vierailija
No niin, omia ajatuksia asiasta. Mä näin kyllä kemiaa B:n ja K:n välillä, hetken ajattelinkin että onko heillä jotain meneillään. Sitten kuitenkin kävi ilmi että K on varattu ja näkivät B:n kanssa niin harvoin että en mitenkään pystynyt uskomaan että toisiinsa molemmin puolin ihastunut pari haluaisi olla toisistaan erossa niin kauaa. Aikataulut oli varmasti tiukat mutta aina nyt vaikka yksi vuorokausi siellä ja täällä onnistuisi, kun sen vaan laittaisi onnistumaan. Musta B kyllä vaikutti ihastuneelta ja olen taipuvainen uskomaan että olikin. K vaikutti myös ihastuneelta mutta luultavasti se oli enemmän juuri sitä mancrushia. Hänen valintansa vaikutti aika selkeältä ja jotenkin ajattelen että heidän väleissään B:n kanssa oli jotain niin vahvaa, että jos sen tyyppistä kiinnostusta olisi ollut, niin luulen että se olisi kyllä siinä tapauksessa edennyt. Niin ei kuitenkaan selvästikään käynyt. Ajattelen että asiat on usein suurinpiirtein sitä, miltä ne näyttää (ei toki täysin ja ulkopuolisilla voi olla täysin vääriäkin käsityksiä ihmisistä henkilöinä tai jostain tilanteista.) Tarkoitan sitä että jos ulkopuolisena näyttää siltä, että pitää kääntyä monelle mutkalle aina uudestaan ja uudestaan ja keksiä ties minkälaisia selityksiä miten suhde voisi olla totta, niin aika todennäköisesti se ei silloin vaan ole sitä. Musta heillä on kuitenkin tosi suloinen ystävyys, ihana että löysivät toisensa. Toivon että B:kin löytää jonkun juuri itselleen sopivan kumppanin jossain vaiheessa, ellei sitten ole löytänyt jo. Ja nämähän on kaikki tosiaan vaan omia tulkintoja ja ajatuksia asioista, en ajattele että tietäisin sen paremmin kuin kukaan toinenkaanEn muuten ole teidän ennustaja, ja sen verran vielä että vaikka olen shippilasein tänne tullut, niin kuten aiemmin mainitsin, olen todellakin muille skenaarioille hyvinkin avoin. Haukkuminen jne vaan harvemmin vakuuttaa vastapuolen siitä, että just ne sun mielipiteet on absoluuttinen totuus .
Eli pallo on teillä, vakuuttakaa mut siitä, että ystävyyttä enempää ei ole. Voicen haastiksen linkkaaja aloitti jo hyvin, mutta tuoreempaa matskua olisin vailla. Mun mielestä mennyt päinvastaiseen suuntaan noista alkuajoista Boitsun viestintä ja elekieli.
T. Vihreä karva