K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mua kiinnostaa vähän se että shippaako täällä monikin siksi b/s että se ärsyttää A:ta. Osa jutuista on ihan selkeästi niin provokatiivisia

Itsehän siis lillun ihan ajopuuna ja tartun mihin tahansa kiinnostavaan mahdollisuuteen, eli oon shipannut hetkittäin varmaan kaikkia vaihtoehtoja joita tässä saagassa on vastaan voinut tulla Ja yhtä helposti myös lakkaan shippaamasta, jos jotain parempaa tulee eteen, eli oon luultavasti kirjoittanut sekä puoltavia että kieltäviä kannanottoja näistä kaikista pareista.
Onhan täällä osa sanonut tekevänsä niin ja nytkin ilakoitiin jostakin kuvasta muka todisteena.
 
vierailija
On jos sinä kuvittelet suhteen heidän välilleen ja kehittelet matkoja niin todellakin on. Ei siinä B:n sanomisia kunnioiteta silloin.
S&B jutut eivät täytä shippauksen kriteerejä. Ehkä yhdellä kommentoijalla, mutta muut spekuloivat lähinnä kuvia ja juoruja, joita tänne jaetaan. On vähän loukkaavaa oikeita shippareita kohtaan väittää, että nämä S&B jutut olisivat shippausta, koska ne ei ole. T. 20 vuotta shippiä harrastanut ja K&B shippaaja
 
vierailija
S&B jutut eivät täytä shippauksen kriteerejä. Ehkä yhdellä kommentoijalla, mutta muut spekuloivat lähinnä kuvia ja juoruja, joita tänne jaetaan. On vähän loukkaavaa oikeita shippareita kohtaan väittää, että nämä S&B jutut olisivat shippausta, koska ne ei ole. T. 20 vuotta shippiä harrastanut ja K&B shippaaja
Ne jutut ei kyllä ole faktoja, mitä täällä totena osa puhuu. Ei ole mitenkään loukkaavaa ketään kohtaan, kun se näyttäytyy ihan samanlailla shippauksena.
 
vierailija
Joo katsoin samaa. Ihan varmaan vaan jonkun (tän Aitoksi itseään tituleeraavan tai kopioiden) provo-show. Ihmisten ei kannattas tarttua näihin viesteihin, jotka vaikuttavat selkeiltä provoilta ja trollauksilta.
Tässäkin sanotaan, että mä olen provo show, vaikka ilmeisesti nyt tämä ihminen itse on sellainen tai ainakin tunteeton narsistisia piirteitä omaava härnääjä / kiusaaja?
 
vierailija
Ne jutut ei kyllä ole faktoja, mitä täällä totena osa puhuu. Ei ole mitenkään loukkaavaa ketään kohtaan, kun se näyttäytyy ihan samanlailla shippauksena.
Se ettei ne ole faktoja, ei tee niistä millään tavoin shippausta. Ne asiat eivät korreloi millään tavoin keskenään. Se että sä puhut vaikka jostakin Seiskan juorusta, jossa sanotaan, että julkkis A on nähty julkkis B:n kanssa useasti yhdessä ja heidän on nähty kävelevän käsi kädessä, niin se että sä spekuloit näillä juoruilla ei tee sinusta shipparia.
 
vierailija
Se ettei ne ole faktoja, ei tee niistä millään tavoin shippausta. Ne asiat eivät korreloi millään tavoin keskenään. Se että sä puhut vaikka jostakin Seiskan juorusta, jossa sanotaan, että julkkis A on nähty julkkis B:n kanssa useasti yhdessä ja heidän on nähty kävelevän käsi kädessä, niin se että sä spekuloit näillä juoruilla ei tee sinusta shipparia.
Toihan ois kuitenkin fakta? Meinaan verrattuna näihin puheisiin täällä. Seiska ei julkaise tuollaista, ellei se toimittaja itse tiedä, että se on totta.
eri
 
vierailija
Se ettei ne ole faktoja, ei tee niistä millään tavoin shippausta. Ne asiat eivät korreloi millään tavoin keskenään. Se että sä puhut vaikka jostakin Seiskan juorusta, jossa sanotaan, että julkkis A on nähty julkkis B:n kanssa useasti yhdessä ja heidän on nähty kävelevän käsi kädessä, niin se että sä spekuloit näillä juoruilla ei tee sinusta shipparia.
Jep. S tapauksessa yritetään selvittää, et onko S ja B viettäneet aikaa yhdessä ja mikä heidän väliensä laatu on. Perustuu pelkkiin juoruihin. Mäkin kutsuisin tätä enemmän juorulehtien tavaksi kirjoittaa julkkiksista kuin shippaukseksi.
 
vierailija
Toihan ois kuitenkin fakta? Meinaan verrattuna näihin puheisiin täällä. Seiska ei julkaise tuollaista, ellei se toimittaja itse tiedä, että se on totta.
eri
Niin. Se S&B kuva on totta tai sitten feikki. He ovat ystäviä tai sitten siinä on ollut jotakin enemmän. Se että sä spekuloit näillä asioilla ei tee siitä kuitenkaan shippausta. Minusta sen voisi enemminkin kategorioida juoruilun alaisuuteen, koska ei se shippiäkään ole.
 
