Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jatketaan vaan jatkossa molempien ketjun osapuolten kehumista ja tuodaan esille positiivisuutta. Itse en halua vertailla ketään ja kehun ketä itse haluan ilman että joku täällä sanoo etten saa niin tehdä. Muistutus toisen kehuminen ei ole muilta pois.
Negatiivisuutta on muutenkin liikaa. Joku on niin negatiivinen, että postiiviset viestit ärsyttää.
 
vierailija
Täällä huutelee yksi jolla tää palsta ei anna lainata yhtään mitään, mutta mikä ihana lause kantaa iholla tatuointina (ja vielä Kärtsän sanomana). Sekä kirjoittamana, voin kuvitella, miten paljon se sinulle merkitsee.
Olen samaa mieltä myös, että ihana kun vielä täällä olet.
Komppaan tätä viestiä. Oikeesti: "ihana kun oot vielä täällä"
 
vierailija
Nonnii, minkäs Kärtsä teit! Meillä on täällä nyt Hämeenlinna-mayhem eikä taida loppua ihan heti. Ei saisi sanoa K:sta mitään kehua, kun muille artisteille tulee paha mieli. Mutta tietysti koskee vain K:ta ja Bojania ja BL:ää saa kehua normaalisti. Ja niitä canceloijia.

Sanonpas nyt kuitenkin, että K:lla on selvästi ennustamisen taitoa. Ei todellakaan tarvitse mennän Hämeenlinnaan ja turpaan tulee silti.
ei hitto, tää viimeinen kappale on päivän paras, kiitos kommentin kirjoittajalle, osui ja uppos 🤣
 
vierailija
Jatketaan vaan jatkossa molempien ketjun osapuolten kehumista ja tuodaan esille positiivisuutta. Itse en halua vertailla ketään ja kehun ketä itse haluan ilman että joku täällä sanoo etten saa niin tehdä. Muistutus toisen kehuminen ei ole muilta pois.
Negatiivisuutta on muutenkin liikaa. Joku on niin negatiivinen, että postiiviset viestit ärsyttää.
Mutta pitää myös muistaa painottaa että kun kehuu jompaa kumpaa että ei pidä heitä yhtään parempana kuin ketään muuta artistia, se olisi väärin muita artisteja kohtaan.
 
vierailija
No joo, sulla on pointti. Mutta mä en arvota näitä artisteja eri järjestykseen, ja jos joku saa tuon käsityksen mun kirjoituksista, niin siinä vaikuttaa sitten se, että MÄ oon saanut sen käsityksen jonkun kirjoituksista ja protestoin siihen. Mutta siis mulla ei ole mitään tarvetta vertailla eri artisteja koska kaikista tykkäämiseen vaikuttavat osin eri seikat. Mutta itse koen vain, että osalla täällä on jotenkin sellainen asenne, että koska he tykkäävät Käärijästä, tämä on muita parempi ihminen ja artisti. Siis varmasti Jere on erityisen hyvä ihmisenä, mutta juuri senkään takia hän ei mielestäni tarvitse sen asian korostamista.
Eli sinusta K on yhtä hyvä kuin Joksut, vaikka silti aina haukut K:ta.
 
vierailija
Jessen stoori. Ei varmaan ole poliisiauto, mutta joku ajoneuvo, jossa hälytysvalot tekee heille tietä.
Ajavat näköjään hiekalla, eli siellä festarin ranta-alueelle. On jo pimeä ja ei selkeästi ole oikeaa ajotietä bäkkärille, niin tuon hälytysvaloauton avulla pidetään huoli että kukaan työntekijä ja juhlija ei jää jumittamaan artistin kuljetusauton eteen (tai jää alle).
 
vierailija
No joo, sulla on pointti. Mutta mä en arvota näitä artisteja eri järjestykseen, ja jos joku saa tuon käsityksen mun kirjoituksista, niin siinä vaikuttaa sitten se, että MÄ oon saanut sen käsityksen jonkun kirjoituksista ja protestoin siihen. Mutta siis mulla ei ole mitään tarvetta vertailla eri artisteja koska kaikista tykkäämiseen vaikuttavat osin eri seikat. Mutta itse koen vain, että osalla täällä on jotenkin sellainen asenne, että koska he tykkäävät Käärijästä, tämä on muita parempi ihminen ja artisti. Siis varmasti Jere on erityisen hyvä ihmisenä, mutta juuri senkään takia hän ei mielestäni tarvitse sen asian korostamista.
Veit omatekemät sukat Joksuille? Olethan vienyt kaikille muille suosituimmille artisteille myös sukat? Minusta tuollainen arvottaminen sukkien kautta ei ole reilua. Ajattele niitä muita artisteja!
 
vierailija
Ajavat näköjään hiekalla, eli siellä festarin ranta-alueelle. On jo pimeä ja ei selkeästi ole oikeaa ajotietä bäkkärille, niin tuon hälytysvaloauton avulla pidetään huoli että kukaan työntekijä ja juhlija ei jää jumittamaan artistin kuljetusauton eteen (tai jää alle).
Ja auttaa keikkabussin kuljettajaa ajamaan oikein niin ettei se ole seuraavaksi puoliksi vajonneena jonnekin hiekkamonttuun.
 
vierailija
Jatketaan vaan jatkossa molempien ketjun osapuolten kehumista ja tuodaan esille positiivisuutta. Itse en halua vertailla ketään ja kehun ketä itse haluan ilman että joku täällä sanoo etten saa niin tehdä. Muistutus toisen kehuminen ei ole muilta pois.
Negatiivisuutta on muutenkin liikaa. Joku on niin negatiivinen, että postiiviset viestit ärsyttää.
Kyllä, molemmat on ansainneet kaikki ne kehut mitä me täällä on annettu ja paljon enemmänkin. 🥰
 

Yhteistyössä