K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Missä vaiheessa ajattelette että yhteydenpito olisi heikentynyt, milloin ne Dn stoorit tuli?
Mä aavistelen että sillon kun d oli pitkään los angelesissa. Oon aika varma että se oli silloin siellä new yorkissa juhlistamassa raittiuttaan, koska s on jotakuinkin sen bestis ja B oli selvästikin koko kevään hyvin läheinen. Ei vaan tunnu järkevältä että just ne kaksi lähtisi bilettämään kahdestaan ilman damonia juuri silloin kun sillä on suuri merkkipäivä ja se joka tapauksessa ilmaisi paria päivää myöhemmin olevansa yhdysvalloissa. Tai tietty jos ne niin tekivät niin onhan sellainen toki voinut hiertää välit viileämmiksi.

Mun mielestä niitä ihmissuhdeongelmapäivityksiä tuli ehkä toukokuussa jo, silloin kun damon oli tullut takas Eurooppaan, ja niitä on sittemmin tullut pitkin kesää. Talvelta ja keväältä en sellaisia muista, aiemmin en damonia seurannutkaan.
 
vierailija
Vihreä karva tekee nyt dramaattisen paluun tänne.
Eilen sanoin, että mun tietääkseni Kärpän esiintymistyyli on muuttunut täysin viisujen jälkeen.

Noh, tänään totean olleeni väärässä tän Tapiolan klipin (vuodelta 2021) nähtyäni:

Tossahan on ihan Tavastia ykkösen possujunan vähemmän jalostettu esi-isä (vai -äiti?) . Ja hienoa lanneliikehdintää myös Kärpältä.

Onhan se tuosta "hieman" kehittynyt, mutta selkeästi kuitenkin samoja linjoja nähtävillä. Tärkein muuttuja taitaa olla yleisön koostumuksen ansiota.

T. Vihreä karva

P.S. bonuksena vieläkin aiempaa Kärppää vuodelta 2019:
Ai saakeli, kuolen nauruun tuolle muinaiselle possujunalle. Mut hyvä meininki on ollut jo tuolloin.
 
vierailija


"Toinen kohde on Pohjois-Amerikka, jossa tehdään paljon varhaisen vaiheen tutkimuksia."

Eli jopa Suomesta käydään Amerikoissa hoidossa tai tutkimuksissa.

Tai vaikka Intiassa:
 
vierailija
Mä aavistelen että sillon kun d oli pitkään los angelesissa. Oon aika varma että se oli silloin siellä new yorkissa juhlistamassa raittiuttaan, koska s on jotakuinkin sen bestis ja B oli selvästikin koko kevään hyvin läheinen. Ei vaan tunnu järkevältä että just ne kaksi lähtisi bilettämään kahdestaan ilman damonia juuri silloin kun sillä on suuri merkkipäivä ja se joka tapauksessa ilmaisi paria päivää myöhemmin olevansa yhdysvalloissa. Tai tietty jos ne niin tekivät niin onhan sellainen toki voinut hiertää välit viileämmiksi.

Mun mielestä niitä ihmissuhdeongelmapäivityksiä tuli ehkä toukokuussa jo, silloin kun damon oli tullut takas Eurooppaan, ja niitä on sittemmin tullut pitkin kesää. Talvelta ja keväältä en sellaisia muista, aiemmin en damonia seurannutkaan.
Voisiko ne ihmissuhdeongelmat liittyä hänen Losin tuttuihin? Eikö se sinne saavuttuaan laittanut jotain stooreja että on tapaamassa vanhoja ystäviä pitkästä aikaa?
 
vierailija


"Toinen kohde on Pohjois-Amerikka, jossa tehdään paljon varhaisen vaiheen tutkimuksia."

Eli jopa Suomesta käydään Amerikoissa hoidossa tai tutkimuksissa.

Tai vaikka Intiassa:
Pitää olla vähän pöpi jos ensimmäisenä suuntaa tuonne, nyt kommentoitiin kuitenkin Bojanin tilannetta, eikä koko Euroopan kaikkien (syöpää) sairastavien.
 
vierailija


"Toinen kohde on Pohjois-Amerikka, jossa tehdään paljon varhaisen vaiheen tutkimuksia."

Eli jopa Suomesta käydään Amerikoissa hoidossa tai tutkimuksissa.

