K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
B ei kertonut, ettei ymmärrä, miksi ihmiset luulevan hänen olevan homo. Totesi vain, että "people all over the internet say that I am gay". Ei tosiaan ottanut muuten mitenkään kantaa koko asiaan, ja La Zarra ja Monika vain vähän naurahtivat hänen kommentilleen.
Se oli vastaus La Zarran ihmettelyyn kun häntä luullaan netissä lesboksi. Miksi ihmeessä B olisi siihen vastannut että ”joo outoa, mua taas luullaan homoksi koska olen homo”?
 
vierailija
Googlella löysin ainakin nämä pari viikkoa sitten jonkun litteroimat, parin päivän takaista en muista, kiva jos joku löytää.

Eka on siis se Voicen haastattelu viisuista:

H: Osa faneista shippaa sinua ja Käärijää ja haluaa kuvitella välillenne romantiikkaa.
B: Joo, olen huomannut.
H: Mitä mieltä olet siitä?
B: Se tuo mielestäni erityistä lisämaustetta viisukauteen. Tietysti Käärijä ja minä olemme vain ystäviä, mutta jos fanficcien luominen tekee fanituksesta hauskempaa, niin miksi ei.

Myös tässä hän sanoo heidän olevan ystäviä ja K sanoo Btä veljeksi: https://areena.yle.fi/1-66764073?utm_medium=social&utm_campaign=areena-ios-share

K: Välillämme on jotain erityistä. Siksi olemme täällä.
B: Tottakai.
K: Jotain hyvää. Tunnen sen.
B: Ystävyyttä.
K: Veljeni, yes.
Uaaah, tääkö? 🤣 Eihän Bojan tuossa sano filmanneensa yhtään mitään 😅
 
vierailija
B ei kertonut, ettei ymmärrä, miksi ihmiset luulevan hänen olevan homo. Totesi vain, että "people all over the internet say that I am gay". Ei tosiaan ottanut muuten mitenkään kantaa koko asiaan, ja La Zarra ja Monika vain vähän naurahtivat hänen kommentilleen.
Se oli vastaus La Zarralle kun hän ihmetteli miksi häntä luullaan netissä l*sboksi. Eihän siinä olisi ollut mitään järkeä että B olisi tarkoittanut ”joo outoa, mua taas luullaan h*moksi koska olen h*mo”.

Prkele piti sensuroida noi l*sbot ja h*mot kun jäi moden haaviin mitä ihmettä. :D
 
vierailija
Aa, toi oli se mihin tartuit. Mä tossa viittasin enemmän niihin polypohdintoihin, enkä siihen onko homo/bi/ihan mikä vaan. Sorry, huonosti kirjoitettu.
Joo ei mitään. En vaan ole vielä saanut kunnon vastausta mun kysymyksiin. Haluaisin oikeasti tietää, että miksi K:sta halutaan tehdä joku muu kuin hetero? Eikö hän riitä heterona? Vai eikö K:n heterous palvele jonkun toiveita? Miksi on oikeus kyseenalaistaa jonkun heterous, mutta ei esim. homoutta?
 
vierailija
Uaaah, tääkö? 🤣 Eihän Bojan tuossa sano filmanneensa yhtään mitään 😅
Ja yleisestikin, JOS sulla olisi jotain suurempia tunteita varattuun ystävääsi kohden, niin kertoisitko niitä julkisessa haastattelussa? Shippilasien kanssa voisi jopa sanoa, että kylläpäs korostetaan että ollaan vain ystäviä. Mutta otetaan lasit pois, niin kukaan ei pahastu.
 
vierailija
Se oli vastaus La Zarralle kun hän ihmetteli miksi häntä luullaan netissä l*sboksi. Eihän siinä olisi ollut mitään järkeä että B olisi tarkoittanut ”joo outoa, mua taas luullaan h*moksi koska olen h*mo”.

Prkele piti sensuroida noi l*sbot ja h*mot kun jäi moden haaviin mitä ihmettä.
Mode ei enää tykkää niistä sanoista, varsinkin jos ne toistuu useasti.😂 Mua olisi kiinnostanut se mitä B oli sanomassa. Olisikohan saattanut kertoa olevansa esim. hetero?
 
vierailija
Näköjään näin on, kiitos linkistä. Tämä vaatii hieman sulattelua, mutta toisaalta ei olisi eka ihminen, joka vannoo olevansa vain ystävä, tai veli, jonkun kanssa joka kiinnostaa myös muussa mielessä. Mukaanlukien minä itse.

T. Vihreä karva
Joo, siis ei minusta toi lausunto ota mitään pois heidän suhteestaan toisiinsa. Sähän voit olla rakastunut toiseen ja tuottaa faneille shippimateriaalia, miksi se ois jotenkin täysin mahdoton skenaario? Varsinkin kun jos se ois vain sitä niin aika jänniä aikataulutuksia kieltäytyä joistain muista menoista, että saa jatkaa tätä shippi serviceä 😁
 
vierailija
Ei tainnut tulla mitään yhteismateriaalia Behmin kanssa vaikka eikös B jopa ollut tavannut sen Sipolan jo viime kesänä eli olisivat olleet jo ennestään tuttuja. En kyllä muistanut ollenkaan seurata Behmin somea tuolloin.
Sipola taisi olla yksi niistä, joiden kanssa Bojan hengaili vuosi sitten kesäkuussa, kun Kärtsä lähti keikalle Rautalammille ja jätti häntä tapaamaan tulleen boyfriendin yksin Helsinkiin. Olis ottanut mukaan, tiedä, mitä olisi tapahtunut.
 
