vierailija
Täällä yksi hämeenlinnalainen joka suosisi kuitenkin jotain muuta…Käytänkin tästä lähtien termiä hämeenlinnalainen.
Täällä yksi hämeenlinnalainen joka suosisi kuitenkin jotain muuta…Käytänkin tästä lähtien termiä hämeenlinnalainen.
Mun mielestä puhuvat ihan suomea taustalla eli olettaisin että siellä on vain Krew.Etelin stoorissa kuuluu Kärtsän oikein räkäinen nauru ja puhetta taustalla, mutta en saa selvää puhutaanko suomeksi vai englanniksi. Jäi vaan nimittäin kiinnostamaan, että tapasitko Sudden Lightsin poikia, vai ei.
Luit ihan oikein, lisäksi kaikkia artisteja pitää kehua tasapuolisesti eli Kuumaa, Joost, Robin B, Benkku ja Tommy hehkutukset tulille. Aito kerran näin vaatii niin pakkohan se niin sitten toimia, harmi jos lentotilarynkky ja viestien poistelija ei tykkääOonko nyt ymmärtänyt oikein: kaikki palstat muuttuu Taylor Swift-palstoiksi?
Uskon, että A on ainakin se minificcejen poistelija, ja muitakin viestejä poistelee useampi?Toi viestipoistelija on kyllä se lentotilarynkky, siitä ei voi ehkä Alle antaa kunniaa.
Mä taas luulen että nämä poistelijat on eri sekopäitä kuin Aito, ainakin haluan uskoa niin. Jos ovat sama tyyppi niin sitten tämä henkilö todellakin tarvitsee ammattilaisen apua ongelmiinsaUskon, että A on ainakin se minificcejen poistelija, ja muitakin viestejä poistelee useampi?
Eikö muka tarvitsisi muutenkin? A osaa kyllä poistella, vaikka muuta sanoisi.Mä taas luulen että nämä poistelijat on eri sekopäitä kuin Aito, ainakin haluan uskoa niin. Jos ovat sama tyyppi niin sitten tämä henkilö todellakin tarvitsee ammattilaisen apua ongelmiinsa
Tarvitsisi joo ehdottomasti muutenkin. Ja kyllä Aitokin on poistelua harrastanut.Eikö muka tarvitsisi muutenkin? A osaa kyllä poistella, vaikka muuta sanoisi.
Mistås tämä käy ilmi?Voi, K:n housut taas rikki, kovaa kulutusta joutuu kyllä housut kestämään.
Hyvä että tuli tämä naurettava K:n kehuminen täällä puheeksi. Nimittäin mulla on mennyt täysin maku B:hen. Silloin Emma-gaalan jälkeen hän hehkutti, että K muka voitti kaikki Emmat. Siis ei todellakaan voittanut!!! Hän ei edes voittanut kaikki niitä kategorioita, joissa oli ehdolla. Saati sitten kaikkia mahdollisia palkintoja. Ihan turhaa t y p e r ä n ihmisen tyhjää hehkutusta väärillä faktoilla. Minä pidän faktoista.
Ja Ruisrockista B laittoi stoorin, jossa luki ”the king has arrived”. Taas paljastui, millainen ruudinkeksijä siellä kirjoittelee. Siinä K:n keikassa ei ollut mitään ihmeellistä, jopa kulunut PMMP houkutteli paikalle enemmän yleisöä. Ja muutenkin siellä festareilla oli ihan ihme wt-käytöstä ja kouluttamattoman ihmisen someviestintää B:ltä. Telttalavakin oli kirjoitettu yhteen stooriin väärin. Jokainen lukion käynyt kyllä tietää, että omat tekstit oikoluetaan, kirjoitusvirheistä menettää pisteitä yo-kokeessa.
Kävin laittamassa B:n DM:iin pari provoa, niin ehkä oppii olemaan, kun tietää, mitä mieltä olen hänestä.
Olipas se ihana, todella lupaava alku.Täällä tai Vauvalla haaveiltiin joskus matkaopasficistä ja nyt joku on kirjoittanut sellaisen suomeksi. https://archiveofourown.org/works/57902992
Miltä K näytti vai oliko enemmän refleksinomainen väistö eikä reagoinut muuten? Aina jään noista miettimään, mitä tuollainen tekee sille turvallisuudentunteelle lavalla. Joo, tiedän, artistit ovat ammattilaisia ja tottuneet, mutta itse saisin sellaisen paniikkikohtauksen, että oksat pois.Joku ääliö heitti eilen Trafikin aikana kovan muovisen juomamukin suoraan Kärtsää päin, ei taida naamaan ihan päästä osumaan kun ehtii väistää, mutta muuten olisi täydellisesti tähdätty. Tästä on discordissa siis video, eli ei ole linkata tänne.
Oon eri, mutta mun mielestä aika samalta kun uvna sen mellakoijan hypätessä lavalle. Tiedostaa tilanteen, hetkeksi pysähtyy kasvot ja sit väistää ja jatkaa.Miltä K näytti vai oliko enemmän refleksinomainen väistö eikä reagoinut muuten? Aina jään noista miettimään, mitä tuollainen tekee sille turvallisuudentunteelle lavalla. Joo, tiedän, artistit ovat ammattilaisia ja tottuneet, mutta itse saisin sellaisen paniikkikohtauksen, että oksat pois.
Kiitos vastausesta. Eli periaatteessa aika rutinoitunut reagointi (en ajattele sitä nyt -fiiliksellä). Ei ilmeisesti ottanut sitä puheeksi biisin jälkeen eli meni ohi mielestä nopeasti. On sillä kovat hermot!Oon eri, mutta mun mielestä aika samalta kun uvna sen mellakoijan hypätessä lavalle. Tiedostaa tilanteen, hetkeksi pysähtyy kasvot ja sit väistää ja jatkaa.
No voi olla, kun nyt itsekin katsoin muutamaan otteeseen uudelleen. Näyttää kyllä hölmistyneeltä hetken, mutta jatkaa kyllä saman tien.Kävin mäkin kattomassa sen videon ja mun mielestä osuu se pullo.