K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei varmaan pitäisi antaa tolle yhdelle toopelle enempää huomiota, mutta oikeesti. Kärtsän ja hänen läheistensä tekemiset ei kuulu sulle yhtään. Lähipiiri koostuu yksityishenkilöistä, kaikille avoin insta ei tee heistä julkisuuden henkilöä ja vaikka joku onkin julkisuudessa, se ei oikeuta sellaiseen kielenkäyttöön, jota harrastat. Sun hu*rittelut alkaa hipoa kunnianloukkausta.
Ja edelleen. Lue viestit. Jo aiemmin kirjoitin, että S ei ole paljastanut mitään lentoaikoja, jotka eivät olisi muutenkin pääteltävissä. Kärtsällä oli keikka myöhään ja seuraava lento lähtee varhain aamulla. Myöhemmillä lennoilla ei ehdi ajoissa. Lentoja Malagaan ei mene kovin usein. Tuliko selväksi.
 
vierailija
Millon sinä oot nähny Bojanin paljaat jalat?
On niitä näkynyt. Mutta en muista missä, paitsi siinä varvaskuvassa, missä näkyy neljän joksun varpaat. Meillä oli joskus keskustelut täällä mitkä on kenen, mutta oon ihan varma että B:n on ne vasemmanpuoleiset. Oon nähnyt ne muuallakin mutta en ollenkaan muista missä ja oon aivan liian laiska etsiäkseni. 😅
 
vierailija
Ei varmaan pitäisi antaa tolle yhdelle toopelle enempää huomiota, mutta oikeesti. Kärtsän ja hänen läheistensä tekemiset ei kuulu sulle yhtään. Lähipiiri koostuu yksityishenkilöistä, kaikille avoin insta ei tee heistä julkisuuden henkilöä ja vaikka joku onkin julkisuudessa, se ei oikeuta sellaiseen kielenkäyttöön, jota harrastat. Sun hu*rittelut alkaa hipoa kunnianloukkausta.
Ja edelleen. Lue viestit. Jo aiemmin kirjoitin, että S ei ole paljastanut mitään lentoaikoja, jotka eivät olisi muutenkin pääteltävissä. Kärtsällä oli keikka myöhään ja seuraava lento lähtee varhain aamulla. Myöhemmillä lennoilla ei ehdi ajoissa. Lentoja Malagaan ei mene kovin usein. Tuliko selväksi.
En tiedä kenestä puhut, useampi täällä kommentoi asiaa, mut sinä et ole täällä onneksi ohjaksissa kuka mitäkin saa kirjoitella. Yksityishenkilö-jankkauksesi on raskasta ja siirtyy ketjusta toiseen. Mitä se sulle kuuluu mitä muut kirjoittaa, ei tarvitse loukkaantua ventovieraiden ihmisten puolesta. Itse oot ottanut selvää kaikista mahdollisista lennoista??? Oletko ihan järjissäsi?
 

Yhteistyössä