Täällä on joku älykkö taas paikalla.Sandaalit on liian pienet, jos varpaat näkyy. Mä kualen.
Sandaalin siisJoo, ja ne varpaat Bllä on ihan siellä skandaalin kärjessä kiinni.
Joo on näkynyt. Jankkaaja selvästi hakee taas riitaa. Jätetään vastaamatta.Mitä sä selität? Vaikka kuinka monta kertaa on näkynyt.
Jos sinä et ole nähnyt ei tarkoita ettei niitä ole näkynyt.
Bojan on skandaalin kärjessä kiinni!!!Sandaalin siis
Joo mut ei Jokerit tai Käärijä itke miten heitä seksualisoidaan kokoajan.Niin. S:llä oli tissit peitossa eli enemmän vaatetta päällä kuin Joksuille tai K:lla. Eli mikä nyt oli se ongelma tässä.
Karvaturri sulla on housussasJan vähän sellainen karvaturri. Ei siis mitenkään kuuma. Mutta symppis.
No sandaalit voi olla 41-42, mutta mikään ei viittaa siihen, ettei Boitsun jalka ois noin 43.Joo, ja ne varpaat Bllä on ihan siellä skandaalin kärjessä kiinni.
En ole huoritellut, kuten sanoin aika moni muukin on samaa mieltä Suvista. Järjen käyttö sallittua hänelle ja sinulle.En viitsi edes vastata suoraan tälle yhdelle. Hajurako nääs.
Lol. Sattumalta nyt vaan tiedän Malagaan menevistä lennoista. Siinä ei välttis tarvitse mitään selvitellä. Järkeä voi kyllä vähän käyttää.
Täällä on kyllä aika moni muukin puolustanut puheena olevan henkilön oikeutta pukeutua miten haluaa ja postata mitä haluaa, joten äläpäs itse määräile mitä täällä kirjoitellaan. Itseähän olet just näitä ilkeyksiä ja huo*itteluja joka paikkaan levittelemässä. Se nyt ei vään ole kenekään tervejärkisen ja edes vähää empatiakykyä osoittavan ihmisen toimintaa. Oli teitä nyt yksi tai useampi.
Miksi hän ostaisi sandaalit koossa 42?No sandaalit voi olla 41-42, mutta mikään ei viittaa siihen, ettei Boitsun jalka ois noin 43.
Yleensä Sadie on S täällä, mutta ymmärtäähän sen keskustelusta. Ekan viestin kohdalla mietin vähän itsekin että häh, Sadie ja lentoaikataulut.Jaa S ei enää olekaan Sadie? Hyvää kehitystä sinällään.
Itkevätpä vai mistä luulet, et Vantaanjoki on saanut alkunsa.Joo mut ei Jokerit tai Käärijä itke miten heitä seksualisoidaan kokoajan.
Lue noi aiemmat kommentitMiksi hän ostaisi sandaalit koossa 42?
Älä valehtele, että moni olisi.En ole huoritellut, kuten sanoin aika moni muukin on samaa mieltä Suvista. Järjen käyttö sallittua hänelle ja sinulle.
Tää oli aika hyvä kylläJoo, ja ne varpaat Bllä on ihan siellä skandaalin kärjessä kiinni.
Mutta vastasit kuitenkin.En viitsi edes vastata suoraan tälle yhdelle. Hajurako nääs.
Lol. Sattumalta nyt vaan tiedän Malagaan menevistä lennoista. Siinä ei välttis tarvitse mitään selvitellä. Järkeä voi kyllä vähän käyttää.
Täällä on kyllä aika moni muukin puolustanut puheena olevan henkilön oikeutta pukeutua miten haluaa ja postata mitä haluaa, joten äläpäs itse määräile mitä täällä kirjoitellaan. Itseähän olet just näitä ilkeyksiä ja huo*itteluja joka paikkaan levittelemässä. Se nyt ei vään ole kenekään tervejärkisen ja edes vähää empatiakykyä osoittavan ihmisen toimintaa. Oli teitä nyt yksi tai useampi.
Lue noi aiemmat kommentit, kiitos. *facepalm*Miksi hän ostaisi sandaalit koossa 42?
Toki jos ei muuta elämää olisi, voisin lukeakin kaikki viestit. Nyt kelasin ketjua pari sivua takaa päin nähdäkseni viimeisimmät jutut, ja siellä joku puhui S:n instasta. Valtavat pahoitteluni, etten ollut jyvällä siitä, että ketjussa alusta asti Sadien lyhenteenä käytetty S-kirjain on vaihtunut yksityishenkilöä kuvaamaan.No ei ole ei. Ei me Sadiesta täällä olla nyt puhuttu vai ollaanko? Skarppaa nyt vähän.
Kyllä mun tutuista ainakin kaikki… Meillä ei muöskään ole tatuointeja.Älä valehtele, että moni olisi.
Olet ihan oikeassa, ei anneta tuolle haukkuja-riidanhaastajalle huomiota yhtään.En viitsi edes vastata suoraan tälle yhdelle. Hajurako nääs.
Sadiesta nyt ei varmaan enää tule juuri puhuttavaa, kun ei ehkä ihan niin B lähiystäviä kuitenkaan.Toki jos ei muuta elämää olisi, voisin lukeakin kaikki viestit. Nyt kelasin ketjua pari sivua takaa päin nähdäkseni viimeisimmät jutut, ja siellä joku puhui S:n instasta. Valtavat pahoitteluni, etten ollut jyvällä siitä, että ketjussa alusta asti Sadien lyhenteenä käytetty S-kirjain on vaihtunut yksityishenkilöä kuvaamaan.
Nyt puhuttiin ketjun keskustelijoista. Harmi teidän ahdasmielisyydelle.Kyllä mun tutuista ainakin kaikki… Meillä ei muöskään ole tatuointeja.
Et sitten lukenut niitä useita viestejä, jotka olivat ihan eri mieltä kuin sinä. Taisi olla aika moni, jopa enemmistö ihan eri mieltä kuin sinä (ja joku toinen, joka käytti sivistyneitä nimityksiä). Ja edelleen, koetahan käyttää itse sitä järkeä, kun selvästikään et ymmärrä. Sun mielipide ei kyllä kiinnosta mua pätkääkään ja vaikka toitottaisit toisen samanlaisen kanssa sitä vaikka kuinka täällä , sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Kerrotte siinä vain omasta säälittävästä maailmankuvastanne.En ole huoritellut, kuten sanoin aika moni muukin on samaa mieltä Suvista. Järjen käyttö sallittua hänelle ja sinulle.