Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Etelin stoorissa kuuluu Kärtsän oikein räkäinen nauru ja puhetta taustalla, mutta en saa selvää puhutaanko suomeksi vai englanniksi. Jäi vaan nimittäin kiinnostamaan, että tapasitko Sudden Lightsin poikia, vai ei.
Mun mielestä puhuvat ihan suomea taustalla eli olettaisin että siellä on vain Krew.
Hyvin tais keikka mennä ja olihan toi nyt ihan mielettömän upea paikka. Tässähän sai taas Baltian rannat hyvää mainosta, kannattaa mennä sinne itsekin lomailemaan 👍
 
vierailija
Huomenta! Voitaisko tänään ohitella äksyiljät ja nillittäjät? Jokaisen haukkumisviestin perään jotain positiivista K:sta & B:stä tai jommasta kummasta. Eikä vastata niille ollenkaan.
Kärppää eilen:
 
vierailija
Huh, tiesin että Bijelo Dugme, josta eilen puhuttiin, oli huikean suosittu Balkanilla, mutta en tiennyt, että olivat soittaneet maailman kaikkien aikojen yleisömäärältään toiseksi suurimman(!) maksullisen ei-festarikeikan Belgradissa 2005, jonne myytiin 220 000 lippua. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_most-attended_concerts

Eli hyvin siis riittäisi Balkanillakin yleisöä, kun vain yltää päättömään megasuosioon. :p
 
vierailija
Joku ääliö heitti eilen Trafikin aikana kovan muovisen juomamukin suoraan Kärtsää päin, ei taida naamaan ihan päästä osumaan kun ehtii väistää, mutta muuten olisi täydellisesti tähdätty. 😔 Tästä on discordissa siis video, eli ei ole linkata tänne.
 
vierailija
Hyvä että tuli tämä naurettava K:n kehuminen täällä puheeksi. Nimittäin mulla on mennyt täysin maku B:hen. Silloin Emma-gaalan jälkeen hän hehkutti, että K muka voitti kaikki Emmat. Siis ei todellakaan voittanut!!! Hän ei edes voittanut kaikki niitä kategorioita, joissa oli ehdolla. Saati sitten kaikkia mahdollisia palkintoja. Ihan turhaa t y p e r ä n ihmisen tyhjää hehkutusta väärillä faktoilla. Minä pidän faktoista.

Ja Ruisrockista B laittoi stoorin, jossa luki ”the king has arrived”. Taas paljastui, millainen ruudinkeksijä siellä kirjoittelee. Siinä K:n keikassa ei ollut mitään ihmeellistä, jopa kulunut PMMP houkutteli paikalle enemmän yleisöä. Ja muutenkin siellä festareilla oli ihan ihme wt-käytöstä ja kouluttamattoman ihmisen someviestintää B:ltä. Telttalavakin oli kirjoitettu yhteen stooriin väärin. Jokainen lukion käynyt kyllä tietää, että omat tekstit oikoluetaan, kirjoitusvirheistä menettää pisteitä yo-kokeessa.

Kävin laittamassa B:n DM:iin pari provoa, niin ehkä oppii olemaan, kun tietää, mitä mieltä olen hänestä.
 
vierailija
Hyvä että tuli tämä naurettava K:n kehuminen täällä puheeksi. Nimittäin mulla on mennyt täysin maku B:hen. Silloin Emma-gaalan jälkeen hän hehkutti, että K muka voitti kaikki Emmat. Siis ei todellakaan voittanut!!! Hän ei edes voittanut kaikki niitä kategorioita, joissa oli ehdolla. Saati sitten kaikkia mahdollisia palkintoja. Ihan turhaa t y p e r ä n ihmisen tyhjää hehkutusta väärillä faktoilla. Minä pidän faktoista.

Ja Ruisrockista B laittoi stoorin, jossa luki ”the king has arrived”. Taas paljastui, millainen ruudinkeksijä siellä kirjoittelee. Siinä K:n keikassa ei ollut mitään ihmeellistä, jopa kulunut PMMP houkutteli paikalle enemmän yleisöä. Ja muutenkin siellä festareilla oli ihan ihme wt-käytöstä ja kouluttamattoman ihmisen someviestintää B:ltä. Telttalavakin oli kirjoitettu yhteen stooriin väärin. Jokainen lukion käynyt kyllä tietää, että omat tekstit oikoluetaan, kirjoitusvirheistä menettää pisteitä yo-kokeessa.

Kävin laittamassa B:n DM:iin pari provoa, niin ehkä oppii olemaan, kun tietää, mitä mieltä olen hänestä.
😂😘
 
vierailija
Joku ääliö heitti eilen Trafikin aikana kovan muovisen juomamukin suoraan Kärtsää päin, ei taida naamaan ihan päästä osumaan kun ehtii väistää, mutta muuten olisi täydellisesti tähdätty. Tästä on discordissa siis video, eli ei ole linkata tänne.
Miltä K näytti vai oliko enemmän refleksinomainen väistö eikä reagoinut muuten? Aina jään noista miettimään, mitä tuollainen tekee sille turvallisuudentunteelle lavalla. Joo, tiedän, artistit ovat ammattilaisia ja tottuneet, mutta itse saisin sellaisen paniikkikohtauksen, että oksat pois.
 
vierailija
Miltä K näytti vai oliko enemmän refleksinomainen väistö eikä reagoinut muuten? Aina jään noista miettimään, mitä tuollainen tekee sille turvallisuudentunteelle lavalla. Joo, tiedän, artistit ovat ammattilaisia ja tottuneet, mutta itse saisin sellaisen paniikkikohtauksen, että oksat pois.
Oon eri, mutta mun mielestä aika samalta kun uvna sen mellakoijan hypätessä lavalle. Tiedostaa tilanteen, hetkeksi pysähtyy kasvot ja sit väistää ja jatkaa.
 
vierailija
Oon eri, mutta mun mielestä aika samalta kun uvna sen mellakoijan hypätessä lavalle. Tiedostaa tilanteen, hetkeksi pysähtyy kasvot ja sit väistää ja jatkaa.
Kiitos vastausesta. Eli periaatteessa aika rutinoitunut reagointi (en ajattele sitä nyt -fiiliksellä). Ei ilmeisesti ottanut sitä puheeksi biisin jälkeen eli meni ohi mielestä nopeasti. On sillä kovat hermot!
 

Yhteistyössä