K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta on hienoa että K ottaa seksuaalisuutensa omiin käsiinsä. OF:ssa hän pystyy hallitsemaan seksuaalista ilmaisuaan ja tekemään juuri sitä mitä itse haluaa. On jokaisen aikuisen vastuulla mitä netissä haluaa tehdä. Myös täällä. Jos keskustelu Kärpyn porkkanasta tympii, silloin on hyvä muistaa se ruksi-nappula.
Ei luoja taas tätä rahan perään heikkona olevien naisten seksityön perusteluvastausta 😖
 
vierailija
Ei tehnyt sitä ansaitakseen rahaa, vaan se oli osa roolia, jonka oli muut käsikirjoittaneet. K h*oraa ihan omaehtoisesti.
Taasko hu*rittelija on asialla. Tajuatko mitä. Jos ihan oikeasti puretaan toi kuva ja mitä siinä näkyy. Alaston mies, mutta näkyvissä vain takaapäin. Tällaisia kuvia on netti pullollaan ja ainakin suomalaiseen saunakulttuuriin tottuneet ovat kyllä nähneet alastomia miesvartaloita jopa edestä päin. Toki sitten mausteena on porkkana. Noh. Porkkana on porkkana. Onhan se vähän erikoisessa paikassa, mutta entäs sitten. Tällä tarkoitan sitä, että kuva itsessään ei ole mitenkään erityisen eksplisiittinen. Kyse on siitä, miten kuvaa katsotaan ja millaisella alustalla se on julkaistu. Kuten on monta kertaa täälläkin todettu, K saisi offista enmmän tuloja, jos tekisi sinne sitä perinteistä vokottelumatskua. Mutta hän ei tee, koska pelkkä raha ei ole tässä se juttu. Itse näen, että tämä on jonkunlaista peliä ja peilailua ja Kärtsä-hahmon laajentamista. Hänelle itselleen se voi olla terapeuttista, älyvapaata irroittelua eli hauskanpitoa. Katsojat sitten kokevat kuvat yms. omista lähtökohdistaan ihan miten haluavat. Huumori on kuitenkin se avainsana ei mikään muu h:lla alkava.
 
vierailija
No mulla ainakin tökkii se, että luulin Kn olevan artisti. Mä en voi pitää häntä enää vakavasti otettavana, kunnianhimoisena muusikkona. Hänestä on tullut mauttomien juttujen ja huumorin vastenmielinen esittäjä.
Sitten on aika ottaa hajurakoa ja lopettaa palstailu, sillä täälläkin joudut valitettavan usein törmäämään kyseisen artistin tekemisiin. Voihan tietysti olla niinkin, ettet pääse pakenemaan kuitenkaan, jos mediaa seuraat. Todennäköisesti levynjulkistuksen ja eurotourin aikana raportoidaan just näistä kunnianhimoisen muusikon tekemisistä. Jaksamista sulle vaan.
 
vierailija
Olen nähnyt. Pyysin sitä dm:llä. Jos haluaa sen nähdä niin käykää pyytämässä. S on siinä Ljubljanassa.
Tää ei varmaan ole kovin kummoinen salaisuus. Jos se oli damonin kanssa ensin kroatiassa ja sit yks kaks damon on Ljubljanassa, niin ei se nyt kovasti yllätä että s oli siellä myös. Kuva jakoon vaan, ei tuossa mitään ongelmaa ole.

Paitsi tietty jos kuvaa ei ole. Tai jos se pitää ensin askarrella photoshopilla.
 

Yhteistyössä