vierailija
Esittelee ystävänsä. Ei ole tyttöystävä, ja tämä ihan Boitsun suusta.Tottakai B esittelee tyttöystävänsä kavereilleen, kun se on jenkeistä asti 5paikalle tullut.
Esittelee ystävänsä. Ei ole tyttöystävä, ja tämä ihan Boitsun suusta.Tottakai B esittelee tyttöystävänsä kavereilleen, kun se on jenkeistä asti 5paikalle tullut.
Sulla on väärä satu päässäs. Sä et tiedä mikä on totta, mikä ei.Sori mut ei ole totta. Satu on vain päässäsi.
No ei ole. Koko alkukesä voivoteltiin kun se oli niin väsynyt, kireä, teeskennellyt energinen ja mitä vielä. Kelaapa vaan tätäkin ketjua taaksepäin, niin ei kyllä ollut hyväntuulinen alkukesästä.Ja Bojan on vaikuttanut tosi hyväntuuliselta koko kesän.
Bojanilla ollut niin kauhea ikävä SadietaNo ei ole. Koko alkukesä voivoteltiin kun se oli niin väsynyt, kireä, teeskennellyt energinen ja mitä vielä. Kelaapa vaan tätäkin ketjua taaksepäin, niin ei kyllä ollut hyväntuulinen alkukesästä.
Totta. Mä oon kovasti miettinyt että mihin uskoisin ja mihin en Tuntuu uskottavalta että ovat tavanneet vaikka useammankin kerran kesällä, etenkin kun sadie oli Euroopassa vissiin muutenkin pidemmän aikaa. Mutta ne pussailujuorut ei tuntuneet uskottavilta ollenkaan. En tietenkään voi tietää miten juuri he käyttäytyisivät jos olisivat rakastuneita toisiinsa mutta siitä olen että just tähän tyyliin heistä on taatusti napattu paljon useampiakin kuvia kuin vain tämä yksi. Jos ne olisi bongattu pussailemassa tai edes halaamassa, ihan varmasti joku olisi sen ikuistanut ja myös jakanut.Musta taas just tällasten tavanomaisten kahvilakuvien ilmaantuminen vahvistaa lähinnä niitä bojanin sanoja että ystäviä ovat. Jotenkin aattelen, että ne pussailukuvat tai mitkä tahansa muut mahdolliset kuvat, joissa näkyisi jotain muunlaista läheisyyttä, tulisivat julki ekana. Olisivat tulleet jo heti siinä vaiheessa kun bojan kommentoi huhuja. Eli ihan niinkuin tämäkin kuva julkaistiin vastaukseksi, kun joku ei uskonut niitten olleen yhdessä, niin taatusti olisi leväytetty kaikki missä ne on käsitelty kädessä tai sylikkäin tms kommenttina bojanin yrityksille kumota juorut.
Voi sitä panemisen määrää ku he on viimein tavannut!!! Nuoret kanit jäänyt toiseksi!Bojanilla ollut niin kauhea ikävä Sadieta
Niin onBojanilla ollut niin kauhea ikävä Sadieta
Ei tiedä mistä on tullut? Ei tiedetä onko kuva Ljublajanasta? Ja voi olla väärennös.Sadie tullut Jenkeistä Ljubljanaan Sloveniaan tapaamaan sattumalta Lontoossa Englannissa tapaamaansa muusikkoa. Jep ...
Mitä yhtäkkiä?Mistä kuvittelet nyt yhtäkkiä, että olisi?
Väärennös sulla on housussasEi tiedä mistä on tullut? Ei tiedetä onko kuva Ljublajanasta? Ja voi olla väärennös.
Lopettakaa, toi on sairasta.Niin on
Panevat ku kanit. Edelleen.Tämä asia nyt selvästi jakaa mielipiteet ketjussa. Mutta kysymys teille, ketkä uskotte, että ainakin aikaisemmin näillä oli suhde. Mitä luulette, että tilanne on nyt?
Sinä ootLopettakaa, toi on sairasta.
Ja Bulgarian keikalla vaikutti huonokuntoiselta ja oudolta.No ei ole. Koko alkukesä voivoteltiin kun se oli niin väsynyt, kireä, teeskennellyt energinen ja mitä vielä. Kelaapa vaan tätäkin ketjua taaksepäin, niin ei kyllä ollut hyväntuulinen alkukesästä.
Mä veikkaan, että on saattanut aiemmin esim siellä Lontoossa olla jotain ja kevään kiertueella, mutta sitten myöhemmin todettiin, että kaukosuhde ei heille sovi ja sopivat jatkavansa ystävinä. Tää on mun veikkaus tällä hetkelläTämä asia nyt selvästi jakaa mielipiteet ketjussa. Mutta kysymys teille, ketkä uskotte, että ainakin aikaisemmin näillä oli suhde. Mitä luulette, että tilanne on nyt?
Minä en tässä mitään vahvistamattomia juoruja ole levitellyt.Sinä oot
Ei hele…Mä veikkaan, että on saattanut aiemmin esim siellä Lontoossa olla jotain ja kevään kiertueella, mutta sitten myöhemmin todettiin, että kaukosuhde ei heille sovi ja sopivat jatkavansa ystävinä. Tää on mun veikkaus tällä hetkellä
Varmaan just silloin tullut bänksit Sadien kanssa, niin vähän sekavat fiilikset.Ja Bulgarian keikalla vaikutti huonokuntoiselta ja oudolta.
Samaa mieltäPanevat ku kanit. Edelleen.
Mä en huomannut näitä, mutta jos sillä on ollut jotain sairaushuolia niin oisko tuo mikään ihme.No ei ole. Koko alkukesä voivoteltiin kun se oli niin väsynyt, kireä, teeskennellyt energinen ja mitä vielä. Kelaapa vaan tätäkin ketjua taaksepäin, niin ei kyllä ollut hyväntuulinen alkukesästä.
Oli syönyt sitä jotain lampaanaivoruokaa…Ja Bulgarian keikalla vaikutti huonokuntoiselta ja oudolta.
Ei S kanssa mitään juttua ole ollutkaan, tämä liittyi johonkin muuhun olisiko terveysasiat?Varmaan just silloin tullut bänksit Sadien kanssa, niin vähän sekavat fiilikset.
Mä sanoin jo silloin, ku nähtiin laihtunut B, että se on rakastunut Eihän se ruoka silloin maistu.Ja Bulgarian keikalla vaikutti huonokuntoiselta ja oudolta.