K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Näköjään näin on, kiitos linkistä. Tämä vaatii hieman sulattelua, mutta toisaalta ei olisi eka ihminen, joka vannoo olevansa vain ystävä, tai veli, jonkun kanssa joka kiinnostaa myös muussa mielessä. Mukaanlukien minä itse.

T. Vihreä karva
Mä en oikeesti ymmärrä miks sun on pakko koittaa vääntää niiden välejä muuksi kuin ystävyydeksi etkä voi uskoa mitä B on sanonut, myös K on sanonut heidän olevan ystäviä jos ei nyt oteta huomioon niitä fanservicenä tarkoitettuja lavapuheita. Miksi sulle ei siis riitä se että heillä on selvästi lämmin ystävyys ja molemmat välittävät toisistaan.
 
vierailija
Ei ollut, siellä oli pikkuveljen tyttöystävä ja miksi K:n ystävät juhlivat sitä halausta? Ja en ole nähnyt, että B näyttää muiden seurassa rakastuneelta, kun olen kuvia ja videoita katsonut.
Jessen gf ja Kn gf olivat siellä. Älä yritä vääristellä. Jessen gfn instassa oli sieltä kuviakin. Pikkuveljen gf on shippaajien keksimä juttu vailla totuuspohjaa.
 
vierailija
Mä en oikeesti ymmärrä miks sun on pakko koittaa vääntää niiden välejä muuksi kuin ystävyydeksi etkä voi uskoa mitä B on sanonut, myös K on sanonut heidän olevan ystäviä jos ei nyt oteta huomioon niitä fanservicenä tarkoitettuja lavapuheita. Miksi sulle ei siis riitä se että heillä on selvästi lämmin ystävyys ja molemmat välittävät toisistaan.
Olen tästä samaa mieltä. Mulle ainakin riittää se, että heillä on lämmin ystävyys.
 
vierailija
B ei ole ainakaan missään sanonut olevansa hetero, enkä kyllä usko olevankaan, K:stakaan en kyllä olisi enää niin varma.
Veikkaan että B olisi voinut silloin puhuessaan mm. La Zarran kanssa vahingossa lipsauttaa olevansa hetero. Kertoi siinä, ettei ymmärrä, että miksi ihmiset luulevat hänen olevan homo. Olisi ollut kiva kuulla, että miten juttu olisi jatkunut.
 
vierailija
Mulle on ihan tuttua se, että ihmiset saattavat elää polyamorisessa suhteessa tai harrastaa esim. parinvaihtoa. Tunnen parin, joka tekee kumpaakin. Itsekin olen biseksuaali. Hyväksyn kuitenkin samalla sen, että osa ihmisistä luokittelee itsensä heteroksi ja osa taas ei halua määritellä itseään millään tavoin. Sitten on kaikkea tältä väliltä. Jere on kertonut olevansa hetero, eikä mulla ole millään tavoin tarvetta kyseenalaistaa sitä. En ymmärrä, miksi on oikeutetumpaa kyseenalaistaa toisen heteroutta, mutta kukaan ei kyseenalaista Mikael Renwallin homoutta, vaikka hän halaa ja pussaa naisia.
Come to daddy, Mikael.😘
 
vierailija
Mä taas olen 100 % varma, että Behm on nyt kiinnostunut Ksta, kun hän on menestynyt. Seurasin Emma-gaalassa katsomosta käsin heitä kun istuivat vierekkäin. Behmin flirtti oli kuin suoraan käsikirjasta, hiuksia kosketeltiin jatkuvasti, heiluteltiin puolelta toiselle (tätä jäin ensin seuraamaan, että mikä sitä vaivaa ennen kuin tajusin), tuoli oli niin kiinni Kn tuolissa, että toiselle puolelle jäi tuplaväli, kosketti Kta vähän väliä käsivarteen ja selkään.

K taas oli ihan normaali, ei mitään flirttiä, jutteli muidenkin kanssa, vetäytyi välillä kauemmaksi.

Gfnä olisi ollut raivoissani Behmille, mutta K osoitti kyllä selkeästi että ei kiinnosta, joten tuskin tuosta on kotona suurempaa draamaa tullut.

Mutta tuon gaalan jälkeen ei ole mielestäni ollut Kn instassa yhtään Behmiin liittyvää postausta. Kesällä 2023 niitä aina välillä oli.
 
vierailija
Veikkaan että B olisi voinut silloin puhuessaan mm. La Zarran kanssa vahingossa lipsauttaa olevansa hetero. Kertoi siinä, ettei ymmärrä, että miksi ihmiset luulevat hänen olevan homo. Olisi ollut kiva kuulla, että miten juttu olisi jatkunut.
Niin se tunne tuosta jäi, ettei varmaan homo ole, mutta voisi olla jotain siltä väliltä en tiedä?
 
vierailija
Mä taas olen 100 % varma, että Behm on nyt kiinnostunut Ksta, kun hän on menestynyt. Seurasin Emma-gaalassa katsomosta käsin heitä kun istuivat vierekkäin. Behmin flirtti oli kuin suoraan käsikirjasta, hiuksia kosketeltiin jatkuvasti, heiluteltiin puolelta toiselle (tätä jäin ensin seuraamaan, että mikä sitä vaivaa ennen kuin tajusin), tuoli oli niin kiinni Kn tuolissa, että toiselle puolelle jäi tuplaväli, kosketti Kta vähän väliä käsivarteen ja selkään.

