. Uskokoon ken haluaa.No ei noi kaikki minun kirjoituksia ole, haloo?
Ihan tuommoiseen tahtiin en minäkään pysty kirjoittaan, lisäksi ihan eri kirjoitustyyli. Toi toinen käyttää sanaa mä, mitä minä en taas ikinä käytä täällä kirjoituksissa.No kyllä on. Samanlaisia lyhyitä töksäytyksiä ja muka kahden eri ihmisen suulla. Uskokoon ken haluaa.
Samat keskustelijat täällä, vauvalla ja Discordissa. Ei voi mitenkään tulla yllätyksenä sulle. Jos haluat jakaa niitä K/B shippi juttuja, niin nuo kaksi muuta on siihen parempia paikkoja kuin tämä ketju.Tääkin ketju mennyt pihalle kun on saman kaltaisia mulk kuja ämmiä haukkumassa eriävien mielipiteiden esittäviä kuin mitä vauvalla on. Ennen sentään täällä oli no rules ja keskustelu vapaata. Nyt vaan hyökätään kimppuun. Hp!
Sitä paitsi ei ne kirjoitukseni edes ole kaikki lyhyitä?Ihan tuommoiseen tahtiin en minäkään pysty kirjoittaan, lisäksi ihan eri kirjoitustyyli. Toi toinen käyttää sanaa mä, mitä minä en taas ikinä käytä täällä kirjoituksissa.
🥱Ihan tuommoiseen tahtiin en minäkään pysty kirjoittaan, lisäksi ihan eri kirjoitustyyli. Toi toinen käyttää sanaa mä, mitä minä en taas ikinä käytä täällä kirjoituksissa.
Pöh, siellä Discordissa mitään edes shipata? Oli pettymys.Samat keskustelijat täällä, vauvalla ja Discordissa. Ei voi mitenkään tulla yllätyksenä sulle. Jos haluat jakaa niitä K/B shippi juttuja, niin nuo kaksi muuta on siihen parempia paikkoja kuin tämä ketju.
Oon eri, en osallistunut tuohon aiempaan keskusteluun, mutta tää on totta. Nuo toiset on k/b shippiketjuja, tänne se shippi ei kuulu.Samat keskustelijat täällä, vauvalla ja Discordissa. Ei voi mitenkään tulla yllätyksenä sulle. Jos haluat jakaa niitä K/B shippi juttuja, niin nuo kaksi muuta on siihen parempia paikkoja kuin tämä ketju.
Mä oon eri kirjoittaja ja kirjoitin, etten usko, että K todellakaan mene Joostin kanssa kaksistaan lomalle.No kyllä on. Samanlaisia lyhyitä töksäytyksiä ja muka kahden eri ihmisen suulla. Uskokoon ken haluaa.
Pahempi nämä on, minusta nimimerkillinen on ihan hyvä tyyppi pääsääntöisesti. Tylsää olis ketjuissa ilman häntäkin.Ei ihme kun joku suoltaa tuollaista, jo lähes aitomaista ilkeyttä toisia kohtaan ketjuissa nykyään.
Pahempi nämä on, minusta nimimerkillinen on ihan hyvä tyyppi pääsääntöisesti. Tylsää olis ketjuissa ilman häntäkin.
Opiskeleekohan Bojan oikeasti suomea?Puhuivat syvällisiä ja kertoivat tulevaisuuden suunnitelmistaan. Mietin aina et pakkohan sen Jerenkin on osata aika hyvin puhua kuitenkin enkkua tai sit Bojan vaan ymmärtää sitä jo tosi hyvin. Vai käyttävätkö kääntäjää apuna?
???Pariskuntatreffit tainnut olla aina. K&H ja K&P. Tietäjät tietää.