K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En oikein nyt ymmärrä, että miksi tämä asia meni sulla noin tunteisiin. Kerroin vain, että mulle on ihan se ja sama, että mihin muut uskovat täällä. Miksi mun kommentista pitää nostaa noin suuri meteli ja väittää asioita, joita en ole edes tehnyt tai sanonut?
No koska minusta sillä karvalla oli pointti, kun hän sanoi, että saa olon kuin kaikki vaatisivat täällä häntä olemaan kanssaan samaa mieltä? Oon itse kokenut saman. Niin en tajua miksi sinun piti tulla erikseen kertomaan, että ei kiinnosta, jos oot suvainnut hänen olla rauhassa eri mieltä.
”No sellaisen kuvan saa teidän raivoamisesta, että todellakin haluaisitte että kaikki olisi teidän kanssa samaa mieltä. Eli käytännössä haluatte vakuuttaa koko muun maailman siitä, että olette oikeassa.”
 
vierailija
Jos Bojan joskus kertoo olevansa hetero tai kiinnostuvansa vain naisista, niin epäilettekö hänen sanomisiaan myös silloin?
Minä olin se, joka sanoi että omasta mielestäni B vaikutti ihastuneelta K:hon. Ajattelen että hän ei ehkä ole ainakaan pelkästään naisista kiinnostunut. Mutta jos hän joskus kertoo että on täysin hetero, niin tottakai uskon häntä. Hän sen tietää, ei kukaan meistä.
 
vierailija
Minä olin se, joka sanoi että omasta mielestäni B vaikutti ihastuneelta K:hon. Ajattelen että hän ei ehkä ole ainakaan pelkästään naisista kiinnostunut. Mutta jos hän joskus kertoo että on täysin hetero, niin tottakai uskon häntä. Hän sen tietää, ei kukaan meistä.
Mikä saa sut uskomaan siihen, että voisi olla myös kiinnostunut miehistä? Herkkyys?
 
vierailija
Sä et olekaan Bojan. Ei useimmat ihmiset varmaan esim. silittelisi ystävänsä hiuksia kesken haastattelun, mutta Bojan näin tekee. Tässäkin lisäksi vielä katsoo Krisiä hyvin rakastavasti:
Tuokin on kyllä ihana esimerkki tuosta lämmöstä noiden välillä. ❤ Oon samaa mieltä siitä että ei mitenkään eriskummallista B:lle että osoittaa läheiselle ystävälle välittämistään halaamalla, vaikka sitten kesken keikan.
 
vierailija
Missä ne K&B kipinät on? Ylläri kun ei ole antaa lähdettä.

Kirjoitin tuon ja olen osallistunutkin tämän iltaiseen vääntöön mutta nyt tosiaan kaivattaisiin jo jotain uutta puheenaihetta vaikka S tai D muodossa.
Myönnän että mäkin huvikseni osallistuin tähän keskusteluun, vaikka tiedän, ettei se johda mihinkään. S on varmasti ihana, mutta mulla on ikävä D:tä ja siis juuri Joksujen yhteydessä.💜🖤💛
 

Yhteistyössä