K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Just tätä hain et luulis et sen verran ois älliä päässä. Et ei nyt ainakaan julkisesti tarvi "hämmästellä" miesten käytöstä jos tietoisesti laittaa kuvia "feel cutie" ja pelkät rintsikat päällä keikistelee. En ole kateellinen, mut en voi ymmärtää. Esittää tyhmempää kuin on. Olen pitänyt ihanana äitinä häntä ja söpöjä päivityksiä lapsista ja arjesta, ja pidän häntä tosi nättinä ja kivakroppaisena. Mutta joo.
Ootpa misogynistinen.
 
vierailija
Joo, jokaiselle jotain Ja ajatelkaa että bändi on vaan muodostunut luonnostaan musiikin ja myös ystävyyden kautta ja ovat (ainakin musta) paljon kuumempia, kuin yksikään sellaisista perinteisistä poikabändeistä, jotka levy-yhtiö on tarkoituksella kasannut.
Jos joku Simon Fuller olisi aikoinaan löytänyt Joksut, niin he kaikki olisivat sliipattuja metroseksuaaleja.😂
 
vierailija
No onhan nuo meidän täällä ihailemat miehetkin välillä paidatta ja joskus pelkät bokserit jalassa. Niin mitä se haittaa jos joku nainenkin on?
Ei mitään. Mut laittaako nää miehet instaan et kauheeta kun mua nyt joku tuntematon nainen pyysi kahville ja sano et vau sä näytät hyvältä ja vielä julkaisee naisen profiilin ja viestin? Ööö... Ei?
 
vierailija
Kärtsä laittaa itsestään kuvan pienissä pinkeissä uikkareissa ja poseeraa perse pitkällä ja perään laittaa kuvan itsestään silmät pyöreänä et joku kehui mun kroppaa! joku pyysi mua kahville! pyysi lähettää lisää kuvia! kauheeta! mitä ne kuvittelee!
 
vierailija
Ei minusta. Vain tummempi kuin miehet täällä päin yleensä. Liikaa karvoja naamassa mun makuun.
Missä päin?
Ei ole Jan erityisen tumma, esim iholtaan melko vaalea. Itse pidän seksikkäänä. On vähän hontelo kyllä, et massaa sais olla vähän enemmän. Mut ihanat silmät ja veikeät kasvot. Osaa keimailla. Ainakin Nacelle.
Nää on makuasioita.
 
vierailija
Jan on kuumista kuumin, varsinkin tykkään niistä parin vuoden takaisista nuttura-ajoista. Oon myös ekaa kertaa elämässäni ymmärtänyt valkoisen t-paidan arvon, kun sellaisen näin Janin päällä.

Kaikki muutkin aiheuttaa mussa kyllä tuntemuksia, paitsi Jurea en pidä erityisen kuumana. Se on mun silmään kyllä hyvännäköinen, mutta ei vaan sytytä sen kummemmin. Sitten taas toisaalta oon saanut siitä kuvan, että se on hauska mutta myös tosi kunnianhimoinen, ja ne piirteet kyllä vetoaa muhun. Eli joo, lähtisin kyllä senkin matkaan ihan mukisematta.
Jan vähän sellainen karvaturri. Ei siis mitenkään kuuma. Mutta symppis.
 

Yhteistyössä