K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo olin jo sulle vastaamassa, mutta sitten huomio herpaantui toisaalle.

Tästä ei sitten vedetä palkokasveja nekkuun, jooko?
Mutu-spekutasoista mietiskelyä jota en halua kenellekään tuputtaa, ja sovitaan nyt vaikka jo etukäteen että olen hyvin harhainen ja todellisuudesta vieraantunut yksilö. Humalassa en ole. Ohittakaa te jotka olette allergisia shipille, jota tämä ei edes varsinaisesti ole.

Jos tilanne on ollut uusi ja tullut yllätyksenä toiselle tai molemmille osapuolille, niin kyllähän sen käsittelyyn menee aikaa. Yhdessä tai erikseen. Varsinkin jos kumpikaan ei uskalla lähteä purkamaan aihetta rehellisesti ja avoimesti. (Tämä on se osa, johon viittasin yhdessä aiemmassa viestissä peilaavani omaa elämääni. Mun tapauksessa tähän meni vuosia)
Ja tietämättä sen tarkemmin mitä kulissien takana on tässä reilun vuoden aikana tapahtunut, voi ihan hyvin olla että tämä prosessi on mennyt aalloissa. Eli jossain vaiheessa on yritetty ottaa etäisyyttä, kenties myös sen takia, että on haluttu kunnioittaa olemassa olevaa kumppania, tai jopa niin että kumppani on itse näin vaatinut.
Suhteessa (sala- tai ihan tavallisessa) voi toki olla myös etänä. Eikä me tiedetä kuinka paljon aikaa B&K on loppupeleissä viettänyt kahdestaan tai seurassa. Jonkinlaista todistusaineistoa on olemassa siitä, että jotain ainakin lyhyitä kahdenkeskisiä irtiottoja isommasta seurueesta on ollut Boitsun Suomen visiiteillä.

Polysuhteeseen voi myös kuulua useamman kuin kahden suhteen osapuolen samanaikainen kanssakäynti... Eli siinä mielessä gf:n mukana roikkuminen ei välttämättä olisi mikään häiriötekijä jos se kaikille osapuolille passaa.

Mahdollisella poly/avoimella suhteella, johon voi kuulua sekä ns. irtoseksiä kuin muunlaisia, vakituisempia kumppaneita, tunnesiteellä tai ilman, viittaan siis nimenomaan K:n ja avokin suhteeseen.

Enkä väitä tietäväni tai edes toivovani, että nämä mietinnät vastaa totuutta (tuskin), mutta tämä on mielestäni kiinnostava mahdollisuus.

T. Vihreä karva
Mua kiinnostaa minkä ikänen sä oot? Veikkaan, että nykysten alle nelikymppisten elämä ei oo sulle kovinkaan tuttua.
 
vierailija
Googlella löysin ainakin nämä pari viikkoa sitten jonkun litteroimat, parin päivän takaista en muista, kiva jos joku löytää.

Eka on siis se Voicen haastattelu viisuista:

H: Osa faneista shippaa sinua ja Käärijää ja haluaa kuvitella välillenne romantiikkaa.
B: Joo, olen huomannut.
H: Mitä mieltä olet siitä?
B: Se tuo mielestäni erityistä lisämaustetta viisukauteen. Tietysti Käärijä ja minä olemme vain ystäviä, mutta jos fanficcien luominen tekee fanituksesta hauskempaa, niin miksi ei.

Myös tässä hän sanoo heidän olevan ystäviä ja K sanoo Btä veljeksi: https://areena.yle.fi/1-66764073?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share

K: Välillämme on jotain erityistä. Siksi olemme täällä.
B: Tottakai.
K: Jotain hyvää. Tunnen sen.
B: Ystävyyttä.
K: Veljeni, yes.
Tuo jälkimmäinen ei kyllä omasta mielestäni todista mitään. Eka löytyy Googlen haulla vain ja ainoastaan tästä sun kommentista. Jos ehdin niin yritän kaivaa ton koko haastiksen jostain huomenna. Etenkin tuo lihavoitu kohta ei vakuuta, mutta raportoin kyllä tänne jos olen väärässä ja kukaan muu ei ehdi ensin. Ja toisaalta, B ei kyllä silloin alkuaikoina jutellut läheskään niin avoimesti K:sta haastatteluissa kuin nykyään.