Tai vaikka Intiassa:
Ei B olisi vetänyt kuukauden pituista intensiivistä kiertuetta iloisena jos hänellä olisi syöpä johon on yrittänyt saada kotimaassa hoitoa tuloksetta. Ja nyt hän on kuitenkin siellä kotimaassaan hoidossa.
 
vierailija
Lisään että väleissä tuntuvat kuitenkin olevan, kun B:kin on tykkäillyt postauksista välillä. Ehkä myöhemmin nähdään viettävätkö vielä entiseen tapaan aikaa yhdessä vai näkevätkö esim. Damon ja Kris enemmän toisiaan. Ja miten S istuu tuohon kuvioon? Läheisiä tuntuvat edelleen hekin D:m kanssa olevan. Johan tässä menee pieni pää pyörälle miettiessä 🤣
Joo en siis ajattele että b:n ja d:n välit olisi poikki vaan että joku seikka on muuttunut niin ettei se tiivis yhdessä oleminen sylittelyineen ja flirttailuineen ole enää toiminut heidän välillään. Se ei välttämättä koske mitenkään krisiä tai sadieta joten kaikkien ei suinkaan tarvitse lakata olemassa tekemisissä keskenään.
 
vierailija
Mä aavistelen että sillon kun d oli pitkään los angelesissa. Oon aika varma että se oli silloin siellä new yorkissa juhlistamassa raittiuttaan, koska s on jotakuinkin sen bestis ja B oli selvästikin koko kevään hyvin läheinen. Ei vaan tunnu järkevältä että just ne kaksi lähtisi bilettämään kahdestaan ilman damonia juuri silloin kun sillä on suuri merkkipäivä ja se joka tapauksessa ilmaisi paria päivää myöhemmin olevansa yhdysvalloissa. Tai tietty jos ne niin tekivät niin onhan sellainen toki voinut hiertää välit viileämmiksi.

Mun mielestä niitä ihmissuhdeongelmapäivityksiä tuli ehkä toukokuussa jo, silloin kun damon oli tullut takas Eurooppaan, ja niitä on sittemmin tullut pitkin kesää. Talvelta ja keväältä en sellaisia muista, aiemmin en damonia seurannutkaan.
Damon aika rohkeasti avautuu noista vaikeuksistaan. Kokee välillä itsensä yksinäiseksi, vaikka tietää ettei ole ja on kertonut että välillä mielensä tekee tavallaan tepposet hänelle, yrittää hakea syitä työntää toinen pois luotaan, sanoi itse että pelkoa kai se on. Ja on kiitellyt läheisten ymmärrystä. Tämä on nyt oma tiivistys muistin pohjalta, ei mikään tarkka lainaus. Arvostan häntä siis, kun puhuu noista asioista niin suoraan ja yrittää käsitellä niitä, ei se varmasti helppoa aina ole.
 
vierailija
Pitää olla vähän pöpi jos ensimmäisenä suuntaa tuonne, nyt kommentoitiin kuitenkin Bojanin tilannetta, eikä koko Euroopan kaikkien (syöpää) sairastavien.
Vielä enemmän pöpi pitää olla, että vänkää täällä sivukaupalla että Sloveniasta ei ikinä kukaan ole lähtenyt hoitoon tai tutkimuksiin ulkomaille, koska sielläkin osataan hoitaa. Voit todeta että mielestäsi on epätodennäköistä, mutta et väittää sitä absoluuttiseksi totuudeksi. Hankin sinulle ne kuuluisat todisteet, meni noin 20 sekuntia googlatessa, ja ne ensimmäiset tulokset sattui koskemaan syöpää. En edelleen usko juorutwiitteihin enkä mihinkään syöpään tai vastaavaan muutenkaan Boitsun kohdalla.

Nyt mä lopetan. Saat päteä itseksesi.
 
vierailija
Voisiko ne ihmissuhdeongelmat liittyä hänen Losin tuttuihin? Eikö se sinne saavuttuaan laittanut jotain stooreja että on tapaamassa vanhoja ystäviä pitkästä aikaa?
Voi toki liittyä keneen hyvänsä tai voihan ne olla vaikka vuosia vanhoja juttuja jotka edelleen vaikuttaa sen elämään. Mutta bojanin kanssa sillä oli selvästi paljon yhteisiä juttuja kevättalvella, siis näytti olevan nimenomaan heillä kahdestaan vielä erikseen siitä mitä koko jo-porukalla sen kanssa oli. Ja sit ei yhtäkkiä näy enää mitään, vaikka d kävi b:n kotikaupungissa yms.
 
vierailija
Ei B olisi vetänyt kuukauden pituista intensiivistä kiertuetta iloisena jos hänellä olisi syöpä johon on yrittänyt saada kotimaassa hoitoa tuloksetta. Ja nyt hän on kuitenkin siellä kotimaassaan hoidossa.
Juuri tuo hyväntuulisuus puhuu mustakin sitä vastaan, että mitään todella vakavaa olisi. Romaniassakin oli ihan erityisen iloisen oloinen lavalla. Vaikea kuvitella että naureskelisi niin vapautuneesti, jos olisi isoja terveyshuolia.
 
