K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä olen kyllä 100% hetero, ainakin tähän saakka. En tosin sulje pois sitä, että joskus voisin samaan sukupuoleen ihastua/rakastua, vaikka se vaikuttaakin aika epätodennäköiseltä koska en ole ikinä viehättynyt "siinä mielessä" kuin vastakkaisesta sukupuolesta.

Ja miten niin väännän? Toisin kuin sinä, en kyseenalaista kenenkään oikeutta omaan, minun vastaavasta eriävään mielipiteeseen. Päinvastoin.

T. Vihreä karva
Miten musta tuntuu, että "ennustaja" on vaihtanut roolia.
 
vierailija
Mä en oikeesti ymmärrä miks sun on pakko koittaa vääntää niiden välejä muuksi kuin ystävyydeksi etkä voi uskoa mitä B on sanonut, myös K on sanonut heidän olevan ystäviä jos ei nyt oteta huomioon niitä fanservicenä tarkoitettuja lavapuheita. Miksi sulle ei siis riitä se että heillä on selvästi lämmin ystävyys ja molemmat välittävät toisistaan.
Mä en väännä mitään mihinkään suuntaan, itse asiassa huomattavasti vähemmän kuin sinä, joka tunnut olevan 100% varma siitä, että tiedät tasan tarkkaan mitä heidän välillään on ja on tapahtunut. Ehkä tiedät, ja olet jompi kumpi asianomaisista, who knows.

Ja just pääsin sanomasta että ystävyys olisi mulle täysin ok. Eikä he ole mulle mitään velkaa.

Mä yritän vaan jäsenellä omia aisteihini ja takuulla myös tunteisiini perustuvia havaintoja ja tuntemuksia, ja keskustelupalstalla ollaan yleensä sen takia, että asia kiinnostaa ja siitä halutaan nimenomaan keskustella muiden ihmisten kanssa, joilla saa olla aivan päinvastaiset mielipiteet asioista. Miten me muuten opitaan katsomaan asioita eri vinkkelistä ja samaistumaan erilaisiin ihmisiin?

Vähän ihmettelen sitä, että miksi se, että ajattelen tästä eri tavalla kuin sä, aiheuttaa sinussa noin negatiivisen reaktion? Luuletko että se yhtään auttaa mua tai muita näkemään asian sun näkökulmasta, ja kenties vakuuttaa meidät siitä, että sä olet oikeassa? Etkö voisi lukea ja tarvittaessa vastata neutraalisti? Ei sillä, ei aina onnistu minultakaan, mutta yritän kyllä parhaani.

T. Vihreä karva
 
vierailija
Mitä sä sitten tarkoitit sillä ” mukaanlukien minä itse”?
Ei olisi eka ihminen, joka vannoo olevansa vain ystävä, tai veli, jonkun kanssa joka kiinnostaa myös muussa mielessä. Mukaanlukien minä itse.


Molemmat pitkäaikaiset parisuhteeni on alkanut tämmöisestä asetelmasta. Ekan kerran olin varattu, kuten myös toinen osapuoli. Oltiin todella hyviä ystäviä ja ihan vilpittömästi uskoin, tai halusin uskotella itselleni että tuo "paras kaveri" ja "veli" oli vain sitä. No eipä ollut. Olin kyllä kovin nuori silloin.

Puolisoni kuoltua 5 vuotta sitten, näin kävi toistamiseen. Kumpikaan osapuoli ei tosin ollut tällä kertaa varattu, mutta en ollut ajatellut haluavani suhteeseen enää, tai en ainakaan pitkään pitkään aikaan, vaikka mieheni kuolemasta oli kulunut jo pari vuotta.

T. Vihreä karva
 
vierailija
Mä luulen myös, että joku ottaa vihreän karvan pohdinnat vähän liian tosissaan. Hyviä pohdintoja ne ovat, en näe mitään shippausta niissä.

Ja kenenkään "olen hetero"-lauseeseen ei kannata täysin luottaa. Olen itse todistanut lähipiirissä homorakastumisen, jossa molemmat sanoivat etteivät ikinä olisi uskoneet etteivät olekaan heteroita. Rakkaus vaan vei mennessään.

K antoi latvialaiselle (?) radiolle haastattelun ennen viisuja, jossa muistaakseni kysyttiin jostain kimppakivasta. Kn vastaus oli että on yhden naisen mies. Vaikka vastaus oli nainen, niin viittaan enemmän siihen että hän tosiaan on yhden mies. Eli joku polysuhde tuntuisi tämän perusteella oudolta. Mutta tässäkin sama juttu, rakkaus voi muuttaa tämänkin.
 
vierailija
En muuten ole teidän ennustaja, ja sen verran vielä että vaikka olen shippilasein tänne tullut, niin kuten aiemmin mainitsin, olen todellakin muille skenaarioille hyvinkin avoin. Haukkuminen jne vaan harvemmin vakuuttaa vastapuolen siitä, että just ne sun mielipiteet on absoluuttinen totuus 😉.

