K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No sellaisen kuvan saa teidän raivoamisesta, että todellakin haluaisitte että kaikki olisi teidän kanssa samaa mieltä. Eli käytännössä haluatte vakuuttaa koko muun maailman siitä, että olette oikeassa. Pallo on tosiaan nyt teillä, mutta vähän fiksua yritystä mukaan, eiks joo .

Nyt lähden ihastelemaan Viron matskuja kun en ihan koko päivää halua viettää täällä. Kärppä + Tommy hot . Oon niin odottanut sitä päivää että Kärppy rohkaistuu vähän siitä kun Icip julkaistiin, oli mun mielestä vielä Olympiastadionilla vähän aran oloinen Tommyn käsittelyssä. Ja siis ei tippaakaan haittaa vaikka olisi markkinointikikka, silmien ilo on silmien ilo joka tapauksessa. Se metsäosio Icipin videossa on mun lempipätkiä Kärpän tuotannossa!

T. Vihreä karva
Mä taas uskon, että Tommy on ainoa näistä miehistä, joihin Jere on saattanut tuntea vetoa. B&K on liian ilmiselvää faneille tarkoitettua materiaalia ja markkinointia. Samaa se on Tommynkin kanssa, mutta siitä huolimatta se pikku Jere on ollut lääpällään Tommyyn.
 
vierailija
Miten musta tuntuu, että "ennustaja" on vaihtanut roolia.
Sivusta, eihän hän nyt selvästikään sama ihminen ole. Ihan monipuolisesti pohdiskellen kirjoittaa eikä väitä totuudeksi mitään kuten ennustaja. En kyllä ennustajastakaan jaksa isommin ärsyyntyä, lähinnä välillä huvittaa kun joka toinen kommentti on aina häneltä. Joskus vähän huolestuttaa hänen puolestaan, kun on tuossa jutussa niin täysillä mukana.
 
vierailija
Ketä olen haukkunut? Laita lainaus. Allekirjoittamistani viesteistä. Koska tänne on tänään tullut muiltakin K&B sävytettyjä viestejä.

T. Vihreä karva, toinen jalka jo ovesta ulkona.
Et sä näe metsää puilta omien kommenttiesi suhteen. Haluat myös tulkita muiden kommentit raivaamiseksi vain sen takia, että he ovat eri mieltä asioista kanssasi.
 
vierailija
Sivusta, eihän hän nyt selvästikään sama ihminen ole. Ihan monipuolisesti pohdiskellen kirjoittaa eikä väitä totuudeksi mitään kuten ennustaja. En kyllä ennustajastakaan jaksa isommin ärsyyntyä, lähinnä välillä huvittaa kun joka toinen kommentti on aina häneltä. Joskus vähän huolestuttaa hänen puolestaan, kun on tuossa jutussa niin täysillä mukana.
Etkö ymmärrä mitä on sarkasmi? Ei millään pahalla, mutta ennustaja on trolli.
 
vierailija
En muuten ole teidän ennustaja, ja sen verran vielä että vaikka olen shippilasein tänne tullut, niin kuten aiemmin mainitsin, olen todellakin muille skenaarioille hyvinkin avoin. Haukkuminen jne vaan harvemmin vakuuttaa vastapuolen siitä, että just ne sun mielipiteet on absoluuttinen totuus .

Eli pallo on teillä, vakuuttakaa mut siitä, että ystävyyttä enempää ei ole. Voicen haastiksen linkkaaja aloitti jo hyvin, mutta tuoreempaa matskua olisin vailla. Mun mielestä mennyt päinvastaiseen suuntaan noista alkuajoista Boitsun viestintä ja elekieli.

T. Vihreä karva
Ihan mielenkiintoista pohdintaa ja avoimuutta. Kommentoin sulle kohta kun ehdin vähän koota ajatuksia kun muutakin tekemistä on tässä samanaikaisesti.
 
vierailija
Sivusta, eihän hän nyt selvästikään sama ihminen ole. Ihan monipuolisesti pohdiskellen kirjoittaa eikä väitä totuudeksi mitään kuten ennustaja. En kyllä ennustajastakaan jaksa isommin ärsyyntyä, lähinnä välillä huvittaa kun joka toinen kommentti on aina häneltä. Joskus vähän huolestuttaa hänen puolestaan, kun on tuossa jutussa niin täysillä mukana.
Ihminen voi esittää täällä samaan aikaan vaikka lintua ja kalaa, eikä kukaan huomaa mitään. Mulle on ihan se ja sama, että kuka kirjoittaa täällä mitäkin, ei ole mielenkiintoa analysoida sellaisia.
 
