Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hyvä että tuli tämä naurettava K:n kehuminen täällä puheeksi. Nimittäin mulla on mennyt täysin maku B:hen. Silloin Emma-gaalan jälkeen hän hehkutti, että K muka voitti kaikki Emmat. Siis ei todellakaan voittanut!!! Hän ei edes voittanut kaikki niitä kategorioita, joissa oli ehdolla. Saati sitten kaikkia mahdollisia palkintoja. Ihan turhaa t y p e r ä n ihmisen tyhjää hehkutusta väärillä faktoilla. Minä pidän faktoista.

Ja Ruisrockista B laittoi stoorin, jossa luki ”the king has arrived”. Taas paljastui, millainen ruudinkeksijä siellä kirjoittelee. Siinä K:n keikassa ei ollut mitään ihmeellistä, jopa kulunut PMMP houkutteli paikalle enemmän yleisöä. Ja muutenkin siellä festareilla oli ihan ihme wt-käytöstä ja kouluttamattoman ihmisen someviestintää B:ltä. Telttalavakin oli kirjoitettu yhteen stooriin väärin. Jokainen lukion käynyt kyllä tietää, että omat tekstit oikoluetaan, kirjoitusvirheistä menettää pisteitä yo-kokeessa.

Kävin laittamassa B:n DM:iin pari provoa, niin ehkä oppii olemaan, kun tietää, mitä mieltä olen hänestä.
Taisi olla provoa ihan tämä koko viesti 😂.
Onneksi et pystyisi DM:ää laittamaan Blle vaikka yrittäisitkin.
 
vierailija
En kyllä minäkään usko tuon Hämeenlinna-jutun liittyneen mihinkään muuhun kuin vitsailuun/roastiin, samalla lailla kuin Kärtsä vitsailee esim. Espoosta ja eikö Lahdestakin ollut vastaavaa. Ei hän ala lavalla hehkuttaa, että onpas kaunis kaupunki, kivat järvet ja linna.
 
vierailija
En kyllä minäkään usko tuon Hämeenlinna-jutun liittyneen mihinkään muuhun kuin vitsailuun/roastiin, samalla lailla kuin Kärtsä vitsailee esim. Espoosta ja eikö Lahdestakin ollut vastaavaa. Ei hän ala lavalla hehkuttaa, että onpas kaunis kaupunki, kivat järvet ja linna.
Niin, se nyt olisikin, kun K ajattelisi minua NOIN paljon, että omistaisi jonkun spiikkinsä mun toilailuille :D Siis en usko, että hän on kuullutkaan, että Vauvalla inhotaan jotakuta fania Hämeenlinnasta, tai jos olisi, että hän haluaisi tulla liitetyksi siihen mitenkään.
 
vierailija
En kyllä minäkään usko tuon Hämeenlinna-jutun liittyneen mihinkään muuhun kuin vitsailuun/roastiin, samalla lailla kuin Kärtsä vitsailee esim. Espoosta ja eikö Lahdestakin ollut vastaavaa. Ei hän ala lavalla hehkuttaa, että onpas kaunis kaupunki, kivat järvet ja linna.
Siis lähinnähän siinä huvittaa se, kuinka naulankantaan Kärtsä osui 😂
 
vierailija
Niin, se nyt olisikin, kun K ajattelisi minua NOIN paljon, että omistaisi jonkun spiikkinsä mun toilailuille Siis en usko, että hän on kuullutkaan, että Vauvalla inhotaan jotakuta fania Hämeenlinnasta, tai jos olisi, että hän haluaisi tulla liitetyksi siihen mitenkään.
Oothan viestinyt K:lle myös yksityisesti, jos oon oikein käsittänyt?
 
vierailija
Nyt täytyy sanoa et jos tosta ei sarkasmia tunnistanut, vika on lukijan päässä.
- eri
Täytyy sanoa, että oli niin hyvin sanankäänteitä ja virkerakenteita myöten matkittua tekstiä, että olisi voinut olla melkein meidän vakitrollilta itseltään paitsi että hän ei ikimaailmassa dissaisi B:tä eikä pilkkaisi omia mielipiteitään. Hienoa työtä!
 
vierailija
Varmaan tässä kohta puoliin alkaa tulemaan infoa syksyn keikoista. Ehkä sitten kun kesän keikat alkaa olemaan ohi
Joksujen kesän viimeinen keikka on kahden viikon päästä, että oikeastaan kai voidaan jo sanoa, että kesän keikat alkaa oleen ohi. Toivotaan, että pian julkaisevat loppu vuoden keikat. Vielä hienompaa olisi, jos samassa yhteydessä saataisiin tietää myös ensi vuoden keikoista.
 
vierailija
Joku kysyi nautojen viikonloppusuunnitelmia ennen kuin jankkaus taas alkoi. Minä vietän vapaata viikonloppua yksi kotona katsoen olympialaisia ja välillä puuhastellen puutarhassa. Tänään pitää siivota ja laittaa ensi viikolle ruokaa ja lenkilläkin ajattelin käydä, mutta muuten saa onneksi vain rauhoittua ja rentoutua ilman suunnitelmia.
 
vierailija
Jos muuten ette ole saaneet vastausta Kärtsältä instassa (mutta olette hänelle viestin laittaneet) niin pystyttekö lähettämään hänellekään enää viestiä? Jos painaa siitä Viesti-painikkeesta etusivullaan.

Mulle tulee teksti: "Kutsu Käärijä (paidatonriehuja) keskusteluun. Voit lähettää hänelle vain yhden viestin tässä kutsussa. Muista noudattaa plaa plaa ja ole kunnioittava muita kohtaan, kun lähetät viestejä ensimmäistä kertaa."
Aiemmin ei ole tätä ollut, vaan sinne on voinut kirjoittaa, viimeksi näemmä 5.7. oon kommentoinut stoorin kautta tosin (en tiedä onnistuisiko se edelleen).
 
vierailija
Jos muuten ette ole saaneet vastausta Kärtsältä instassa (mutta olette hänelle viestin laittaneet) niin pystyttekö lähettämään hänellekään enää viestiä? Jos painaa siitä Viesti-painikkeesta etusivullaan.

Mulle tulee teksti: "Kutsu Käärijä (paidatonriehuja) keskusteluun. Voit lähettää hänelle vain yhden viestin tässä kutsussa. Muista noudattaa plaa plaa ja ole kunnioittava muita kohtaan, kun lähetät viestejä ensimmäistä kertaa."
Aiemmin ei ole tätä ollut, vaan sinne on voinut kirjoittaa, viimeksi näemmä 5.7. oon kommentoinut stoorin kautta tosin (en tiedä onnistuisiko se edelleen).
Stoorin kautta onnistuu, tuo toinen asetus taas on ollut jo pitkään. Eli perusviestiä et voi laittaa kun yhden.
 

Yhteistyössä