vierailija
Toivottavasti tää heittelijä heitettiin ulos festareilta. Miellään porttikielto kaikille festareille loppuiäksi.Kävin mäkin kattomassa sen videon ja mun mielestä osuu se pullo.
Toivottavasti tää heittelijä heitettiin ulos festareilta. Miellään porttikielto kaikille festareille loppuiäksi.Kävin mäkin kattomassa sen videon ja mun mielestä osuu se pullo.
Mutta en ole.Uskon, että A on ainakin se minificcejen poistelija, ja muitakin viestejä poistelee useampi?
Mordorin silmä on herännyt.Mutta en ole.
Kyllä discordistakin voi linkata, eikös ne Joksujen videotkin sina tule ekana sinne?Joku ääliö heitti eilen Trafikin aikana kovan muovisen juomamukin suoraan Kärtsää päin, ei taida naamaan ihan päästä osumaan kun ehtii väistää, mutta muuten olisi täydellisesti tähdätty. Tästä on discordissa siis video, eli ei ole linkata tänne.
Ei discordista kyllä pysty linkkaamaan.Kyllä discordistakin voi linkata, eikös ne Joksujen videotkin sina tule ekana sinne?
Joksujen stalkkerifanipoika, joka tuntee eturiviin jonottamatta, on hypännyt K-fandomiin.Hyvä että tuli tämä naurettava K:n kehuminen täällä puheeksi. Nimittäin mulla on mennyt täysin maku B:hen. Silloin Emma-gaalan jälkeen hän hehkutti, että K muka voitti kaikki Emmat. Siis ei todellakaan voittanut!!! Hän ei edes voittanut kaikki niitä kategorioita, joissa oli ehdolla. Saati sitten kaikkia mahdollisia palkintoja. Ihan turhaa t y p e r ä n ihmisen tyhjää hehkutusta väärillä faktoilla. Minä pidän faktoista.
Ja Ruisrockista B laittoi stoorin, jossa luki ”the king has arrived”. Taas paljastui, millainen ruudinkeksijä siellä kirjoittelee. Siinä K:n keikassa ei ollut mitään ihmeellistä, jopa kulunut PMMP houkutteli paikalle enemmän yleisöä. Ja muutenkin siellä festareilla oli ihan ihme wt-käytöstä ja kouluttamattoman ihmisen someviestintää B:ltä. Telttalavakin oli kirjoitettu yhteen stooriin väärin. Jokainen lukion käynyt kyllä tietää, että omat tekstit oikoluetaan, kirjoitusvirheistä menettää pisteitä yo-kokeessa.
Kävin laittamassa B:n DM:iin pari provoa, niin ehkä oppii olemaan, kun tietää, mitä mieltä olen hänestä.
Et ole siis henkiseltä kapasiteetiltasi ihan normaali.Miltä K näytti vai oliko enemmän refleksinomainen väistö eikä reagoinut muuten? Aina jään noista miettimään, mitä tuollainen tekee sille turvallisuudentunteelle lavalla. Joo, tiedän, artistit ovat ammattilaisia ja tottuneet, mutta itse saisin sellaisen paniikkikohtauksen, että oksat pois.
Ihan normaalit hermot on - sulla ei.Kiitos vastausesta. Eli periaatteessa aika rutinoitunut reagointi (en ajattele sitä nyt -fiiliksellä). Ei ilmeisesti ottanut sitä puheeksi biisin jälkeen eli meni ohi mielestä nopeasti. On sillä kovat hermot!
Joo mutta nyt en ole poistellut.Mordorin silmä on herännyt.
Poistit niitä muuten aiemmin, ihan tunnustit, että poistit viime syksynä. Luen vanhoja ketjuja, joten turha vängätä.
Ai se Kärtsän superfanipoika, joka oli Ruissin backstagella tanssimassa Joostin kanssa?Joksujen stalkkerifanipoika, joka tuntee eturiviin jonottamatta, on hypännyt K-fandomiin.
Fanit todennäköisesti ladanneet videot itselleen ja sitten jakanut muualle. Linkkejä ei pysty laittamaanKyllä discordistakin voi linkata, eikös ne Joksujen videotkin sina tule ekana sinne?
Joo juuri se. Toivottavasti tajuavat varoa sekä K ja Joost. Tämä hullu oli vielä sanonut että elämän tarkoitus on tavata heidät.Ai se Kärtsän superfanipoika, joka oli Ruissin backstagella tanssimassa Joostin kanssa?
No toistaiseksi vain discordissa.Hei missä näkyy se Trafikin mukin heitto?
Toinen noista isoista K-discordeista, sieltä osasto tour-chats ja sit valitsee Latvia keskustelun.Hei missä näkyy se Trafikin mukin heitto?
Mut mun isillä onkin isompi auto kuin sun isillä! Lällällää. Etkä saa muuten tässä hiekkalaatikossa enää leikkiä tai haen mun äidin.Ihan normaalit hermot on - sulla ei.
Ja eikös se jotenkin keplotellut itsensä Kärtsyn vanhempien luokse?Joo juuri se. Toivottavasti tajuavat varoa sekä K ja Joost. Tämä hullu oli vielä sanonut että elämän tarkoitus on tavata heidät.
Kun se ehdottaa että etsi kanavia niin miksi se ei hae mitään kun kirjoittaa Käärijä tai Kaarija?Toinen noista isoista K-discordeista, sieltä osasto tour-chats ja sit valitsee Latvia keskustelun.
Entä jos menet Googlen kautta ”Käärijä discord”?Kun se ehdottaa että etsi kanavia niin miksi se ei hae mitään kun kirjoittaa Käärijä tai Kaarija?
Nyt löytyi mutta se ei ilmeisesti anna jatkaa selaimessa, ainakaan puhelimella? Poistin apin juuri äskettäin enkä välittäisi ottaa sitä takaisinEntä jos menet Googlen kautta ”Käärijä discord”?
Kävin tyhjentämässä pankkitilin teinien suotuisella avustuksella, koulut kun luojan kiitos jatkuu taas. Nyt on ainakin fitit kunnossa. Illalla tuhlasin elämääni lukemalla hämeenlinnalaisia sananlaskuja täällä.Millaisia viikonloppupuuhia ja -suunnitelmia ihmisillä täällä on ollut tällä kertaa?
Viimeinen loma viikonloppu tulee pian päätökseen eli tänään vaan rauhallista olemista ennen töiden alkua. Pyykit vaan pitäisi tänään pestä.Millaisia viikonloppupuuhia ja -suunnitelmia ihmisillä täällä on ollut tällä kertaa?
Kiitos tästä. En ole tuo kyselijä ja discord on ollut kapasiteettini ulkopuolella (liityin, kun Joksut sinne jotai perusti enkä tajunnut sitä lainkaan, en löytänyt sieltä mitään ja olin ihan pihalla, kun jotain nähdäkseen olisi pitänyt liittyä aina jonnekin ja laittaa tietoja ja ties mitä). Mutta nyt kun laitoin haun googleen ja klikkasin ensimmäistä kohtaa, niin avot, suoraan löysin kaiken ja näin videon. KIITOS! Piti valita kyllä jokin väri ja kiinnostuksen kohde mutta ei tarvinnut tehdä mitään sen oudompaa, niin onnistuin kerrankin. Ny ton ihan voittajafiilis! Ei tunnu discordkaan enää ylivoimaiselta.Entä jos menet Googlen kautta ”Käärijä discord”?