K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä asia nyt selvästi jakaa mielipiteet ketjussa. Mutta kysymys teille, ketkä uskotte, että ainakin aikaisemmin näillä oli suhde. Mitä luulette, että tilanne on nyt?
En tiedä oliko suhdetta aikaisemminkaan, mutta jos jotain sutinaa olikin, en usko että on enää. Siksi B puhuu S kaverina ja tuomitsee juorut, eikä tarvitse pelätä, että mitään paljastuskuvia tulisi esiin.
 
vierailija
No ei ole. Koko alkukesä voivoteltiin kun se oli niin väsynyt, kireä, teeskennellyt energinen ja mitä vielä. Kelaapa vaan tätäkin ketjua taaksepäin, niin ei kyllä ollut hyväntuulinen alkukesästä.
Itse olin eri mieltä koko ajan. Oli nimenomaan hyväntuulinen. Joillakin taisi nyppiä sillloin se, kun ei somettanut ja ekat sadiehuhut oli tulleet.
 
vierailija
Ja Bulgarian keikalla vaikutti huonokuntoiselta ja oudolta.
Ei vaikuttanut edes. Sanoisin että kun juttu lähti kulkemaan niin monet katsoi ja tulkitsi varmaan sellaisten lasien läpi sitä asiaa. En nähnyt itse sellaista, vaikka kuinka tarkkaan katsoin. Ja muistan että oli muita jotka oli samaa mieltä. Eli tuo on ihan tulkintakysymys. Lisäksi saattoihan se patti kaulalla olla kipeä silloin, että ei ihme jos ei ihan elämänsä paras keikka ollut.
 
vierailija
Boitsu ovelana kettuna halus itse ottaa puheeksi S-jutun ja kertoa että ovat nimenomaan ystäviä kun tiesi, että vielä tulee jotain salakuvia esiin siitä kun ovat olleet kahvilassa. Tottakai ne käyttäytyvät korrektisti julkisella paikalla ja nyt kun on jo kertonut, että ovat ystäviä niin sen varjolla voivat jatkossakin tavata sitten kun heillä on siihen aikaa ;)
 
vierailija
Mä veikkaan, että on saattanut aiemmin esim siellä Lontoossa olla jotain ja kevään kiertueella, mutta sitten myöhemmin todettiin, että kaukosuhde ei heille sovi ja sopivat jatkavansa ystävinä. Tää on mun veikkaus tällä hetkellä
Mä oon sillä linjalla että B ja D yritti viritellä suhdetta ja se meni sillä new yorkin reissulla pieleen. Sadie on vain ystävä, kummallekin.
 
vierailija
Boitsu ovelana kettuna halus itse ottaa puheeksi S-jutun ja kertoa että ovat nimenomaan ystäviä kun tiesi, että vielä tulee jotain salakuvia esiin siitä kun ovat olleet kahvilassa. Tottakai ne käyttäytyvät korrektisti julkisella paikalla ja nyt kun on jo kertonut, että ovat ystäviä niin sen varjolla voivat jatkossakin tavata sitten kun heillä on siihen aikaa
Mietin just samaa❣
 
vierailija
Boitsu ovelana kettuna halus itse ottaa puheeksi S-jutun ja kertoa että ovat nimenomaan ystäviä kun tiesi, että vielä tulee jotain salakuvia esiin siitä kun ovat olleet kahvilassa. Tottakai ne käyttäytyvät korrektisti julkisella paikalla ja nyt kun on jo kertonut, että ovat ystäviä niin sen varjolla voivat jatkossakin tavata sitten kun heillä on siihen aikaa
Häh. Häneltä kysyttiin niistä juoruista ja Sadiesta, ei B ole itse nostanut asiaa ollenkaan esiin.
 

Yhteistyössä