T. Vihreä karva, joka meinaa jostain syystä joka kerta kirjoittaa vihreä lanka, älkää ihmetelkö jos sattuu joku kerta lähtemään viesti niin. En edelleenkään ole humalassa 😁 (koska en juo, ikinä).
 
vierailija
Missä??!!? Siis missä haastateltu? Olen nähnyt/lukenut aika monta B:n haastista tässä viimeisen viikon-parin aikana, mutta tätä ei ole toistaiseksi tullut vastaan.
Mä en jaksa väitellä tä
Ja unohtui taas allekirjoitus. Vihreä karva siis asialla.
Toki ihmiset voivat sanoa mitä sattuu ja mielipiteet voivat muuttua, mutta K:n ja B:n ihanista ja lämpimistä väleistä huolimatta en usko, että heidän välissään on ollut mitään muuta kuin ystävyyttä. Jance on oma suosikkini, mutta en usko heidänkään kohdalla muuhun kuin ystävyyteen. Seuraan muutamaa oikeaa homoparia somessa, joten mulla ei ole tarvetta kieltää mitään m/m juttuja.
 
vierailija
Tuo jälkimmäinen ei kyllä omasta mielestäni todista mitään. Eka löytyy Googlen haulla vain ja ainoastaan tästä sun kommentista. Jos ehdin niin yritän kaivaa ton koko haastiksen jostain huomenna. Etenkin tuo lihavoitu kohta ei vakuuta, mutta raportoin kyllä tänne jos olen väärässä ja kukaan muu ei ehdi ensin. Ja toisaalta, B ei kyllä silloin alkuaikoina jutellut läheskään niin avoimesti K:sta haastatteluissa kuin nykyään.

T. Vihreä karva, joka meinaa jostain syystä joka kerta kirjoittaa vihreä lanka, älkää ihmetelkö jos sattuu joku kerta lähtemään viesti niin. En edelleenkään ole humalassa (koska en juo, ikinä).
Tässä linkki tuohon Voicen haastatteluun. Ihan suora lainaus on.
 
vierailija
Mua kiinnostaa minkä ikänen sä oot? Veikkaan, että nykysten alle nelikymppisten elämä ei oo sulle kovinkaan tuttua.
Voi olla, ja sen takia musta on kiva keskustella täällä ja muualla parhaani mukaan ilman ennakkoluuloja. Olen kohta 43, ja sen verran nuorten elämä on tuttua, että mulla on 2 vähän alle ja vähän päälle parikymppistä lasta, joista kumpikaan ei ole hetsku.
 
vierailija
Eroaako se läheisyys tai huumori sitten jotenkin ja miten jos kyseessä on toisesta muussakin kuin kaverimielessä kiinnostunut? Miten ulkopuolinen sen pystyy satavarmaksi sanomaan milloin kyseessä on nyt minkäkinlainen juttu/kiinnostus jne? Tässä kun on vielä kyse videomateriaaleista. En siis itse ihmettele jos ne nähdään monenlaisessa valossa.
Koska K ja B ovat ihan tietoisesti tuottaneet meille fanserviceä. Sitä en usko että kyse on pelkästään markkinointistrategiasta, vaan he ovat samalla haluneet viihdyttää itseään ja läheisiään. K yritti viritellä jo UMK:ssa jotakin.
 
vierailija
Koska K ja B ovat ihan tietoisesti tuottaneet meille fanserviceä. Sitä en usko että kyse on pelkästään markkinointistrategiasta, vaan he ovat samalla haluneet viihdyttää itseään ja läheisiään. K yritti viritellä jo UMK:ssa jotakin.
Miksi B sitten ruissikuvissa näytti rakastuneelta ja sitten oli se hali? Eli tämä oli suunniteltua esitystä faneille ja SBJ markkinointia vai?
 
