Mä en oikeesti ymmärrä miks sun on pakko koittaa vääntää niiden välejä muuksi kuin ystävyydeksi etkä voi uskoa mitä B on sanonut, myös K on sanonut heidän olevan ystäviä jos ei nyt oteta huomioon niitä fanservicenä tarkoitettuja lavapuheita. Miksi sulle ei siis riitä se että heillä on selvästi lämmin ystävyys ja molemmat välittävät toisistaan.
Mä en väännä mitään mihinkään suuntaan, itse asiassa huomattavasti vähemmän kuin sinä, joka tunnut olevan 100% varma siitä, että tiedät tasan tarkkaan mitä heidän välillään on ja on tapahtunut. Ehkä tiedät, ja olet jompi kumpi asianomaisista, who knows.
Ja just pääsin sanomasta että ystävyys olisi mulle täysin ok. Eikä he ole mulle mitään velkaa.
Mä yritän vaan jäsenellä omia aisteihini ja takuulla myös tunteisiini perustuvia havaintoja ja tuntemuksia, ja keskustelupalstalla ollaan yleensä sen takia, että asia kiinnostaa ja siitä halutaan nimenomaan keskustella muiden ihmisten kanssa, joilla saa olla aivan päinvastaiset mielipiteet asioista. Miten me muuten opitaan katsomaan asioita eri vinkkelistä ja samaistumaan erilaisiin ihmisiin?
Vähän ihmettelen sitä, että miksi se, että ajattelen tästä eri tavalla kuin sä, aiheuttaa sinussa noin negatiivisen reaktion? Luuletko että se yhtään auttaa mua tai muita näkemään asian sun näkökulmasta, ja kenties vakuuttaa meidät siitä, että sä olet oikeassa? Etkö voisi lukea ja tarvittaessa vastata neutraalisti? Ei sillä, ei aina onnistu minultakaan, mutta yritän kyllä parhaani.
T. Vihreä karva