vierailija
Jep. S tapauksessa yritetään selvittää, et onko S ja B viettäneet aikaa yhdessä ja mikä heidän väliensä laatu on. Perustuu pelkkiin juoruihin. Mäkin kutsuisin tätä enemmän juorulehtien tavaksi kirjoittaa julkkiksista kuin shippaukseksi.
Mä en harrasta tuollaista ollenkaan, niin on tosi inhottavaa joutua lukemaan ja seuraamaan näitä juttuja. Ei varmaan siis haittaa, kun kerran mitään omaa tunnetason kiinnostusta ei ole, jos joku ampuu alas jokaisen todisteettoman spekun?
Olen täällä sen takia, että Vauvalla ei saa fiilistellä K&B:tä realistisesti lähipiireineen.
 
vierailija
S&B jutut eivät täytä shippauksen kriteerejä. Ehkä yhdellä kommentoijalla, mutta muut spekuloivat lähinnä kuvia ja juoruja, joita tänne jaetaan. On vähän loukkaavaa oikeita shippareita kohtaan väittää, että nämä S&B jutut olisivat shippausta, koska ne ei ole. T. 20 vuotta shippiä harrastanut ja K&B shippaaja
Ja sitten luulen olet niin innoissasi S suhteen kuvittelun suhteen, että et erota sitä, mistä asioista on todisteita.
 
vierailija
Niin. Se S&B kuva on totta tai sitten feikki. He ovat ystäviä tai sitten siinä on ollut jotakin enemmän. Se että sä spekuloit näillä asioilla ei tee siitä kuitenkaan shippausta. Minusta sen voisi enemminkin kategorioida juoruilun alaisuuteen, koska ei se shippiäkään ole.
Mä en harrasta tuollaista ollenkaan, niin on tosi inhottavaa joutua lukemaan ja seuraamaan näitä juttuja sitten vaan.
 
vierailija
Toihan ois kuitenkin fakta? Meinaan verrattuna näihin puheisiin täällä. Seiska ei julkaise tuollaista, ellei se toimittaja itse tiedä, että se on totta.
eri
Suomessa Seiska saisi tästä varmasti jutun aiheeksi, jos ne kuvat S:stä ja B:stä on aitoja. Täällä olisi varmasti jo Panu tarttunut aiheeseen ja Seiskan etusivun otsikkona olisi, että suomalainen super laulaja bongattu yhdessä ST näyttelijän kanssa.
 
vierailija
Mä en harrasta tuollaista ollenkaan, niin on tosi inhottavaa joutua lukemaan ja seuraamaan näitä juttuja. Ei varmaan siis haittaa, kun kerran mitään omaa tunnetason kiinnostusta ei ole, jos joku ampuu alas jokaisen todisteettoman spekun?
Olen täällä sen takia, että Vauvalla ei saa fiilistellä K&B:tä realistisesti lähipiireineen.
Onhan se tosi ärsyttävää, että et anna toisten keskustella rauhassa, vaan tyrmäät ihan jokaisen viestin, mikä ei sun agendaasi sovi. Ja edelleenkään tämä ei ole oikea paikka shipata K&B:tä realistisesti
 
vierailija
Onhan se tosi ärsyttävää, että et anna toisten keskustella rauhassa, vaan tyrmäät ihan jokaisen viestin, mikä ei sun agendaasi sovi. Ja edelleenkään tämä ei ole oikea paikka shipata K&B:tä realistisesti
Miten se keskustelun rauhaa häiritsee, jos juoruilija, joita en arvosta sen toimintansa osalta pätkääkään, on kuitenkin saanut sanottavansa sanoa ja julki laittaa? Niin miten se, että muistutellaan, että todisteet puuttuu, voi häiritä? Eikö faktojen sisäistäminen siinä silmiesi alla / edessä miellytä?
 
vierailija
Mä en harrasta tuollaista ollenkaan, niin on tosi inhottavaa joutua lukemaan ja seuraamaan näitä juttuja. Ei varmaan siis haittaa, kun kerran mitään omaa tunnetason kiinnostusta ei ole, jos joku ampuu alas jokaisen todisteettoman spekun?
Olen täällä sen takia, että Vauvalla ei saa fiilistellä K&B:tä realistisesti lähipiireineen.
Sun toiminnassa ei ole mitään järkeä. Ihmiset jatkavat juoruilua ja spekulointia, vaikka sä yrittäisit kumota ne. Jos S jutut ei ota tuulta jossakin vaiheessa enää alleen ja B:n elämään saapuu joku uusi potentiaalinen ”deitti”, niin sitten ihmiset puhuvat hänestä. Taistelet tuulimyllyjä vastaan ja se sun taistelu on ihan turhaa sekä hyödytöntä. Ehkei tämä ole kuitenkaan sulle sopiva ketju, koska täällä halutaan puhua aivan muista jutuista kuin K&B. Täällä myös kuumistellaan ja ihastellaan K:ta ja B:tä eri komboissa.
 

Yhteistyössä