Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Millaisia viikonloppupuuhia ja -suunnitelmia ihmisillä täällä on ollut tällä kertaa? :)
Olen lähinnä nauttinut viimeisistä lomapäivistä ulkoilemalla paljon koiran kanssa ja sain luettuakin muutamat kirjat loppuun. Leivoin myös kaksi omenapiirakkaa, sillä meidän pihan omenapuut tuottavat hieman liikaa omenoita.
Ajattelin että olisin tänään pyöräillyt kauppaan, mutta kauppalistaa miettiessä tajusin ettei minun tarvitse ostaa mitään koulun alkua varten, kun kaikki samat tarvikkeet ja vaatteet menevät vielä tämänkin vuoden😅
T. Vasikka
 
vierailija
Millaisia viikonloppupuuhia ja -suunnitelmia ihmisillä täällä on ollut tällä kertaa?
Aika perus viikonloppu ollut: pyykkiä pesty ja imuroitu, vielä pitäisi tehdä ruokaa ensi viikoksi. Olympialaisia oon myös katsonut, väsäsin pitkästä aikaa mun leikekirjaa (viimeisimpien keikkojen liput on nyt siinä tallessa ❤) ja oon lukenut ranskalaista sarjista seksin historiasta 😅 Illemmalla jatkan jonkin mun keskeneräisen piirustuksen piirtämistä ja luen tuon uuden matkaopas-ficin ☺

- Jossu
 
vierailija
Milloinkohan Joksut julkaisee syksyn keikat? Viime vuonna vain NT julkaistiin kesällä ja loput vasta syyskuussa (paitsi Stožice tietysti). Joudutaanko nytkin siis odottelemaan vielä kuukauden?
 
vierailija
Hämeenlinna on hyvä paikka asua; se on lähes puolivälissä Tampereelle ja Helsinkiin. Turkukaan ei ole mahdottoman saavutettavuuden päässä, toki heikompi tie.
Tietenkin jos haluaa asua joko Hki tai Tre niin sitten ei, mutta jos haluaa asua väljästi ja luonnonläheisesti ja vaikkapa maalla, niin suosittelen Hämeenlinnaa! Kaunis kaupunki, kiva kun sillä on omaa historiaa.
 
vierailija
Hämeenlinna on hyvä paikka asua; se on lähes puolivälissä Tampereelle ja Helsinkiin. Turkukaan ei ole mahdottoman saavutettavuuden päässä, toki heikompi tie.
Tietenkin jos haluaa asua joko Hki tai Tre niin sitten ei, mutta jos haluaa asua väljästi ja luonnonläheisesti ja vaikkapa maalla, niin suosittelen Hämeenlinnaa! Kaunis kaupunki, kiva kun sillä on omaa historiaa.
Ei itse kaupungissa mitään vikaa olekaan eikä suurimmassa osassa asukkaistakaan. Mutta yksi pilaa kyllä tehokkaasti maineen ja sille ei nyt vain voi mitään. On selvästi kaikunut jopa K:n korviinkin ja todennäköisesti myös Sloveniaan asti.

Mutta itse kaupungista olen samaa mieltä: on tosi kaunis ja luonnonläheinen mutta silti kuitenkin kaupunki, josta löytyy paljon palveluita ja kauppoja. Ajan siitä ohi usein ja vaikuttaa kivalta paikalta.
 
vierailija
Ei itse kaupungissa mitään vikaa olekaan eikä suurimmassa osassa asukkaistakaan. Mutta yksi pilaa kyllä tehokkaasti maineen ja sille ei nyt vain voi mitään. On selvästi kaikunut jopa K:n korviinkin ja todennäköisesti myös Sloveniaan asti.

Mutta itse kaupungista olen samaa mieltä: on tosi kaunis ja luonnonläheinen mutta silti kuitenkin kaupunki, josta löytyy paljon palveluita ja kauppoja. Ajan siitä ohi usein ja vaikuttaa kivalta paikalta.
No eihän ole kantautunut mitään K:n korviin eikä Sloveniaan (paitsi että sukkien kutoja on sieltä, tuskin kyllä siitä hämeenlinnaa muistavat). K varmaankin viljeli jotain amistasoisten ihmisten välejä hiertänyttä stereotypiaa, joka on vanhempi juttu hänen nuoruudestaan. Olisi todella erikoista, jos haluaisi miettiä siinä lavalla jonkun henkilön arveltua kotipaikkakuntaa, johon hänellä itsellään ei ole mitään siteitä tai kontaktia edes.
 
vierailija
Varmaan tässä kohta puoliin alkaa tulemaan infoa syksyn keikoista. Ehkä sitten kun kesän keikat alkaa olemaan ohi
Tää on jännä nähdä, että miten menee, mulla on lomaa syyskuun vika viikko ja sitten lokakuun kolmas viikko, että osuuko levynjulkistusta tai keikkoja siihen xD Lisäksi meillä pitää pitää pois kerrytettyjä vapaita lisistä ennen vuoden vaihdetta, niin periaatteessa mulla ois mahis vapaaseen myöhemminkin syksyllä. Mutta eri asia on, saanko sen siihen mihin haluan :D
 
vierailija
Millaisia viikonloppupuuhia ja -suunnitelmia ihmisillä täällä on ollut tällä kertaa?
Mennyt koko viikko viime viikonlopun keikasta toipuessa enimmäkseen ihan järkyttävässä olossa. Toivottavasti ei mene viikkoja tai kuukausia toipumiseen tällä kertaa. Eihän tällaisessa kyllä mitään järkeä ole.

Onneksi ollut aika vähän töitä tällä viikolla, tänään on vapaapäivä. Ficci on edennyt paremmin kuin enemmän aivotoimintaa vaativa iso kirjoitusprojekti, uusi luku tulee varmaan joskus lähipäivinä. Äsken kävin pienellä kävelyllä ja kohta syön vegeburgereita. Nyt on ollut "vain" noin 30C, ensi viikolla taas tiedossa 35 astetta.

- Joymuffin
 

Yhteistyössä