vierailija
No joku sua risoo tässä pohdinnassa. Sanoin että asiat voivat muuttua, en että ne ovat muuttuneet. Ja edelleen, kukaan muu ei totuutta tiedä, uskottiin me mitä tahansa. Eikä taida nää pohdinnat paljon Kn mieltä vaivata kun tarjoilee näitä kuumia kuvia miesten kanssa.
Ei mua riso mikään. Älä tee oletuksia. Tämä on sun kirjoittama kommentti; ”Kn vastaus oli että on yhden naisen mies. Vaikka vastaus oli nainen, niin viittaan enemmän siihen että hän tosiaan on yhden mies.” Kyllähän sä selvästi tässä haluat väännellä K:n sanomisia siihen suuntaan, että hän ei tarkottaisi tällä pelkästään naista. Mua vaan aidosti kiinnostaa, että miksi haluat väkisin vääntää K:sta jotain muuta kuin heteroa? Eikö hän riitä sulle heterona? Vai viekö se pohjan joltain sun kuvitelmalta? Mä salaa haaveilen, että K olisi kuuma homomies, joka lumpustelisi pitkin suomea. Mun ei ole kuitenkaan haaveideni takia pakko vääntää hänestä jotakin muuta kuin mitä hän itse sanoo olevansa.
 
vierailija
Mä en väännä mitään mihinkään suuntaan, itse asiassa huomattavasti vähemmän kuin sinä, joka tunnut olevan 100% varma siitä, että tiedät tasan tarkkaan mitä heidän välillään on ja on tapahtunut. Ehkä tiedät, ja olet jompi kumpi asianomaisista, who knows.

Ja just pääsin sanomasta että ystävyys olisi mulle täysin ok. Eikä he ole mulle mitään velkaa.

Mä yritän vaan jäsenellä omia aisteihini ja takuulla myös tunteisiini perustuvia havaintoja ja tuntemuksia, ja keskustelupalstalla ollaan yleensä sen takia, että asia kiinnostaa ja siitä halutaan nimenomaan keskustella muiden ihmisten kanssa, joilla saa olla aivan päinvastaiset mielipiteet asioista. Miten me muuten opitaan katsomaan asioita eri vinkkelistä ja samaistumaan erilaisiin ihmisiin?

Vähän ihmettelen sitä, että miksi se, että ajattelen tästä eri tavalla kuin sä, aiheuttaa sinussa noin negatiivisen reaktion? Luuletko että se yhtään auttaa mua tai muita näkemään asian sun näkökulmasta, ja kenties vakuuttaa meidät siitä, että sä olet oikeassa? Etkö voisi lukea ja tarvittaessa vastata neutraalisti? Ei sillä, ei aina onnistu minultakaan, mutta yritän kyllä parhaani.

T. Vihreä karva
Samaa mieltä että nimenomaan keskustelua ja asioista vaikka olisikin vastakkaiset kannat. Ei kiitos sille vauvalla vaadittavalle kaikkien yhteiselle mielipiteelle jossa pitää toitottaa yhä totuutta tai alkaa nimittely.
 
vierailija
Missä B on näin sanonut? Ihan vilpittömästi kysyn, koska mulle aivan uusi juttu.

Mä muuten tykkään tosi paljon Kärpyn avokista, tai siis ulkoisesti mun mielestä todella kaunis ja symppiksen oloinen nainen, ja sopivat mun mielestä tosi hyvin yhteen (tätäkään ei ole voinut muualla myöntää koska ei todellakaan ole suosittu mielipide).

T. Vihreä karva
No, ei oo sanonut. Bojan siis.
 
vierailija
Ei mua riso mikään. Älä tee oletuksia. Tämä on sun kirjoittama kommentti; ”Kn vastaus oli että on yhden naisen mies. Vaikka vastaus oli nainen, niin viittaan enemmän siihen että hän tosiaan on yhden mies.” Kyllähän sä selvästi tässä haluat väännellä K:n sanomisia siihen suuntaan, että hän ei tarkottaisi tällä pelkästään naista. Mua vaan aidosti kiinnostaa, että miksi haluat väkisin vääntää K:sta jotain muuta kuin heteroa? Eikö hän riitä sulle heterona? Vai viekö se pohjan joltain sun kuvitelmalta? Mä salaa haaveilen, että K olisi kuuma homomies, joka lumpustelisi pitkin suomea. Mun ei ole kuitenkaan haaveideni takia pakko vääntää hänestä jotakin muuta kuin mitä hän itse sanoo olevansa.
Aa, toi oli se mihin tartuit. Mä tossa viittasin enemmän niihin polypohdintoihin, enkä siihen onko homo/bi/ihan mikä vaan. Sorry, huonosti kirjoitettu.
 
vierailija
Mä taas olen 100 % varma, että Behm on nyt kiinnostunut Ksta, kun hän on menestynyt. Seurasin Emma-gaalassa katsomosta käsin heitä kun istuivat vierekkäin. Behmin flirtti oli kuin suoraan käsikirjasta, hiuksia kosketeltiin jatkuvasti, heiluteltiin puolelta toiselle (tätä jäin ensin seuraamaan, että mikä sitä vaivaa ennen kuin tajusin), tuoli oli niin kiinni Kn tuolissa, että toiselle puolelle jäi tuplaväli, kosketti Kta vähän väliä käsivarteen ja selkään.

K taas oli ihan normaali, ei mitään flirttiä, jutteli muidenkin kanssa, vetäytyi välillä kauemmaksi.