Eli pallo on teillä, vakuuttakaa mut siitä, että ystävyyttä enempää ei ole. Voicen haastiksen linkkaaja aloitti jo hyvin, mutta tuoreempaa matskua olisin vailla. Mun mielestä mennyt päinvastaiseen suuntaan noista alkuajoista Boitsun viestintä ja elekieli.

T. Vihreä karva
 
vierailija
Ihania Jance hetkiä tähän väliin 🥰
 
vierailija
Ei olisi eka ihminen, joka vannoo olevansa vain ystävä, tai veli, jonkun kanssa joka kiinnostaa myös muussa mielessä. Mukaanlukien minä itse.


Molemmat pitkäaikaiset parisuhteeni on alkanut tämmöisestä asetelmasta. Ekan kerran olin varattu, kuten myös toinen osapuoli. Oltiin todella hyviä ystäviä ja ihan vilpittömästi uskoin, tai halusin uskotella itselleni että tuo "paras kaveri" ja "veli" oli vain sitä. No eipä ollut. Olin kyllä kovin nuori silloin.

Puolisoni kuoltua 5 vuotta sitten, näin kävi toistamiseen. Kumpikaan osapuoli ei tosin ollut tällä kertaa varattu, mutta en ollut ajatellut haluavani suhteeseen enää, tai en ainakaan pitkään pitkään aikaan, vaikka mieheni kuolemasta oli kulunut jo pari vuotta.

T. Vihreä karva
Aikoinani jo puutarhalla huomasin, että ihmiset läpikäyvät rakkauselämäänsä K:n ja B:n kautta sekä heijastavat näihin kahteen tunnemaailmaansa. Ei siinä mitään pahaa ole, se saattaa olla hyvinkin terapeuttista sekä samalla siinä saadaan vertaistukea muilta kommentoijilta.
 
vierailija
En muuten ole teidän ennustaja, ja sen verran vielä että vaikka olen shippilasein tänne tullut, niin kuten aiemmin mainitsin, olen todellakin muille skenaarioille hyvinkin avoin. Haukkuminen jne vaan harvemmin vakuuttaa vastapuolen siitä, että just ne sun mielipiteet on absoluuttinen totuus .

Eli pallo on teillä, vakuuttakaa mut siitä, että ystävyyttä enempää ei ole. Voicen haastiksen linkkaaja aloitti jo hyvin, mutta tuoreempaa matskua olisin vailla. Mun mielestä mennyt päinvastaiseen suuntaan noista alkuajoista Boitsun viestintä ja elekieli.

T. Vihreä karva
Miksi sut pitäisi vakuuttaa? Yrität nyt tehdä itsestäsi jotenkin tärkeän ja haet huomiota.
 
vierailija
Mä luulen myös, että joku ottaa vihreän karvan pohdinnat vähän liian tosissaan. Hyviä pohdintoja ne ovat, en näe mitään shippausta niissä.

Ja kenenkään "olen hetero"-lauseeseen ei kannata täysin luottaa. Olen itse todistanut lähipiirissä homorakastumisen, jossa molemmat sanoivat etteivät ikinä olisi uskoneet etteivät olekaan heteroita. Rakkaus vaan vei mennessään.

K antoi latvialaiselle (?) radiolle haastattelun ennen viisuja, jossa muistaakseni kysyttiin jostain kimppakivasta. Kn vastaus oli että on yhden naisen mies. Vaikka vastaus oli nainen, niin viittaan enemmän siihen että hän tosiaan on yhden mies. Eli joku polysuhde tuntuisi tämän perusteella oudolta. Mutta tässäkin sama juttu, rakkaus voi muuttaa tämänkin.
Koska suurimmalla osalla meistä ei ole tarvetta jatkuvasti kyseenalaistaa muiden seksuaalista suuntautumista tai sanomisia, jota muuten itse teet. Haluat väännellä K:n sanomisia, niin että ne palvelee sun tarpeita. Usko pois, jos K päätyy joskus yhteen miehen kanssa, niin olen vain onnellinen hänen puolestaan. Nyt kuitenkin kuitenkin uskon hänen olevan hetero, koska hän itse sanoo niin. Lähden nyt kuolaamaan Kärtsyä ja Tommya.🥵
 
vierailija
En muuten ole teidän ennustaja, ja sen verran vielä että vaikka olen shippilasein tänne tullut, niin kuten aiemmin mainitsin, olen todellakin muille skenaarioille hyvinkin avoin. Haukkuminen jne vaan harvemmin vakuuttaa vastapuolen siitä, että just ne sun mielipiteet on absoluuttinen totuus .

Eli pallo on teillä, vakuuttakaa mut siitä, että ystävyyttä enempää ei ole. Voicen haastiksen linkkaaja aloitti jo hyvin, mutta tuoreempaa matskua olisin vailla. Mun mielestä mennyt päinvastaiseen suuntaan noista alkuajoista Boitsun viestintä ja elekieli.

