K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis oletko kokonaan joku eri kirjoittaja? Jos olet, niin ethän sä voi muiden puolesta sanoa, että mä ylitulkitsen tärkeyttäni esim sille rivien väli -kommentoijalle. Siis en ole hänelle tärkeä sinänsä tietenkään, mutta jos et ole hän niin koen ihmeellisenä puuttumisesi tähän.
Jos taas olet hän niin sun kommenttisi ovat minulle loukkaavia ja jos ne kerran eivöt kumpua loukkaantuneesta osasta sinua, niin voisitko harjoitella ollaksesi vähän ystävällisempi? Ei tuollaista nimittelyä musta-valkoiseksi ilman perusteluja eikä sanomista että lukee rivien välistä pieleen tai ei osaa (ilman perusteluja) jne.
Olen eri kirjoittaja. Puutuin asiaan ihan vaan siksi että halusin tuoda sinulle uuden näkökulman mietittäväksi. Koska joskus minusta tuntuu että otat ihan liikaa itseesi näistä jutuista, joista ainakin osa on takuulla trollien käsialaa. Nämä nimenomaan haluaa ärsyttää, ja niistä tuskin päästään ikinä eroon avoimella palstalla. Ja ehkä kannattaisi ottaa huomioon myös se, että nuo sinuun vihamielisesti suhtautuvat voivat kamppailla hyvin samanlaisten ongelmien kanssa kuin sinä itse, ja loputon kierre on valmis, jos kukaan ei tajua että tämmöinen on aivan silkkaa oman energian ja ajan tuhlausta.
Minua ei sinänsä heilauta tippaakaan jos täällä tapellaan koko ajan, mutta ei se paha olo sillä tunnu purkautuvan, vai olenko väärässä? Eikä muiden suhtautuminen sinuun ole nähdäkseni sen kummemmin muuttunut. Eli eikö tämä riitely ole loppupeleissä ihan turhaa, etenkin sinulle?
 
vierailija
Olen eri kirjoittaja. Puutuin asiaan ihan vaan siksi että halusin tuoda sinulle uuden näkökulman mietittäväksi. Koska joskus minusta tuntuu että otat ihan liikaa itseesi näistä jutuista, joista ainakin osa on takuulla trollien käsialaa. Nämä nimenomaan haluaa ärsyttää, ja niistä tuskin päästään ikinä eroon avoimella palstalla. Ja ehkä kannattaisi ottaa huomioon myös se, että nuo sinuun vihamielisesti suhtautuvat voivat kamppailla hyvin samanlaisten ongelmien kanssa kuin sinä itse, ja loputon kierre on valmis, jos kukaan ei tajua että tämmöinen on aivan silkkaa oman energian ja ajan tuhlausta.
Minua ei sinänsä heilauta tippaakaan jos täällä tapellaan koko ajan, mutta ei se paha olo sillä tunnu purkautuvan, vai olenko väärässä? Eikä muiden suhtautuminen sinuun ole nähdäkseni sen kummemmin muuttunut. Eli eikö tämä riitely ole loppupeleissä ihan turhaa, etenkin sinulle?
No et tajua miltä noi kommentit tuntuu.
 
vierailija
No et tajua miltä noi kommentit tuntuu.
Kokeile edes olla noteeraamatta niitä vaikka parina päivänä. Ja samalla yrität olla itse mahdollisimman ystävällinen, esim sen vamm aiseksi haukkumisen voisit jättää pois. Minulla on kehitysvammainen sisko joka käyttää nettiä, arvaapa miltä hänestä tuntuu se, että hänen ominaisuuttaan jolle hän ei itse mitään mahda käytetään jatkuvasti muiden haukkumiseen ja alentamiseen?
Sun kanssa on kuitenkin ihan mukava jutella silloin kun et keskity niihin ilkeiksi mieltämiisi kommentteihin.
 