Gfnä olisi ollut raivoissani Behmille, mutta K osoitti kyllä selkeästi että ei kiinnosta, joten tuskin tuosta on kotona suurempaa draamaa tullut.

Mutta tuon gaalan jälkeen ei ole mielestäni ollut Kn instassa yhtään Behmiin liittyvää postausta. Kesällä 2023 niitä aina välillä oli.
Vai voisiko tuo olla Behmin normaalia käytöstä? Ettei käy Bojanit tässä ja kuvitellaan että on vaan K kanssa tuollainen vaikka on samanlainen muidenkin tarpeeksi tuttujen kanssa.
 
vierailija
Joo olin jo sulle vastaamassa, mutta sitten huomio herpaantui toisaalle.

Tästä ei sitten vedetä palkokasveja nekkuun, jooko?
Mutu-spekutasoista mietiskelyä jota en halua kenellekään tuputtaa, ja sovitaan nyt vaikka jo etukäteen että olen hyvin harhainen ja todellisuudesta vieraantunut yksilö. Humalassa en ole. Ohittakaa te jotka olette allergisia shipille, jota tämä ei edes varsinaisesti ole.

Jos tilanne on ollut uusi ja tullut yllätyksenä toiselle tai molemmille osapuolille, niin kyllähän sen käsittelyyn menee aikaa. Yhdessä tai erikseen. Varsinkin jos kumpikaan ei uskalla lähteä purkamaan aihetta rehellisesti ja avoimesti. (Tämä on se osa, johon viittasin yhdessä aiemmassa viestissä peilaavani omaa elämääni. Mun tapauksessa tähän meni vuosia)
Ja tietämättä sen tarkemmin mitä kulissien takana on tässä reilun vuoden aikana tapahtunut, voi ihan hyvin olla että tämä prosessi on mennyt aalloissa. Eli jossain vaiheessa on yritetty ottaa etäisyyttä, kenties myös sen takia, että on haluttu kunnioittaa olemassa olevaa kumppania, tai jopa niin että kumppani on itse näin vaatinut.
Suhteessa (sala- tai ihan tavallisessa) voi toki olla myös etänä. Eikä me tiedetä kuinka paljon aikaa B&K on loppupeleissä viettänyt kahdestaan tai seurassa. Jonkinlaista todistusaineistoa on olemassa siitä, että jotain ainakin lyhyitä kahdenkeskisiä irtiottoja isommasta seurueesta on ollut Boitsun Suomen visiiteillä.

Polysuhteeseen voi myös kuulua useamman kuin kahden suhteen osapuolen samanaikainen kanssakäynti... Eli siinä mielessä gf:n mukana roikkuminen ei välttämättä olisi mikään häiriötekijä jos se kaikille osapuolille passaa.

Mahdollisella poly/avoimella suhteella, johon voi kuulua sekä ns. irtoseksiä kuin muunlaisia, vakituisempia kumppaneita, tunnesiteellä tai ilman, viittaan siis nimenomaan K:n ja avokin suhteeseen.

Enkä väitä tietäväni tai edes toivovani, että nämä mietinnät vastaa totuutta (tuskin), mutta tämä on mielestäni kiinnostava mahdollisuus.

T. Vihreä karva
Kiitos! Kivaa pohdintaa, me like. Nauroin hulluna sun tekstin alulle, että sovitaanko… etc! 👌 😅
 
vierailija
No, ei oo sanonut. Bojan siis.
Tänne on tuotu se sama haastattelu jo kaksi kertaa. Sen jälkeen alkaa pyöriä tämä sama show, jossa kiistetään ne B:n sanomiset.😂 Ja jos ei pystytä kiistämään, niin sitten sanotaan, että haastattelu on liian vanha ja B ei välttämättä ole enää tuota mieltä jne. Sama levy vaan pyörii päivästä toiseen.🤣
 
vierailija
Veikkaan että B olisi voinut silloin puhuessaan mm. La Zarran kanssa vahingossa lipsauttaa olevansa hetero. Kertoi siinä, ettei ymmärrä, että miksi ihmiset luulevat hänen olevan homo. Olisi ollut kiva kuulla, että miten juttu olisi jatkunut.
B ei kertonut, ettei ymmärrä, miksi ihmiset luulevan hänen olevan homo. Totesi vain, että "people all over the internet say that I am gay". Ei tosiaan ottanut muuten mitenkään kantaa koko asiaan, ja La Zarra ja Monika vain vähän naurahtivat hänen kommentilleen.
 
vierailija
Tänne on tuotu se sama haastattelu jo kaksi kertaa. Sen jälkeen alkaa pyöriä tämä sama show, jossa kiistetään ne B:n sanomiset. Ja jos ei pystytä kiistämään, niin sitten sanotaan, että haastattelu on liian vanha ja B ei välttämättä ole enää tuota mieltä jne. Sama levy vaan pyörii päivästä toiseen.
Sori en ole nähnyt sitä kertaakaan. Siispä sellaista ei ole.
 

Yhteistyössä