K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En muuten ole teidän ennustaja, ja sen verran vielä että vaikka olen shippilasein tänne tullut, niin kuten aiemmin mainitsin, olen todellakin muille skenaarioille hyvinkin avoin. Haukkuminen jne vaan harvemmin vakuuttaa vastapuolen siitä, että just ne sun mielipiteet on absoluuttinen totuus .

Eli pallo on teillä, vakuuttakaa mut siitä, että ystävyyttä enempää ei ole. Voicen haastiksen linkkaaja aloitti jo hyvin, mutta tuoreempaa matskua olisin vailla. Mun mielestä mennyt päinvastaiseen suuntaan noista alkuajoista Boitsun viestintä ja elekieli.

T. Vihreä karva
No niin, omia ajatuksia asiasta. Mä näin kyllä kemiaa B:n ja K:n välillä, hetken ajattelinkin että onko heillä jotain meneillään. Sitten kuitenkin kävi ilmi että K on varattu ja näkivät B:n kanssa niin harvoin että en mitenkään pystynyt uskomaan että toisiinsa molemmin puolin ihastunut pari haluaisi olla toisistaan erossa niin kauaa. Aikataulut oli varmasti tiukat mutta aina nyt vaikka yksi vuorokausi siellä ja täällä onnistuisi, kun sen vaan laittaisi onnistumaan. Musta B kyllä vaikutti ihastuneelta ja olen taipuvainen uskomaan että olikin. K vaikutti myös ihastuneelta mutta luultavasti se oli enemmän juuri sitä mancrushia. Hänen valintansa vaikutti aika selkeältä ja jotenkin ajattelen että heidän väleissään B:n kanssa oli jotain niin vahvaa, että jos sen tyyppistä kiinnostusta olisi ollut, niin luulen että se olisi kyllä siinä tapauksessa edennyt. Niin ei kuitenkaan selvästikään käynyt. Ajattelen että asiat on usein suurinpiirtein sitä, miltä ne näyttää (ei toki täysin ja ulkopuolisilla voi olla täysin vääriäkin käsityksiä ihmisistä henkilöinä tai jostain tilanteista.) Tarkoitan sitä että jos ulkopuolisena näyttää siltä, että pitää kääntyä monelle mutkalle aina uudestaan ja uudestaan ja keksiä ties minkälaisia selityksiä miten suhde voisi olla totta, niin aika todennäköisesti se ei silloin vaan ole sitä. Musta heillä on kuitenkin tosi suloinen ystävyys, ihana että löysivät toisensa. Toivon että B:kin löytää jonkun juuri itselleen sopivan kumppanin jossain vaiheessa, ellei sitten ole löytänyt jo. ❤ Ja nämähän on kaikki tosiaan vaan omia tulkintoja ja ajatuksia asioista, en ajattele että tietäisin sen paremmin kuin kukaan toinenkaan
 
vierailija
On tää kyllä kun sama levy pyörii joka päivä täällä.

Linkataan juttuja joissa puhuvat olevansa ystäviä. ”Totta kai ne julkisesti valehtelee noin”

K:lla on avovaimo. ”Hän on kodinhoitaja” ”Heillä on avoin suhde”

Ei ole olemassa mitään videota/kuvaa tilanteesta jossa olisivat kaksin ”On ne silti salassa olleet”

Jne. Jne.
Miksi musta tuntuu siltä, että tämä sama levy pyörii myös huomenna ja ylihuomenna…:D
 
vierailija
Joo ei mitään. En vaan ole vielä saanut kunnon vastausta mun kysymyksiin. Haluaisin oikeasti tietää, että miksi K:sta halutaan tehdä joku muu kuin hetero? Eikö hän riitä heterona? Vai eikö K:n heterous palvele jonkun toiveita? Miksi on oikeus kyseenalaistaa jonkun heterous, mutta ei esim. homoutta?
Voin vastata vain omasta puolestani. Mua kiinnostaa tää Kn mieslumpustelu. Miksi on valinnut tämän linjan eli hyvinkin paljon homotyylisiä juttuja, esim. videoita (just vaikka Tommyn kanssa). Voit antaa tukesi queerihmisille muullakin tavalla kuin esittämällä homoa.

Ihan hyvin hän riittää heterona.
 
vierailija
Se oli vastaus La Zarralle kun hän ihmetteli miksi häntä luullaan netissä l*sboksi. Eihän siinä olisi ollut mitään järkeä että B olisi tarkoittanut ”joo outoa, mua taas luullaan h*moksi koska olen h*mo”.

Prkele piti sensuroida noi l*sbot ja h*mot kun jäi moden haaviin mitä ihmettä.
Sä olet juuttunut liikaa tuohon yhteen haastatteluun, tuot sen aina esiin, vaikka se on täysin tulkintakysymys mitä tarkoitti. Musta hän tarkoitti vaan että joo, kaikista muistakin puhutaan.
 
vierailija
Voin vastata vain omasta puolestani. Mua kiinnostaa tää Kn mieslumpustelu. Miksi on valinnut tämän linjan eli hyvinkin paljon homotyylisiä juttuja, esim. videoita (just vaikka Tommyn kanssa). Voit antaa tukesi queerihmisille muullakin tavalla kuin esittämällä homoa.

Ihan hyvin hän riittää heterona.
Kiitos vastauksesta. Itsekin rakastan miesten kanssa lumpustelevaa K:ta. Ajattelen, että K:n tiimi on ottanut vaikutteita maailmalta ja esim. juuri muilta alt räppäreiltä sekä Troye Sivanilta. Huomanneet että tälle olisi tilausta Suomessa.
 
vierailija
Nyt en ymmärrä. Missä sanottiin riidankylväjä? Miksi et itse vastannut mitä sinulta kysyin? Miksi et jätä tilaa tuon karvan kommenteille?
En oikein nyt ymmärrä, että miksi tämä asia meni sulla noin tunteisiin. Kerroin vain, että mulle on ihan se ja sama, että mihin muut uskovat täällä. Miksi mun kommentista pitää nostaa noin suuri meteli ja väittää asioita, joita en ole edes tehnyt tai sanonut?
 

Yhteistyössä