vierailija
Mua ei ainakaan tippaakaan kiinnosta, että mitä muut täällä näkevät tai uskovat. Ei mulla ole tarvetta mihinkään ristiretkiin.
Ai ei yhtään tätä:
”No sellaisen kuvan saa teidän raivoamisesta, että todellakin haluaisitte että kaikki olisi teidän kanssa samaa mieltä. Eli käytännössä haluatte vakuuttaa koko muun maailman siitä, että olette oikeassa. Pallo on tosiaan nyt teillä.”
? ☺
eri
 
vierailija
Ja yleisestikin, JOS sulla olisi jotain suurempia tunteita varattuun ystävääsi kohden, niin kertoisitko niitä julkisessa haastattelussa? Shippilasien kanssa voisi jopa sanoa, että kylläpäs korostetaan että ollaan vain ystäviä. Mutta otetaan lasit pois, niin kukaan ei pahastu.
Ehkä korneinta tässä keskustelussa on se, että K&B ystävyysajattelijoilta vaaditaan todistuksia sille, että B ja K ovat vain ystäviä. Ei varmaan ole edes olemassa sellaista todistetta, joka saisi B&K tunteisiin uskovaa muuttamaan mieltänsä. Ei ne ristiretket toimi kumpaankaan suuntaan, vaikka tosi rakkaus-shippilasi ajattelija niin väittäisikin. Näihin asioihin sitten havahtuu joskus, jos havahtuu. Itselläni oli tällaiset K&B tosi rakkaus-shippilasit päässä vielä vuosi sitten. Nykyään olen ystävyys ajattelija ja en näe enää sitä lumousta K:n ja B:n välissä. Se lumous on meidän katsojien päässä ja se ei sieltä haihdu helposti. Kokemusta on.
 
vierailija
Ai ei yhtään tätä:
”No sellaisen kuvan saa teidän raivoamisesta, että todellakin haluaisitte että kaikki olisi teidän kanssa samaa mieltä. Eli käytännössä haluatte vakuuttaa koko muun maailman siitä, että olette oikeassa. Pallo on tosiaan nyt teillä.”
?
eri
Miten tämä liittyy mun kommenttiin? Lainasitkohan nyt väärää kirjoittajaa?
 
vierailija
B ei kertonut, ettei ymmärrä, miksi ihmiset luulevan hänen olevan homo. Totesi vain, että "people all over the internet say that I am gay". Ei tosiaan ottanut muuten mitenkään kantaa koko asiaan, ja La Zarra ja Monika vain vähän naurahtivat hänen kommentilleen.
Sori, mun moka, muistin väärin. Sama ajatus kuitenkin taustalla näissä lauseissa. Onhan se totta, että jos katsoo Joksujen materiaalia, niin joku saattaa ajatella, että koko bändi on h*moa.😂
 
vierailija
Ehkä korneinta tässä keskustelussa on se, että K&B ystävyysajattelijoilta vaaditaan todistuksia sille, että B ja K ovat vain ystäviä. Ei varmaan ole edes olemassa sellaista todistetta, joka saisi B&K tunteisiin uskovaa muuttamaan mieltänsä. Ei ne ristiretket toimi kumpaankaan suuntaan, vaikka tosi rakkaus-shippilasi ajattelija niin väittäisikin. Näihin asioihin sitten havahtuu joskus, jos havahtuu. Itselläni oli tällaiset K&B tosi rakkaus-shippilasit päässä vielä vuosi sitten. Nykyään olen ystävyys ajattelija ja en näe enää sitä lumousta K:n ja B:n välissä. Se lumous on meidän katsojien päässä ja se ei sieltä haihdu helposti. Kokemusta on.
On tää kyllä kun sama levy pyörii joka päivä täällä. :D

Linkataan juttuja joissa puhuvat olevansa ystäviä. ”Totta kai ne julkisesti valehtelee noin”

K:lla on avovaimo. ”Hän on kodinhoitaja” ”Heillä on avoin suhde”

Ei ole olemassa mitään videota/kuvaa tilanteesta jossa olisivat kaksin ”On ne silti salassa olleet”

Jne. Jne.
 
vierailija
On siinä sellaisia tunteita jotka liittyy johonkin vähän syvempään yhteyteen kuin vain hyvä ystävyys.
Tätä mä just tarkoitan mun äskeisessä kommentissa. Ajattelin samalla tavalla kuin sä, mutta sitten se lumous vaan alkoi haalenemaan ja kuihtui pois. Nykyään kun katson viisuajan videoita, niin näen ne aivan eri tavoin kuin vuosi sitten.
 
vierailija
No siis että sua ei yhtään kiinnosta, mutta ootko vääntänyt Vihreä karva -kirjoittajan näkemyksistä, kun et pidä niistä? Vai ilmoititko käytännössä, ettet osallistu keskusteluun? Siinä tapauksessa my bad.
Onko se keskustelu sulle niin tärkeä, että sen takia tarvitsee siteerata jotakin lausetta, jossa kutsutaan muita riidankyväjiksi tms? Ihmettelen tämänkaltaista keskustelutapaa ja tyyliä.
 

Yhteistyössä