vierailija
Mä en jaksa väitellä tä


Toki ihmiset voivat sanoa mitä sattuu ja mielipiteet voivat muuttua, mutta K:n ja B:n ihanista ja lämpimistä väleistä huolimatta en usko, että heidän välissään on ollut mitään muuta kuin ystävyyttä. Jance on oma suosikkini, mutta en usko heidänkään kohdalla muuhun kuin ystävyyteen. Seuraan muutamaa oikeaa homoparia somessa, joten mulla ei ole tarvetta kieltää mitään m/m juttuja.
Siis en mielestäni väitellyt, anteeksi jos susta tuntui siltä.

Mä en tule olemaan yhtään pettynyt, jos joskus tulee ilmi että K&B ovat "pelkkiä" ystäviä. Sen sijaan siihen olisin pettynyt, jos paljastuisi että se olikin something more, mutta eivät uskaltaneet kokeilla. En siis pettynyt sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan heidän puolestaan, koska elämä on niin lyhyt ja toivoisin kaikille rohkeutta heittäytyä tilanteisiin, joita heille on tarjolla.

Olen myös täysin samaa mieltä sun kanssa Jancesta.

T. Vihreä karva
 
vierailija
Mulla ei ole mitään sitä vastaan vaikka Jere olisi bi, pan tms. Hän on kuitenkin kertonut olevansa hetero. Sitäpaitsi myös kaksi homoseksuaalia voi olla lähekkäin, eikä se tarkoita sitä, että he olisivat kiinnostuneita toisistaan.
Tässä olikin enemmän kyse siitä mitä käytöksestä voi päätellä ja mielestäni k ja b (tai keiden tahansa) pelkän käytöksen perusteella ei voi päätellä kumminkaan päin. Veljen kavereita ei muuten edes sanottu myös miespuoleisiksi. Ja tottakai myös homoseksuaalit voivat olla lähekkäin ilman kiinnostusta tai vaikka yksipuoleisen kiinnostuksen kera. En itse mitenkään kiistä K sanomisia mutta jos joku toinen uskoo jotain muuta niin sekään ei ole mulle ylitsepääsemätöntä.
 
vierailija
Tässä linkki tuohon Voicen haastatteluun. Ihan suora lainaus on.
Näköjään näin on, kiitos linkistä. Tämä vaatii hieman sulattelua, mutta toisaalta ei olisi eka ihminen, joka vannoo olevansa vain ystävä, tai veli, jonkun kanssa joka kiinnostaa myös muussa mielessä. Mukaanlukien minä itse.

T. Vihreä karva
 
vierailija
Näköjään näin on, kiitos linkistä. Tämä vaatii hieman sulattelua, mutta toisaalta ei olisi eka ihminen, joka vannoo olevansa vain ystävä, tai veli, jonkun kanssa joka kiinnostaa myös muussa mielessä. Mukaanlukien minä itse.

T. Vihreä karva
Okei siksi sä väännät. Kaikki ei oo kuitenkaan sä. Suuri osa kuitenkin on heteroita loppuun saakka.
 
vierailija
Mulle on ihan tuttua se, että ihmiset saattavat elää polyamorisessa suhteessa tai harrastaa esim. parinvaihtoa. Tunnen parin, joka tekee kumpaakin. Itsekin olen biseksuaali. Hyväksyn kuitenkin samalla sen, että osa ihmisistä luokittelee itsensä heteroksi ja osa taas ei halua määritellä itseään millään tavoin. Sitten on kaikkea tältä väliltä. Jere on kertonut olevansa hetero, eikä mulla ole millään tavoin tarvetta kyseenalaistaa sitä. En ymmärrä, miksi on oikeutetumpaa kyseenalaistaa toisen heteroutta, mutta kukaan ei kyseenalaista Mikael Renwallin homoutta, vaikka hän halaa ja pussaa naisia.
 

Yhteistyössä