T. Vihreä karva
Miksi meidän sitten pitäis sut koittaa vakuttaa? Jos sä kerran näet niiden välillä muutakin kuin ystävyyttä niin sitten näet.
 
vierailija
Miksi sut pitäisi vakuuttaa? Yrität nyt tehdä itsestäsi jotenkin tärkeän ja haet huomiota.
No sellaisen kuvan saa teidän raivoamisesta, että todellakin haluaisitte että kaikki olisi teidän kanssa samaa mieltä. Eli käytännössä haluatte vakuuttaa koko muun maailman siitä, että olette oikeassa. Pallo on tosiaan nyt teillä, mutta vähän fiksua yritystä mukaan, eiks joo 😉.

Nyt lähden ihastelemaan Viron matskuja kun en ihan koko päivää halua viettää täällä. Kärppä + Tommy hot 🥵 🔥. Oon niin odottanut sitä päivää että Kärppy rohkaistuu vähän siitä kun Icip julkaistiin, oli mun mielestä vielä Olympiastadionilla vähän aran oloinen Tommyn käsittelyssä. Ja siis ei tippaakaan haittaa vaikka olisi markkinointikikka, silmien ilo on silmien ilo joka tapauksessa. Se metsäosio Icipin videossa on mun lempipätkiä Kärpän tuotannossa!

T. Vihreä karva
 
vierailija
Koska suurimmalla osalla meistä ei ole tarvetta jatkuvasti kyseenalaistaa muiden seksuaalista suuntautumista tai sanomisia, jota muuten itse teet. Haluat väännellä K:n sanomisia, niin että ne palvelee sun tarpeita. Usko pois, jos K päätyy joskus yhteen miehen kanssa, niin olen vain onnellinen hänen puolestaan. Nyt kuitenkin kuitenkin uskon hänen olevan hetero, koska hän itse sanoo niin. Lähden nyt kuolaamaan Kärtsyä ja Tommya.
Miksi kuolaat Kärtsyn ja Tompan homoilua? Eikö se ole Kärpyn homopakottamista?

T. Eri
 
vierailija
No sellaisen kuvan saa teidän raivoamisesta, että todellakin haluaisitte että kaikki olisi teidän kanssa samaa mieltä. Eli käytännössä haluatte vakuuttaa koko muun maailman siitä, että olette oikeassa. Pallo on tosiaan nyt teillä, mutta vähän fiksua yritystä mukaan, eiks joo .

Nyt lähden ihastelemaan Viron matskuja kun en ihan koko päivää halua viettää täällä. Kärppä + Tommy hot . Oon niin odottanut sitä päivää että Kärppy rohkaistuu vähän siitä kun Icip julkaistiin, oli mun mielestä vielä Olympiastadionilla vähän aran oloinen Tommyn käsittelyssä. Ja siis ei tippaakaan haittaa vaikka olisi markkinointikikka, silmien ilo on silmien ilo joka tapauksessa. Se metsäosio Icipin videossa on mun lempipätkiä Kärpän tuotannossa!

T. Vihreä karva
Ei millään pahalla, mutta ainoa joka täällä on raivonnut ja haukkunut muita olet sinä. Tämä sun kommentti kertoo susta paljon.
 
vierailija
Aikoinani jo puutarhalla huomasin, että ihmiset läpikäyvät rakkauselämäänsä K:n ja B:n kautta sekä heijastavat näihin kahteen tunnemaailmaansa. Ei siinä mitään pahaa ole, se saattaa olla hyvinkin terapeuttista sekä samalla siinä saadaan vertaistukea muilta kommentoijilta.
Mulle nämä oli todella mielenkiintoisia keskusteluja, vaikka en silloin paljoa omasta tilanteestani jakanut, ja olin tosi pettynyt ja harmistunut siitä, että ne lopulta kuivui kasaan jonkin ohitteluun kykenemättömän palstapoliisin takia.

Mutta nyt lähden oikeasti Viroon, virtuaalisesti. Kiitos kaikille seurasta, en tosiaan tullut tänne tapellakseni kenenkään kanssa 💚.

T. Vihreä karva
 
vierailija
Koska suurimmalla osalla meistä ei ole tarvetta jatkuvasti kyseenalaistaa muiden seksuaalista suuntautumista tai sanomisia, jota muuten itse teet. Haluat väännellä K:n sanomisia, niin että ne palvelee sun tarpeita. Usko pois, jos K päätyy joskus yhteen miehen kanssa, niin olen vain onnellinen hänen puolestaan. Nyt kuitenkin kuitenkin uskon hänen olevan hetero, koska hän itse sanoo niin. Lähden nyt kuolaamaan Kärtsyä ja Tommya.
No joku sua risoo tässä pohdinnassa. Sanoin että asiat voivat muuttua, en että ne ovat muuttuneet. Ja edelleen, kukaan muu ei totuutta tiedä, uskottiin me mitä tahansa. Eikä taida nää pohdinnat paljon Kn mieltä vaivata kun tarjoilee näitä kuumia kuvia miesten kanssa.
 

Yhteistyössä