K taas oli ihan normaali, ei mitään flirttiä, jutteli muidenkin kanssa, vetäytyi välillä kauemmaksi.

Gfnä olisi ollut raivoissani Behmille, mutta K osoitti kyllä selkeästi että ei kiinnosta, joten tuskin tuosta on kotona suurempaa draamaa tullut.

Mutta tuon gaalan jälkeen ei ole mielestäni ollut Kn instassa yhtään Behmiin liittyvää postausta. Kesällä 2023 niitä aina välillä oli.
Tuskin, kun kuitenkin seurustelee A. Sipolan kanssa, oot tulkinnut väärin.
 
vierailija
Mä taas olen 100 % varma, että Behm on nyt kiinnostunut Ksta, kun hän on menestynyt. Seurasin Emma-gaalassa katsomosta käsin heitä kun istuivat vierekkäin. Behmin flirtti oli kuin suoraan käsikirjasta, hiuksia kosketeltiin jatkuvasti, heiluteltiin puolelta toiselle (tätä jäin ensin seuraamaan, että mikä sitä vaivaa ennen kuin tajusin), tuoli oli niin kiinni Kn tuolissa, että toiselle puolelle jäi tuplaväli, kosketti Kta vähän väliä käsivarteen ja selkään.

K taas oli ihan normaali, ei mitään flirttiä, jutteli muidenkin kanssa, vetäytyi välillä kauemmaksi.

Gfnä olisi ollut raivoissani Behmille, mutta K osoitti kyllä selkeästi että ei kiinnosta, joten tuskin tuosta on kotona suurempaa draamaa tullut.

Mutta tuon gaalan jälkeen ei ole mielestäni ollut Kn instassa yhtään Behmiin liittyvää postausta. Kesällä 2023 niitä aina välillä oli.
Behm ja Khan olivat Ruississa samana päivänä mutta ei tainnut kuulua Behmi familyyn.
 
vierailija
Mä taas olen 100 % varma, että Behm on nyt kiinnostunut Ksta, kun hän on menestynyt. Seurasin Emma-gaalassa katsomosta käsin heitä kun istuivat vierekkäin. Behmin flirtti oli kuin suoraan käsikirjasta, hiuksia kosketeltiin jatkuvasti, heiluteltiin puolelta toiselle (tätä jäin ensin seuraamaan, että mikä sitä vaivaa ennen kuin tajusin), tuoli oli niin kiinni Kn tuolissa, että toiselle puolelle jäi tuplaväli, kosketti Kta vähän väliä käsivarteen ja selkään.

K taas oli ihan normaali, ei mitään flirttiä, jutteli muidenkin kanssa, vetäytyi välillä kauemmaksi.

Gfnä olisi ollut raivoissani Behmille, mutta K osoitti kyllä selkeästi että ei kiinnosta, joten tuskin tuosta on kotona suurempaa draamaa tullut.

Mutta tuon gaalan jälkeen ei ole mielestäni ollut Kn instassa yhtään Behmiin liittyvää postausta. Kesällä 2023 niitä aina välillä oli.
Kirjoitit ajatukseni tänne, joita en kehdannut tuoda esiin. Mä taas kyllä aistin, että myös K tunsi vetovoimaa Behmiin. Se ei etene mihinkään enää.
 
vierailija
Tuskin, kun kuitenkin seurustelee A. Sipolan kanssa, oot tulkinnut väärin.
Kärtsy ja Behm ovat varmasti onnellisia tahoillaan ja omissa parisuhteissaan. Siksi mä alan uskomaan siihen, että sekä Kärtsy että Boitsu ovat pudonneet johonkin flirttiämpäriin, koska heillä on säpinää niin monen kanssa. Behm taitaa olla uitettu samassa ämpärissä.
 
vierailija
Okei siksi sä väännät. Kaikki ei oo kuitenkaan sä. Suuri osa kuitenkin on heteroita loppuun saakka.
Mä olen kyllä 100% hetero, ainakin tähän saakka. En tosin sulje pois sitä, että joskus voisin samaan sukupuoleen ihastua/rakastua, vaikka se vaikuttaakin aika epätodennäköiseltä koska en ole ikinä viehättynyt "siinä mielessä" kuin vastakkaisesta sukupuolesta.

Ja miten niin väännän? Toisin kuin sinä, en kyseenalaista kenenkään oikeutta omaan, minun vastaavasta eriävään mielipiteeseen. Päinvastoin.

T. Vihreä karva
 
vierailija
Mä olen kyllä 100% hetero, ainakin tähän saakka. En tosin sulje pois sitä, että joskus voisin samaan sukupuoleen ihastua/rakastua, vaikka se vaikuttaakin aika epätodennäköiseltä koska en ole ikinä viehättynyt "siinä mielessä" kuin vastakkaisesta sukupuolesta.

Ja miten niin väännän? Toisin kuin sinä, en kyseenalaista kenenkään oikeutta omaan, minun vastaavasta eriävään mielipiteeseen. Päinvastoin.

T. Vihreä karva
Mitä sä sitten tarkoitit sillä ” mukaanlukien minä itse”?
 

Yhteistyössä