vierailija
Olen eri kirjoittaja. Puutuin asiaan ihan vaan siksi että halusin tuoda sinulle uuden näkökulman mietittäväksi. Koska joskus minusta tuntuu että otat ihan liikaa itseesi näistä jutuista, joista ainakin osa on takuulla trollien käsialaa. Nämä nimenomaan haluaa ärsyttää, ja niistä tuskin päästään ikinä eroon avoimella palstalla. Ja ehkä kannattaisi ottaa huomioon myös se, että nuo sinuun vihamielisesti suhtautuvat voivat kamppailla hyvin samanlaisten ongelmien kanssa kuin sinä itse, ja loputon kierre on valmis, jos kukaan ei tajua että tämmöinen on aivan silkkaa oman energian ja ajan tuhlausta.Siis oletko kokonaan joku eri kirjoittaja? Jos olet, niin ethän sä voi muiden puolesta sanoa, että mä ylitulkitsen tärkeyttäni esim sille rivien väli -kommentoijalle. Siis en ole hänelle tärkeä sinänsä tietenkään, mutta jos et ole hän niin koen ihmeellisenä puuttumisesi tähän.
Jos taas olet hän niin sun kommenttisi ovat minulle loukkaavia ja jos ne kerran eivöt kumpua loukkaantuneesta osasta sinua, niin voisitko harjoitella ollaksesi vähän ystävällisempi? Ei tuollaista nimittelyä musta-valkoiseksi ilman perusteluja eikä sanomista että lukee rivien välistä pieleen tai ei osaa (ilman perusteluja) jne.
Minua ei sinänsä heilauta tippaakaan jos täällä tapellaan koko ajan, mutta ei se paha olo sillä tunnu purkautuvan, vai olenko väärässä? Eikä muiden suhtautuminen sinuun ole nähdäkseni sen kummemmin muuttunut. Eli eikö tämä riitely ole loppupeleissä ihan turhaa, etenkin sinulle?