vierailija
Tämäkin kirjoittaja loukkaantuneisuuttaan vttuilee kirjoittaen näin.Mutta Boitsuhan on pyhimys (pienellä alkukirjaimella), ei se näin voi tehdä...
Tämäkin kirjoittaja loukkaantuneisuuttaan vttuilee kirjoittaen näin.Mutta Boitsuhan on pyhimys (pienellä alkukirjaimella), ei se näin voi tehdä...
En sanonut mitään tähän liittyvää. Puoleen tai toiseen. Haluaisin tietää miksi luulit tuon aiemman kirjoittajan loukkaantuneen siitä, että tulkitsit Boitsun haastattelun eri tavalla kuin hän?Nauretaan, pilkataan, haukutaan, ivataan, koetko todella, että mua kohdellaan iloisesti ja hyvällä mielellä?
Tuo oli huumoria. Ehkä sun mielestä paskaa sellaista, mutta en todellakaan ole loukkaantunut sun jutuistasi. Eniten ehkä säälittää, sekä sinun että etenkin lähipiirisi puolesta. Eikö tuo jatkuva negailu ja riitely ole tosi kuluttavaa?Tämäkin kirjoittaja loukkaantuneisuuttaan vttuilee kirjoittaen näin.
Enemmänhän se B on näyttänyt ihastuneelta, en ole samaa mieltä.Kiinnostus Jereen oli ihan uteliaisuutta ja kaveruutta. Enemmän oli man crushia Jeren puolelta.
Komppaa ajatuksia, että mä asettaisin Bojanille vaatimuksia —> vihamielistä suhtautumista, en mä aseta hänelle mitään vaatimuksia.En sanonut mitään tähän liittyvää. Puoleen tai toiseen. Haluaisin tietää miksi luulit tuon aiemman kirjoittajan loukkaantuneen siitä, että tulkitsit Boitsun haastattelun eri tavalla kuin hän?
Sun kanssas kirjoittelu on kuluttavaa.Tuo oli huumoria. Ehkä sun mielestä paskaa sellaista, mutta en todellakaan ole loukkaantunut sun jutuistasi. Eniten ehkä säälittää, sekä sinun että etenkin lähipiirisi puolesta. Eikö tuo jatkuva negailu ja riitely ole tosi kuluttavaa?
T. Tämä kirjoittaja
En vaan usko, että tekisi näin, ja onhan se miettinyt itsellään ADHD siten ei ihan tyypillinen sitten olisikaan. Lisäksi ei se mene suoraviivaisesti noin muuten neurotyypillisillä tai neuroepätyypillisilläkään, kun ihmiset ovat yksilöitä.Mutta Boitsuhan on pyhimys (pienellä alkukirjaimella), ei se näin voi tehdä...
Tämä kommentti. Pilkkaa minua vihaviestien lailla —> tulkitsen vihaajaksi.Käärijä menossa Sloveniaan during colder months, ja nämä onkin kaksi eri reissua/suunnitelmaa?
Siis toi nyt on ihan selvä homma, että ton videon voi tulkita kahdella tavalla ja se taas ei kerro musta-valkoisesta ajattelusta yhtään minunkaan mielestä.Nytkin oli joku loukkaantunut, kun en muka lue rivien välistä ja kaikki on mustaa tai valkoista. Erikoinen tulkinta, kun en saa siis olla siitä Petran videosta eri mieltä kuin hän vaan kaikki ois musta-valkoisesti tulkittava niin kuin hän uskoo?
Mustakin b näytti enemmän, mutta jos oli, niin eiköhän hän ole mennyt siinä suhteessa elämässä eteenpäin. Ihanahan se olis JOS hänelläkin olisi nyt kumppani, kun tiedetään että K:llakin on. Ja K:n kanssa ovat ystävät edelleen.Enemmänhän se B on näyttänyt ihastuneelta, en ole samaa mieltä.
Jonka siis ajattelen kumpuavan siitä tunteesta, että häntä loukkaa, kun tulkitsen videota eri tavalla kuin hän. Miksi pitää muuten nauraa pilkaten?Tämä kommentti. Pilkkaa minua vihaviestien lailla —> tulkitsen vihaajaksi.
Kaikella rakkaudella, sä ehkä ylitulkitset kirjoituksia täällä ja varsinkin omaa tärkeyttäsi meille muille palstailijoille. Viha on todella vahva tunne, ja mä en ainakaan "tuhlaa" energiaani vihaamalla jotain random tyyppiä nettipalstalla. Ja ihan yhtä lailla en loukkaannu muiden kirjoituksista täällä. Sen myönnän, että joskus koen sinut aika ärsyttäväksi, ihan vaan sen takia että tartut joka ainoaan mielipiteeseen joka eroaa omastasi aivan raivonomaisesti, ja toistelet sitä omaa kantaasi loputtomiin, vaikka toinen puoli olisi jo lopettanut asian puimisen. Tämä luo epämiellyttävän ilmapiirin palstalle ja haittaa keskustelun normaalia kulkua ihan ylettömän paljon. Mutta silloin yleensä lähden palstalta pois tekemään jotain muuta.Komppaa ajatuksia, että mä asettaisin Bojanille vaatimuksia —> vihamielistä suhtautumista, en mä aseta hänelle mitään vaatimuksia.