vierailija
Minun kanssani ns vääntävien kommentit ovat minulle loukkaavia ja jos ne kerran eivät
Kokeile edes olla noteeraamatta niitä vaikka parina päivänä. Ja samalla yrität olla itse mahdollisimman ystävällinen, esim sen vamm aiseksi haukkumisen voisit jättää pois. Minulla on kehitysvammainen sisko joka käyttää nettiä, arvaapa miltä hänestä tuntuu se, että hänen ominaisuuttaan jolle hän ei itse mitään mahda käytetään jatkuvasti muiden haukkumiseen ja alentamiseen?
Sun kanssa on kuitenkin ihan mukava jutella silloin kun et keskity niihin ilkeiksi mieltämiisi kommentteihin.
No mitä se auttaa kun jos mä luen sen niin mä noteeraan sen mitä mä luin. Ne ihmiset on siis ilkeitä (eivätkä lopeta), koska se viha ja muu paska, mikä mun päälle työnnetään, kumpuaa heillä heidän loukkaantuneesta osasta itseään.
Eivät tunnu monetkaan olevan sillä asteella, että alkaisivat itse ottaa vastuuta siitä, että heissä sellainen on, ja se tuottaa paskaa ja ilkeyttä toisia kohtaan ja että syy heidän käytökseensä ei ole minussa eikä se ole oikeutettua, vaan pelkkää vihaavaa loukkaantumisesta kumpuavaa paskaa.
Eivät siis kykene toisin sanoin reflektoimaan omaa käytöstään yhtään, vaan kaikki oikeutetaan ”Aidolla”.
Sit täällä on monta hiljaista sivusta seuraajaa, jotka katsoo tota käytöstä ihan tyytyväisinä, sanomatta mitään.
Niin miten se voisi olla tuntumatta musta pahalta?
Kuitenkin toi on aloitettu, kun mä oon ollut ns. haavoittunut, ja esim huolissani miten Bojan voi. Kuka semmoiseen haluaa kaataa jotain pahaa ja paskaa niin, että sivustaseuraajat vain on hiljaa tai nauraa mukana sitä pilkkaa?
Eli tota ei ole aloitettu mua kohtaan, kun mä olin jotain mitä ei saa tai ole ok olla.
 
vierailija
Se olisikin eri asia, jos täällä ois puututtu siihen jostain ihmeellisestä syystä joidenkin oikeuttamaan kiusaamiseen ja pilkkaan, jos joku on huolissaan Bojanista vähän. Mutta ei. Ja mä ymmärrän sen, mutta se vaan tekee sen että… mun kimppuuni käyvä saa 5x takaisin, mitä antoi mulle.
 
vierailija
Se olisikin eri asia, jos täällä ois puututtu siihen jostain ihmeellisestä syystä joidenkin oikeuttamaan kiusaamiseen ja pilkkaan, jos joku on huolissaan Bojanista vähän. Mutta ei. Ja mä ymmärrän sen, mutta se vaan tekee sen että… mun kimppuuni käyvä saa 5x takaisin, mitä antoi mulle.
Enkä mä tunne mitään syyllisyyttä siitä, ittepähän aloitti.
 
vierailija
Enkä mä tunne mitään syyllisyyttä siitä, ittepähän aloitti.
Ja jos sivullisetkin saa köniinsä, niin syy on se, etteivät anna itseään ilmi mun puolella olijoina. Ovat siis kiusaajien puolella. Hiljaa.
En pysty erottamaan anonyymillä palstalla ihmisiä, se pitää itse ilmoittaa että tukee mua niin ei saa puukosta.
Mutta ongelma on toki se, ettei kaikki lue niitä kommentteja, joissa kiusaaminen käynnistyy ja siten ole kartalla, että kenen puolella olla, tai jos lukevatkin niin eivät aina edes tajua, että tarvitsisin apua, minkä mä ymmärrän. Oot yks eka, joka ilmeisesti miettii sitä edes vähän.
Jos osa ois sanonut sen keskarikuvajutun kohdalla että on oikeus miettiä kokiko Bojan x, y, z ja puolustanut mun tilaa (ei tarvii olla mitään samaa mieltä), niin olisin kokenut sen tarpeellisena. Mut mä ymmärrän, ettei sen hoksaaminen ole kenenkään vastuulla tai vaikka sais tietää, niin siitä piittaaminen.
 
