K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei alastomuudessa ole vikaa. Mutta muusikoiden työtä ei ole olla alasti, se on sitten jo ihan muuta.
Et sitten ole kovin paljoa populäärimusiikkia seurannut. Seksuaalisuudella on pelattu jo aikojen alusta ja varsinkin viime aikoina aika lailla alasti on oltu ihan musiikin promokuvissa ja musavideoissa + jopa ihan esiintymislavoilla. Enkä nyt puhu vain Suomesta. On sitten ihan eri keskustelu, milloin mennään artistin hyväksikäyttöön, milloin artisti itse haluaa tehdä sellaista matskua ja mitkä ovat motiivit. Alasti oleminen on joskus ihan statement ja sen kyllä pystyy ihan normaalijärjellä tajuamaan, milloin siitä on kyse.
 
vierailija
Et sitten ole kovin paljoa populäärimusiikkia seurannut. Seksuaalisuudella on pelattu jo aikojen alusta ja varsinkin viime aikoina aika lailla alasti on oltu ihan musiikin promokuvissa ja musavideoissa + jopa ihan esiintymislavoilla. Enkä nyt puhu vain Suomesta. On sitten ihan eri keskustelu, milloin mennään artistin hyväksikäyttöön, milloin artisti itse haluaa tehdä sellaista matskua ja mitkä ovat motiivit. Alasti oleminen on joskus ihan statement ja sen kyllä pystyy ihan normaalijärjellä tajuamaan, milloin siitä on kyse.
Se normaalijärjen omaaminen taitaa nimenomaan olla tälle yhdelle se ongelma. Ja huumorintajun.

Mites se menikään, koulutustaso ja mustavalkoinen ajattelu?
 
vierailija
Taasko hu*rittelija on asialla. Tajuatko mitä. Jos ihan oikeasti puretaan toi kuva ja mitä siinä näkyy. Alaston mies, mutta näkyvissä vain takaapäin. Tällaisia kuvia on netti pullollaan ja ainakin suomalaiseen saunakulttuuriin tottuneet ovat kyllä nähneet alastomia miesvartaloita jopa edestä päin. Toki sitten mausteena on porkkana. Noh. Porkkana on porkkana. Onhan se vähän erikoisessa paikassa, mutta entäs sitten. Tällä tarkoitan sitä, että kuva itsessään ei ole mitenkään erityisen eksplisiittinen. Kyse on siitä, miten kuvaa katsotaan ja millaisella alustalla se on julkaistu. Kuten on monta kertaa täälläkin todettu, K saisi offista enmmän tuloja, jos tekisi sinne sitä perinteistä vokottelumatskua. Mutta hän ei tee, koska pelkkä raha ei ole tässä se juttu. Itse näen, että tämä on jonkunlaista peliä ja peilailua ja Kärtsä-hahmon laajentamista. Hänelle itselleen se voi olla terapeuttista, älyvapaata irroittelua eli hauskanpitoa. Katsojat sitten kokevat kuvat yms. omista lähtökohdistaan ihan miten haluavat. Huumori on kuitenkin se avainsana ei mikään muu h:lla alkava.
Mä kommentoin tän kirjoittajan väitteisiin käyttäen samaa termiä millä hän kommentoi. (Toi ei siis ollut varsinainen mun mielipide siihen suuntaan):
"Rahaa se Bojankin siitä run kkauksesta sai. Ja palstailijat kiihottuivat. Ho ro mikä ho ro."
 
vierailija
Mulla on se kuva. Se on otettu kun Bllä oli se iso lappu kaulassa. Kyllä joku Cyka sen postaa ihan varmasti. Pyytäkää siltä joka siinä kommentissa lupaa sen lähettää. Ihan sama mulle jos ette usko.
 

Yhteistyössä