vierailija
Ei ole.On ne minusta useinkin kuvissa näkynyt.
Ei ole.On ne minusta useinkin kuvissa näkynyt.
No ei ole sanonut.Bojan itse sanoi Kultsan bäkkärillä, että hänen kenkänsä ovat kokoa 43
Jaa Suvi? No tasan päivittääEi taida edelleenkään itse päivittää instaansa
Bojan on niin lyhyt et jalankoko max 43.Tarvisi ainakin kokoa 44.
Mitä sä selität? Vaikka kuinka monta kertaa on näkynyt.Ei ole.
Jess. Tähtäsin suunnilleen siihen kokoon niissä sukissa.Bojan itse sanoi Kultsan bäkkärillä, että hänen kenkänsä ovat kokoa 43
Kyllä Miken puoliso päivittää itse kai.Ei taida edelleenkään itse päivittää instaansa
Pituus ei korreloi jalan koon kanssa noin.Bojan on niin lyhyt et jalankoko max 43.
TodellakinKyllä Miken puoliso päivittää itse kai.
Huoh. Jopas olet raskas tapaus. Kun K arveli H:n jaloissa olleiden kenkien olevan kokoa 45, sanoi B, että ne ovat hänen kenkänsä ja kokoa 43.No ei ole sanonut.
Juu ei tietenkään.Pituus ei korreloi jalan koon kanssa noin.
Kyllä se viitettä antaa ja B jalka max 43, omaan silmään pienempi.Pituus ei korreloi jalan koon kanssa noin.
On niitä näkynyt. Mutta en muista missä, paitsi siinä varvaskuvassa, missä näkyy neljän joksun varpaat. Meillä oli joskus keskustelut täällä mitkä on kenen, mutta oon ihan varma että B:n on ne vasemmanpuoleiset. Oon nähnyt ne muuallakin mutta en ollenkaan muista missä ja oon aivan liian laiska etsiäkseni.Millon sinä oot nähny Bojanin paljaat jalat?
LolEi taida edelleenkään itse päivittää instaansa
Kyllähän sandaaleissa yleensä näkyy varpaat?Ainakin sandaalit sillä on liian pienet, kun niistä näkee varpaat. Tennarit näyttää liian pieniltä myös.
Noooup, nou, ei.Tarvisi ainakin kokoa 44.
Kärtsä tietenkin.Kukahan sitä Suvin instaa päivittäs? Niitä tissikuvia ja lasten kanssa puuhastelua. Mikke?
Jaa S ei enää olekaan Sadie? Hyvää kehitystä sinällään.Jaa Suvi? No tasan päivittää
En tiedä kenestä puhut, useampi täällä kommentoi asiaa, mut sinä et ole täällä onneksi ohjaksissa kuka mitäkin saa kirjoitella. Yksityishenkilö-jankkauksesi on raskasta ja siirtyy ketjusta toiseen. Mitä se sulle kuuluu mitä muut kirjoittaa, ei tarvitse loukkaantua ventovieraiden ihmisten puolesta. Itse oot ottanut selvää kaikista mahdollisista lennoista??? Oletko ihan järjissäsi?Ei varmaan pitäisi antaa tolle yhdelle toopelle enempää huomiota, mutta oikeesti. Kärtsän ja hänen läheistensä tekemiset ei kuulu sulle yhtään. Lähipiiri koostuu yksityishenkilöistä, kaikille avoin insta ei tee heistä julkisuuden henkilöä ja vaikka joku onkin julkisuudessa, se ei oikeuta sellaiseen kielenkäyttöön, jota harrastat. Sun hu*rittelut alkaa hipoa kunnianloukkausta.
Ja edelleen. Lue viestit. Jo aiemmin kirjoitin, että S ei ole paljastanut mitään lentoaikoja, jotka eivät olisi muutenkin pääteltävissä. Kärtsällä oli keikka myöhään ja seuraava lento lähtee varhain aamulla. Myöhemmillä lennoilla ei ehdi ajoissa. Lentoja Malagaan ei mene kovin usein. Tuliko selväksi.
Sandaalit on liian pienet, jos varpaat näkyy. Mä kualen.Kyllähän sandaaleissa yleensä näkyy varpaat?
Joo, ja ne varpaat Bllä on ihan siellä skandaalin kärjessä kiinni.Kyllähän sandaaleissa yleensä näkyy varpaat?
No ei ole ei. Ei me Sadiesta täällä olla nyt puhuttu vai ollaanko? Skarppaa nyt vähän.Jaa S ei enää olekaan Sadie? Hyvää kehitystä sinällään.