vierailija
Juuri tuo hyväntuulisuus puhuu mustakin sitä vastaan, että mitään todella vakavaa olisi. Romaniassakin oli ihan erityisen iloisen oloinen lavalla. Vaikea kuvitella että naureskelisi niin vapautuneesti, jos olisi isoja terveyshuolia.
No tämäpä just ja stoorissakin minkä laittoi silloin eilen oli niin ok kun nyt vaan tuossa tilanteessa pystyi oleen. Sanoi, että kaikki on hyvin ja pystyi vähän hymyilemäänkin. Enkä usko, että olisi tuollaista stooria tehnyt, jos jotain huonoja uutisia terveyteen olisi tullut
 
vierailija
No tämäpä just ja stoorissakin minkä laittoi silloin eilen oli niin ok kun nyt vaan tuossa tilanteessa pystyi oleen. Sanoi, että kaikki on hyvin ja pystyi vähän hymyilemäänkin. Enkä usko, että olisi tuollaista stooria tehnyt, jos jotain huonoja uutisia terveyteen olisi tullut
Esim viime kesänä keikan peruminen infottiin vähän epämääräisellä stoorilla, jossa mainittiin terveyssyy. Kuvassa taisi olla pilviä eikä tosiaankaan mainittu kenellä oli mikäkin hätänä vaikka kaikki sitä aavisteli. Onhan tämä bojanin oma viesti ihan eri maata.
 
vierailija
Esim viime kesänä keikan peruminen infottiin vähän epämääräisellä stoorilla, jossa mainittiin terveyssyy. Kuvassa taisi olla pilviä eikä tosiaankaan mainittu kenellä oli mikäkin hätänä vaikka kaikki sitä aavisteli. Onhan tämä bojanin oma viesti ihan eri maata.
Voi toki olla myös että festareilta pyydettiin/ehdotettiin tekemään henk.koht. video peruuntumisesta kun se tuli niin viime tipassa. Siellä on kuitenkin someammattilaiset töissä toisin kuin Joksuilla. Ja se Bn video oli siis festareiden stoorissa ihan niiden itse lataamana, ei uudelleen jakona, niin siitä voi päätellä että B on sen erikseen heille lähettänyt.
 
vierailija
Joksuilla ollut kyllä onnistunut kesä takana yhden keikan peruuntumista lukuunottamatta ja Turkin keikan siirtoa lukuunottamatta. Kaikilla festareilla heidät otettiin hyvin vastaan, oli yleisömäärä mikä tahansa. Tais ne parhaat keikat olla Exit, Ruissi, Sziget ja Summer Well festarit (ei missään järjestyksessä) 🥰
 
vierailija
Mä aavistelen että sillon kun d oli pitkään los angelesissa. Oon aika varma että se oli silloin siellä new yorkissa juhlistamassa raittiuttaan, koska s on jotakuinkin sen bestis ja B oli selvästikin koko kevään hyvin läheinen. Ei vaan tunnu järkevältä että just ne kaksi lähtisi bilettämään kahdestaan ilman damonia juuri silloin kun sillä on suuri merkkipäivä ja se joka tapauksessa ilmaisi paria päivää myöhemmin olevansa yhdysvalloissa. Tai tietty jos ne niin tekivät niin onhan sellainen toki voinut hiertää välit viileämmiksi.

Mun mielestä niitä ihmissuhdeongelmapäivityksiä tuli ehkä toukokuussa jo, silloin kun damon oli tullut takas Eurooppaan, ja niitä on sittemmin tullut pitkin kesää. Talvelta ja keväältä en sellaisia muista, aiemmin en damonia seurannutkaan.
Mä olen myös jollakin tavalla aika varma siitä, että D oli B:n ja S:n kanssa tuolla. Jos ei ollut, niin siinä tapauksessa tässä S kuviossa on jotakin enemmän, koska miksi B lähtisi jonkun puolitutun naisen perässä Jenkkeihin? Onhan B sosiaalinen ja tutustuu helposti ihmisiin, mut miksi just S ja S:n mummo?
 
vierailija
Joo en siis ajattele että b:n ja d:n välit olisi poikki vaan että joku seikka on muuttunut niin ettei se tiivis yhdessä oleminen sylittelyineen ja flirttailuineen ole enää toiminut heidän välillään. Se ei välttämättä koske mitenkään krisiä tai sadieta joten kaikkien ei suinkaan tarvitse lakata olemassa tekemisissä keskenään.
Joo samantyyppiset ajatukset minullakin, lisäksi voi olla myös muita henkilöitä kuvioissa, joista emme tiedä, onhan D vaikkapa voinut alkaa seurustella tässä välissä, eikä siksi laittele enää kiusoittelevia stooreja muista. S- jutulla tarkoitin sitä, että jos B:llä ja S:llä olisi suhde (en sano että välttämättä on), niin olikohan se alkanut jo kiertueen aikaan, vai syttyikö tunteet vasta myöhemmin.
 

Yhteistyössä