vierailija
Taisi olla provoa ihan tämä koko viesti .Hyvä että tuli tämä naurettava K:n kehuminen täällä puheeksi. Nimittäin mulla on mennyt täysin maku B:hen. Silloin Emma-gaalan jälkeen hän hehkutti, että K muka voitti kaikki Emmat. Siis ei todellakaan voittanut!!! Hän ei edes voittanut kaikki niitä kategorioita, joissa oli ehdolla. Saati sitten kaikkia mahdollisia palkintoja. Ihan turhaa t y p e r ä n ihmisen tyhjää hehkutusta väärillä faktoilla. Minä pidän faktoista.
Ja Ruisrockista B laittoi stoorin, jossa luki ”the king has arrived”. Taas paljastui, millainen ruudinkeksijä siellä kirjoittelee. Siinä K:n keikassa ei ollut mitään ihmeellistä, jopa kulunut PMMP houkutteli paikalle enemmän yleisöä. Ja muutenkin siellä festareilla oli ihan ihme wt-käytöstä ja kouluttamattoman ihmisen someviestintää B:ltä. Telttalavakin oli kirjoitettu yhteen stooriin väärin. Jokainen lukion käynyt kyllä tietää, että omat tekstit oikoluetaan, kirjoitusvirheistä menettää pisteitä yo-kokeessa.
Kävin laittamassa B:n DM:iin pari provoa, niin ehkä oppii olemaan, kun tietää, mitä mieltä olen hänestä.
Onneksi et pystyisi DM:ää laittamaan Blle vaikka yrittäisitkin.