Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joku ääliö heitti eilen Trafikin aikana kovan muovisen juomamukin suoraan Kärtsää päin, ei taida naamaan ihan päästä osumaan kun ehtii väistää, mutta muuten olisi täydellisesti tähdätty. Tästä on discordissa siis video, eli ei ole linkata tänne.
Kyllä discordistakin voi linkata, eikös ne Joksujen videotkin sina tule ekana sinne?
 
vierailija
Hyvä että tuli tämä naurettava K:n kehuminen täällä puheeksi. Nimittäin mulla on mennyt täysin maku B:hen. Silloin Emma-gaalan jälkeen hän hehkutti, että K muka voitti kaikki Emmat. Siis ei todellakaan voittanut!!! Hän ei edes voittanut kaikki niitä kategorioita, joissa oli ehdolla. Saati sitten kaikkia mahdollisia palkintoja. Ihan turhaa t y p e r ä n ihmisen tyhjää hehkutusta väärillä faktoilla. Minä pidän faktoista.

Ja Ruisrockista B laittoi stoorin, jossa luki ”the king has arrived”. Taas paljastui, millainen ruudinkeksijä siellä kirjoittelee. Siinä K:n keikassa ei ollut mitään ihmeellistä, jopa kulunut PMMP houkutteli paikalle enemmän yleisöä. Ja muutenkin siellä festareilla oli ihan ihme wt-käytöstä ja kouluttamattoman ihmisen someviestintää B:ltä. Telttalavakin oli kirjoitettu yhteen stooriin väärin. Jokainen lukion käynyt kyllä tietää, että omat tekstit oikoluetaan, kirjoitusvirheistä menettää pisteitä yo-kokeessa.

Kävin laittamassa B:n DM:iin pari provoa, niin ehkä oppii olemaan, kun tietää, mitä mieltä olen hänestä.
Joksujen stalkkerifanipoika, joka tuntee eturiviin jonottamatta, on hypännyt K-fandomiin.
 
vierailija
Miltä K näytti vai oliko enemmän refleksinomainen väistö eikä reagoinut muuten? Aina jään noista miettimään, mitä tuollainen tekee sille turvallisuudentunteelle lavalla. Joo, tiedän, artistit ovat ammattilaisia ja tottuneet, mutta itse saisin sellaisen paniikkikohtauksen, että oksat pois.
Et ole siis henkiseltä kapasiteetiltasi ihan normaali.
 
vierailija
Millaisia viikonloppupuuhia ja -suunnitelmia ihmisillä täällä on ollut tällä kertaa?
Viimeinen loma viikonloppu tulee pian päätökseen eli tänään vaan rauhallista olemista ennen töiden alkua. Pyykit vaan pitäisi tänään pestä.
Eilen oli vain viikon ruokien ostamiset ja kasvimaan hoitoa.
Eli rauhallisissa merkeissä.
Paattia on kyllä ikävä.
 
vierailija
Entä jos menet Googlen kautta ”Käärijä discord”?
Kiitos tästä. En ole tuo kyselijä ja discord on ollut kapasiteettini ulkopuolella (liityin, kun Joksut sinne jotai perusti enkä tajunnut sitä lainkaan, en löytänyt sieltä mitään ja olin ihan pihalla, kun jotain nähdäkseen olisi pitänyt liittyä aina jonnekin ja laittaa tietoja ja ties mitä). Mutta nyt kun laitoin haun googleen ja klikkasin ensimmäistä kohtaa, niin avot, suoraan löysin kaiken ja näin videon. KIITOS! Piti valita kyllä jokin väri ja kiinnostuksen kohde mutta ei tarvinnut tehdä mitään sen oudompaa, niin onnistuin kerrankin. Ny ton ihan voittajafiilis! Ei tunnu discordkaan enää ylivoimaiselta.

Ja hämeenlinnalaiselle Grinchille tiedoksi, että tältä osin ei aivokapasiteettini ilmeisesti riitäkään, mutta muuten en ole kovin huolissani, joten älä ole sinäkään.
 

Yhteistyössä