Nönnönnöö. Päiväkodin leppiskerho kokoontuu.Sun kanssas kirjoittelu on kuluttavaa.
Molemmille persoonille tiedoksi että se on mustavalkoinen.Siis toi nyt on ihan selvä homma, että ton videon voi tulkita kahdella tavalla ja se taas ei kerro musta-valkoisesta ajattelusta yhtään minunkaan mielestä.
Siis oletko kokonaan joku eri kirjoittaja? Jos olet, niin ethän sä voi muiden puolesta sanoa, että mä ylitulkitsen tärkeyttäni esim sille rivien väli -kommentoijalle. Siis en ole hänelle tärkeä sinänsä tietenkään, mutta jos et ole hän niin koen ihmeellisenä puuttumisesi tähän.Kaikella rakkaudella, sä ehkä ylitulkitset kirjoituksia täällä ja varsinkin omaa tärkeyttäsi meille muille palstailijoille. Viha on todella vahva tunne, ja mä en ainakaan "tuhlaa" energiaani vihaamalla jotain random tyyppiä nettipalstalla. Ja ihan yhtä lailla en loukkaannu muiden kirjoituksista täällä. Sen myönnän, että joskus koen sinut aika ärsyttäväksi, ihan vaan sen takia että tartut joka ainoaan mielipiteeseen joka eroaa omastasi aivan raivonomaisesti, ja toistelet sitä omaa kantaasi loputtomiin, vaikka toinen puoli olisi jo lopettanut asian puimisen. Tämä luo epämiellyttävän ilmapiirin palstalle ja haittaa keskustelun normaalia kulkua ihan ylettömän paljon. Mutta silloin yleensä lähden palstalta pois tekemään jotain muuta.
Kiitos tiedosta.Itse aion boikotoida ST,kun vika kausi tulee, kun yksi heidän näyttelijöistään zionisti ja rasistinen
Esim. tämänkin kommentin koen kumpuavan loukkaantumisesta. Ja olevan siksi vähän ”ilkeä”.Nönnönnöö. Päiväkodin leppiskerho kokoontuu.
Olen ihan eri-eri, en tuo jolle vastaat enkä alkuperäisten kommenttien kirjoittaja, mutta sinuna en ehkä saarnaisi ystävällisyydestä enkä myöskään sanelisi mihin kukin saa tai ei saa täällä puuttua.Siis oletko kokonaan joku eri kirjoittaja? Jos olet, niin ethän sä voi muiden puolesta sanoa, että mä ylitulkitsen tärkeyttäni esim sille rivien väli -kommentoijalle. Siis en ole hänelle tärkeä sinänsä tietenkään, mutta jos et ole hän niin koen ihmeellisenä puuttumisesi tähän.
Jos taas olet hän niin sun kommenttisi ovat minulle loukkaavia ja jos ne kerran eivöt kumpua loukkaantuneesta osasta sinua, niin voisitko harjoitella ollaksesi vähän ystävällisempi? Ei tuollaista nimittelyä musta-valkoiseksi ilman perusteluja eikä sanomista että lukee rivien välistä pieleen tai ei osaa (ilman perusteluja) jne.
Missä tuossa sanotaan, että ukr lööppeihin?Bojan päätynyt ukrainalaisiin lööppeihin, kiitos yhden fanin todella törkeän käytöksen toivottavasti saa kunnon rangaistuksen, melkein alhaisinta mitä voi ihminen tehdä...
Tässä keskustellaan nyt siitä mistä asiat johtuu, mä olen ilkeä vain siksi, että oon itse kokenut ilkeää käyttäytymistä minua kohtaan.Olen ihan eri-eri, en tuo jolle vastaat enkä alkuperäisten kommenttien kirjoittaja, mutta sinuna en ehkä saarnaisi ystävällisyydestä enkä myöskään sanelisi mihin kukin saa tai ei saa täällä puuttua.
No ei ole, ei tämä ihminen ole ainoa, joka noin on tulkinnut, vaikka itse erilailla ajattelenkin tästä asiasta.Molemmille persoonille tiedoksi että se on mustavalkoinen.
Noi ukrainan kieliset tekstit.Missä tuossa sanotaan, että ukr lööppeihin?
Kuka näyttelijä?Itse aion boikotoida ST,kun vika kausi tulee, kun yksi heidän näyttelijöistään zionisti ja rasistinen