K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta taas sen naamasta näki et se tiesi mitä oli tulossa. Heti. Tiesi odottaa tota Sadie-kysymystä. Ja koitti olla hiiltymättä. Selkeästi sitä otti päähän, et "taas" tämä hänen varjeltu ja salainen yksityiselämänsä onkin vuotanut julki. Ja tiesi et kun se kerran on nostettu esille tää aihe, siitä ei enää pääse irti.
Ei kai hän voinut kuvitella, että se ei tulisi julki.
 
vierailija
Käärijä menossa Sloveniaan during colder months, ja nämä onkin kaksi eri reissua/suunnitelmaa?
Ei sanonut ei-pätkäistyllä videolla noita samana asiana. Sä olet itsekin tehnut siitä videosta tulkintaa, mutta ilkeästi pilkaten väität, että vain muut ovat tehneet. Etkö muka myönnä, että itsekin olet tulkinnut kyseistä videota?
Kaikenlisäksi tuota kirjoittamaasi tulkintaa en edes minä tehnyt, minä en lukenut rivien välistä yhtään mitään. Sen oli saanut mieleensä joku toinen ja minusta se vaikutti täysin mahdolliselta tulkinnalta.
Koska minusta videota voi ainoastaan tulkita, minusta kukaan ei voi sen perusteella sanoa mitään varmaa, päädyin näkemykseen, että plans for colder months ei välttämättä koskisi Sloveniaa, mutta että Slo reissu voi tulla erikseen.
Loukkaako tämmöinen tulkinta sinua jollain tavalla?
 
vierailija
Miten mä huomaan itse miettiväni edes taakse miten sen asian laita oikein on. Kyseenalaistan kokoajan oman uskomukseni.

Välillä oon varma et Bojan on umpihetero, joka juuri tästä syystä niin helposti pystyy heittäytymään miesten kanssa pelleilemään. Koska siis tietää, ettei ole olemassa mitään todellista "vaaraa". Ja entinen tyttöystävä on mainittu.

Sitten taas pohdin et onhan se nyt vähintään joku bi kuitenkin. Käytös, elkeet? Tai - gay. Et julkisuudessa olleeseen ex-tyttikseenkin on omituisen kohteliaat välit. Ja kiinnostus Jereen jotenkin ilmeinen Viisuissa.
Kiinnostus Jereen oli ihan uteliaisuutta ja kaveruutta. Enemmän oli man crushia Jeren puolelta.
 
vierailija
Divergentti on epätyypillinen, poikkeava. Käytetään paljon lääketieteellisessä kirjallisuudessa.

T. Kääntäjä, eri.
Siis… neuroepätyypillinen? No niinhän mä tulkitsinkin. Sanoin, ettei assit osaa edes vastailla kierrellen. Niin tää vääriä hienostotermejä neuroepätyypillisistä käyttävä sanoo mulle että ” luetun ymmärtäminen”. Eli hän ei itse vaan ymmärtänyt kirjoittamaansa. Sekosi siis termeissä, voi reppanaa.
 
vierailija
Ei sanonut ei-pätkäistyllä videolla noita samana asiana. Sä olet itsekin tehnut siitä videosta tulkintaa, mutta ilkeästi pilkaten väität, että vain muut ovat tehneet. Etkö muka myönnä, että itsekin olet tulkinnut kyseistä videota?
Kaikenlisäksi tuota kirjoittamaasi tulkintaa en edes minä tehnyt, minä en lukenut rivien välistä yhtään mitään. Sen oli saanut mieleensä joku toinen ja minusta se vaikutti täysin mahdolliselta tulkinnalta.
Koska minusta videota voi ainoastaan tulkita, minusta kukaan ei voi sen perusteella sanoa mitään varmaa, päädyin näkemykseen, että plans for colder months ei välttämättä koskisi Sloveniaa, mutta että Slo reissu voi tulla erikseen.
Loukkaako tämmöinen tulkinta sinua jollain tavalla?
Sä olet kulta ainoa täällä joka loukkaantuu muiden kirjoituksista. Tää ei ole meille muille ainoa elämän sisältö, eikä me jankata täällä päiväkausia ja raivostuta jonkun julkkiksen somekuvista niin, että riehutaan viikkotolkulla kolmella eri palstalla haastamassa riitaa.
 
vierailija
Siis… neuroepätyypillinen? No niinhän mä tulkitsinkin. Sanoin, ettei assit osaa edes vastailla kierrellen. Niin tää vääriä hienostotermejä neuroepätyypillisistä käyttävä sanoo mulle että ” luetun ymmärtäminen”. Eli hän ei itse vaan ymmärtänyt kirjoittamaansa. Sekosi siis termeissä, voi reppanaa.
Sä et vaan tainnut ymmärtää mihin itse vastasit.
 
vierailija
Sä et vaan tainnut ymmärtää mihin itse vastasit.
Tämä. Siinä viestissä mihin vastasit, sanottiin ihan selvästi että (kirjoittajan mielestä) nämä tyypit jotka vaatii Bojanilta jotain tietynlaista käytöstä/suhtautumista/puhetta, vaikuttavat neurodivergenteiltä eli siis epätyypillisiltä. Ei siinä puhuttu mitään kiertelemisestä tai valehtelusta.
 
vierailija
Tämä. Siinä viestissä mihin vastasit, sanottiin ihan selvästi että (kirjoittajan mielestä) nämä tyypit jotka vaatii Bojanilta jotain tietynlaista käytöstä/suhtautumista/puhetta, vaikuttavat neurodivergenteiltä eli siis epätyypillisiltä. Ei siinä puhuttu mitään kiertelemisestä tai valehtelusta.
No se hämäs kun se meni näin:
Se on valehtelua. Normiaikuinen ei kiertele mitään kysymyksiä, B:stä ei sen kaltaista kuvaa saa.
Neurotyypilliset kyllä kiertelee useinkin.
 
vierailija
Sä olet kulta ainoa täällä joka loukkaantuu muiden kirjoituksista. Tää ei ole meille muille ainoa elämän sisältö, eikä me jankata täällä päiväkausia ja raivostuta jonkun julkkiksen somekuvista niin, että riehutaan viikkotolkulla kolmella eri palstalla haastamassa riitaa.
Nytkin oli joku loukkaantunut, kun en muka lue rivien välistä ja kaikki on mustaa tai valkoista. Erikoinen tulkinta, kun en saa siis olla siitä Petran videosta eri mieltä kuin hän vaan kaikki ois musta-valkoisesti tulkittava niin kuin hän uskoo?
🙂
 
vierailija
Nytkin oli joku loukkaantunut, kun en muka lue rivien välistä ja kaikki on mustaa tai valkoista. Erikoinen tulkinta, kun en saa siis olla siitä Petran videosta eri mieltä kuin hän vaan kaikki ois musta-valkoisesti tulkittava niin kuin hän uskoo?
Mistä päättelit tuon loukkaantumisen? Haukkuiko sua esim va mmaiseksi tms? Ja käskikö vetää itsesi naruun?
 

Yhteistyössä