K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Musta taas just tällasten tavanomaisten kahvilakuvien ilmaantuminen vahvistaa lähinnä niitä bojanin sanoja että ystäviä ovat. Jotenkin aattelen, että ne pussailukuvat tai mitkä tahansa muut mahdolliset kuvat, joissa näkyisi jotain muunlaista läheisyyttä, tulisivat julki ekana. Olisivat tulleet jo heti siinä vaiheessa kun bojan kommentoi huhuja. Eli ihan niinkuin tämäkin kuva julkaistiin vastaukseksi, kun joku ei uskonut niitten olleen yhdessä, niin taatusti olisi leväytetty kaikki missä ne on käsitelty kädessä tai sylikkäin tms kommenttina bojanin yrityksille kumota juorut.
Totta. Mä oon kovasti miettinyt että mihin uskoisin ja mihin en 😃 Tuntuu uskottavalta että ovat tavanneet vaikka useammankin kerran kesällä, etenkin kun sadie oli Euroopassa vissiin muutenkin pidemmän aikaa. Mutta ne pussailujuorut ei tuntuneet uskottavilta ollenkaan. En tietenkään voi tietää miten juuri he käyttäytyisivät jos olisivat rakastuneita toisiinsa mutta siitä olen että just tähän tyyliin heistä on taatusti napattu paljon useampiakin kuvia kuin vain tämä yksi. Jos ne olisi bongattu pussailemassa tai edes halaamassa, ihan varmasti joku olisi sen ikuistanut ja myös jakanut.
 
vierailija
Tämä asia nyt selvästi jakaa mielipiteet ketjussa. Mutta kysymys teille, ketkä uskotte, että ainakin aikaisemmin näillä oli suhde. Mitä luulette, että tilanne on nyt?
Mä veikkaan, että on saattanut aiemmin esim siellä Lontoossa olla jotain ja kevään kiertueella, mutta sitten myöhemmin todettiin, että kaukosuhde ei heille sovi ja sopivat jatkavansa ystävinä. Tää on mun veikkaus tällä hetkellä
 
vierailija
Ihmettelen, että jos kuva kerran sitten vuodetaan, niin miksei se ole kunnollisempi? Näyttää kuvakaappaukselta videosta, miksei videota jaettu? Miksei paljastusta tehdä tekaistulta anonyymimmältä tililtä?
?
 
vierailija
Mä veikkaan, että on saattanut aiemmin esim siellä Lontoossa olla jotain ja kevään kiertueella, mutta sitten myöhemmin todettiin, että kaukosuhde ei heille sovi ja sopivat jatkavansa ystävinä. Tää on mun veikkaus tällä hetkellä
Ei hele… 😂
”Sadie tullut Jenkeistä Ljubljanaan Sloveniaan tapaamaan sattumalta Lontoossa Englannissa tapaamaansa muusikkoa. Jep ...”
 

Yhteistyössä