vierailija
En tiedä millä ne keskarikuvapilkkaajat sen toimintansa oikeutti? Kovasti he olivat näkevinään syitä minussa - koko huono käytös siis ulkoistettiin ja syytettiin mielissään minua siitä, että onhan heillä oikeus olla loukkaavia koska minä - itseasiassa ainoastaan ärsytin heitä sillä tavalla kuin rillipäät tai läskit ärsyttävät joitakuita. En ollut tehnyt mitään väärää. Bojanin mielenliikkeiden pohdinta ei saisi loukata tai ärsyttää ketään niin, ettei kykene olemaan asiallinen tai olemaan pilkkaamatta, kiusaamatta, loukkaamatta, vähättelemättä.
Silti heitä se loukkasi niin paljon, että he kokivat oikeudekseen sen takia pilkata ja kiusata minua.
Se oli heidän virheensä, mutta he tekivät siitä virheen, että mä mietin Bojanin tunteita. Se oli se, mitä mä sit aloin puolustaa.
Vaikka ihan turhaan, kun te MUUT vain ette tulleet apuun. Niin kuula sit - däng - teidänkin kalloonne vaan, kun menitte KIUSAAJIEN PUOLELLE.
Näinhän se eteni.
 
vierailija
En tiedä millä ne keskarikuvapilkkaajat sen toimintansa oikeutti? Kovasti he olivat näkevinään syitä minussa - koko huono käytös siis ulkoistettiin ja syytettiin mielissään minua siitä, että onhan heillä oikeus olla loukkaavia koska minä - itseasiassa ainoastaan ärsytin heitä sillä tavalla kuin rillipäät tai läskit ärsyttävät joitakuita. En ollut tehnyt mitään väärää. Bojanin mielenliikkeiden pohdinta ei saisi loukata tai ärsyttää ketään niin, ettei kykene olemaan asiallinen tai olemaan pilkkaamatta, kiusaamatta, loukkaamatta, vähättelemättä.
Silti heitä se loukkasi niin paljon, että he kokivat oikeudekseen sen takia pilkata ja kiusata minua.
Se oli heidän virheensä, mutta he tekivät siitä virheen, että mä mietin Bojanin tunteita. Se oli se, mitä mä sit aloin puolustaa.
Vaikka ihan turhaan, kun te MUUT vain ette tulleet apuun. Niin kuula sit - däng - teidänkin kalloonne vaan, kun menitte KIUSAAJIEN PUOLELLE.
Näinhän se eteni.
Ja mulla on no hard feelings tästä ollenkaan. Ikävää jos se pilasi teidän päiväänne, ottakaa oppia tästä joka vähän piittaa, voitte vaikka oppia vähentämään sotia maailmasta.
 
vierailija
Mua kiinnostaa vähän se että shippaako täällä monikin siksi b/s että se ärsyttää A:ta. Osa jutuista on ihan selkeästi niin provokatiivisia 😀

Itsehän siis lillun ihan ajopuuna ja tartun mihin tahansa kiinnostavaan mahdollisuuteen, eli oon shipannut hetkittäin varmaan kaikkia vaihtoehtoja joita tässä saagassa on vastaan voinut tulla 😂 Ja yhtä helposti myös lakkaan shippaamasta, jos jotain parempaa tulee eteen, eli oon luultavasti kirjoittanut sekä puoltavia että kieltäviä kannanottoja näistä kaikista pareista.
 
vierailija
Mua kiinnostaa vähän se että shippaako täällä monikin siksi b/s että se ärsyttää A:ta. Osa jutuista on ihan selkeästi niin provokatiivisia

Itsehän siis lillun ihan ajopuuna ja tartun mihin tahansa kiinnostavaan mahdollisuuteen, eli oon shipannut hetkittäin varmaan kaikkia vaihtoehtoja joita tässä saagassa on vastaan voinut tulla Ja yhtä helposti myös lakkaan shippaamasta, jos jotain parempaa tulee eteen, eli oon luultavasti kirjoittanut sekä puoltavia että kieltäviä kannanottoja näistä kaikista pareista.
Mä ajattelen aika samalla tavalla kuin sinä. Minusta on hauska spekuloida näitä Bojaniin liittyviä asioita ja tartun ns. siihen mielenkiintoisimpaan ja/tai pinnalla olevaan vaihtoehtoon. Jos ja kun eteen tulee taas joku potentiaalisempi ihminen B:n kannalta, niin keskustelen sitten hänestä. Ihastelen B:tä myös monissa eri komboissa Mulle tämä on pelkkää hupia. Itse lähinnä ihmettelen sitä, että Bojanin asiat otetaan niin henkilökohtaisesti, että lähdetään raivoamaan vimmatusti sen takia näillä palstoilla. Ehkä silloin kannattaisi miettiä, että miksi jonkun itsellesi tuntemattoman julkkiksen asioilla spekulointi pääsee menemään niin kovasti sun ihon alle.
 

Yhteistyössä