K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En viitsi edes vastata suoraan tälle yhdelle. Hajurako nääs.
Lol. Sattumalta nyt vaan tiedän Malagaan menevistä lennoista. Siinä ei välttis tarvitse mitään selvitellä. Järkeä voi kyllä vähän käyttää.
Täällä on kyllä aika moni muukin puolustanut puheena olevan henkilön oikeutta pukeutua miten haluaa ja postata mitä haluaa, joten äläpäs itse määräile mitä täällä kirjoitellaan. Itseähän olet just näitä ilkeyksiä ja huo*itteluja joka paikkaan levittelemässä. Se nyt ei vään ole kenekään tervejärkisen ja edes vähää empatiakykyä osoittavan ihmisen toimintaa. Oli teitä nyt yksi tai useampi.
 
vierailija
En viitsi edes vastata suoraan tälle yhdelle. Hajurako nääs.
Lol. Sattumalta nyt vaan tiedän Malagaan menevistä lennoista. Siinä ei välttis tarvitse mitään selvitellä. Järkeä voi kyllä vähän käyttää.
Täällä on kyllä aika moni muukin puolustanut puheena olevan henkilön oikeutta pukeutua miten haluaa ja postata mitä haluaa, joten äläpäs itse määräile mitä täällä kirjoitellaan. Itseähän olet just näitä ilkeyksiä ja huo*itteluja joka paikkaan levittelemässä. Se nyt ei vään ole kenekään tervejärkisen ja edes vähää empatiakykyä osoittavan ihmisen toimintaa. Oli teitä nyt yksi tai useampi.
En ole huoritellut, kuten sanoin aika moni muukin on samaa mieltä Suvista. Järjen käyttö sallittua hänelle ja sinulle.
 
vierailija
En viitsi edes vastata suoraan tälle yhdelle. Hajurako nääs.
Lol. Sattumalta nyt vaan tiedän Malagaan menevistä lennoista. Siinä ei välttis tarvitse mitään selvitellä. Järkeä voi kyllä vähän käyttää.
Täällä on kyllä aika moni muukin puolustanut puheena olevan henkilön oikeutta pukeutua miten haluaa ja postata mitä haluaa, joten äläpäs itse määräile mitä täällä kirjoitellaan. Itseähän olet just näitä ilkeyksiä ja huo*itteluja joka paikkaan levittelemässä. Se nyt ei vään ole kenekään tervejärkisen ja edes vähää empatiakykyä osoittavan ihmisen toimintaa. Oli teitä nyt yksi tai useampi.
Mutta vastasit kuitenkin.
 
vierailija
No ei ole ei. Ei me Sadiesta täällä olla nyt puhuttu vai ollaanko? Skarppaa nyt vähän.
Toki jos ei muuta elämää olisi, voisin lukeakin kaikki viestit. Nyt kelasin ketjua pari sivua takaa päin nähdäkseni viimeisimmät jutut, ja siellä joku puhui S:n instasta. Valtavat pahoitteluni, etten ollut jyvällä siitä, että ketjussa alusta asti Sadien lyhenteenä käytetty S-kirjain on vaihtunut yksityishenkilöä kuvaamaan.
 
vierailija
En viitsi edes vastata suoraan tälle yhdelle. Hajurako nääs.
Lol. Sattumalta nyt vaan tiedän Malagaan menevistä lennoista. Siinä ei välttis tarvitse mitään selvitellä. Järkeä voi kyllä vähän käyttää.
Täällä on kyllä aika moni muukin puolustanut puheena olevan henkilön oikeutta pukeutua miten haluaa ja postata mitä haluaa, joten äläpäs itse määräile mitä täällä kirjoitellaan. Itseähän olet just näitä ilkeyksiä ja huo*itteluja joka paikkaan levittelemässä. Se nyt ei vään ole kenekään tervejärkisen ja edes vähää empatiakykyä osoittavan ihmisen toimintaa. Oli teitä nyt yksi tai useampi.
Olet ihan oikeassa, ei anneta tuolle haukkuja-riidanhaastajalle huomiota yhtään.
 
vierailija
Toki jos ei muuta elämää olisi, voisin lukeakin kaikki viestit. Nyt kelasin ketjua pari sivua takaa päin nähdäkseni viimeisimmät jutut, ja siellä joku puhui S:n instasta. Valtavat pahoitteluni, etten ollut jyvällä siitä, että ketjussa alusta asti Sadien lyhenteenä käytetty S-kirjain on vaihtunut yksityishenkilöä kuvaamaan.
Sadiesta nyt ei varmaan enää tule juuri puhuttavaa, kun ei ehkä ihan niin B lähiystäviä kuitenkaan.
 
vierailija
En ole huoritellut, kuten sanoin aika moni muukin on samaa mieltä Suvista. Järjen käyttö sallittua hänelle ja sinulle.
Et sitten lukenut niitä useita viestejä, jotka olivat ihan eri mieltä kuin sinä. Taisi olla aika moni, jopa enemmistö ihan eri mieltä kuin sinä (ja joku toinen, joka käytti sivistyneitä nimityksiä). Ja edelleen, koetahan käyttää itse sitä järkeä, kun selvästikään et ymmärrä. Sun mielipide ei kyllä kiinnosta mua pätkääkään ja vaikka toitottaisit toisen samanlaisen kanssa sitä vaikka kuinka täällä , sillä ei ole mitään vaikutusta mihinkään. Kerrotte siinä vain omasta säälittävästä maailmankuvastanne.
 
vierailija
Illan puheenaiheet:
-Bojanin jalankoko ja skandaalin käryiset paljaat varpaat
-Suvin tissit, peitelty järki ja orastava bimbous
-Malagan lentoaikataulut
-Janin seksikkyys, totta vai tarua
On niin mielenkiintoista et tuntuu ihan pahalta mennä kesken tämmösen nukkuu.
 

Yhteistyössä