Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kärpyn luonne on niin ihana että fanina ei tartte edes hoitaa sitä kehumista, kun keikkapaikkojen pitäjät ja satunnaiset paikalle raahatut tyypit hoitaa sen luonteen ja esiintymisen kehumiset jo valmiiksi. <3
 
vierailija
Miten te jaksatte tukea tämän ihme lähikuvaajan toimintaa?
Mitä väärää hän on mielestäsi tehnyt? Kenelläkään ei pitäis olla mitään sanomista siihen miten monella keikalla joku toinen käy ja jos kuvaa eturivistä, ei häiritse sillä mitenkään muita keikalla olijoita. Ja jos haluaa käydä katsomassa jonkun keikan tietyn biisin, niin voi olla melko varma, että hänen somesta sen löytää. En ymmärrä yhtään yksittäisten fanien haukkumista tai arvostelua paitsi silloin kun on kyseessä oikeasti kyseenalainen toiminta (stalkkerointi, salakuvaus jne.)
 
vierailija
Kärpyn luonne on niin ihana että fanina ei tartte edes hoitaa sitä kehumista, kun keikkapaikkojen pitäjät ja satunnaiset paikalle raahatut tyypit hoitaa sen luonteen ja esiintymisen kehumiset jo valmiiksi. <3
Nonni, sit annat heidän hoitaa. Ei tarvitse itse toistella sitä silleen, että koska SINÄ olet keksinyt fanittaa Kärtsää, niin se onkin sit kaikkia muita parempi.
 
vierailija
Nonnii, minkäs Kärtsä teit! Meillä on täällä nyt Hämeenlinna-mayhem eikä taida loppua ihan heti. Ei saisi sanoa K:sta mitään kehua, kun muille artisteille tulee paha mieli. Mutta tietysti koskee vain K:ta ja Bojania ja BL:ää saa kehua normaalisti. Ja niitä canceloijia.

Sanonpas nyt kuitenkin, että K:lla on selvästi ennustamisen taitoa. Ei todellakaan tarvitse mennän Hämeenlinnaan ja turpaan tulee silti.
 
vierailija
Oon kirjoittanut, mutta en sillä painotuksella, että olisivat muita parempia. Ei minun kuulu sellaista sanoa, vaikka itse pitäisinkin heistä enemmän kuin jostain muista artisteista. Pitää voi eniten, mutta se ei tee artistista ketään toista ihmeellisempää.
Joku voi ajatella niin, että pidät heitä parempina. Koska sinäkin saat käännettyä normaalit K:n positiiviset viestit joksikin muuksi.
 
vierailija
Nonnii, minkäs Kärtsä teit! Meillä on täällä nyt Hämeenlinna-mayhem eikä taida loppua ihan heti. Ei saisi sanoa K:sta mitään kehua, kun muille artisteille tulee paha mieli. Mutta tietysti koskee vain K:ta ja Bojania ja BL:ää saa kehua normaalisti. Ja niitä canceloijia.

Sanonpas nyt kuitenkin, että K:lla on selvästi ennustamisen taitoa. Ei todellakaan tarvitse mennän Hämeenlinnaan ja turpaan tulee silti.
Just niin, meidän maailman ihmeellisin Kärtsä kyllä tietää nää jutut :D
 
vierailija
Miksi toivoa ihailemalleen Bojanille parisuhdetta inhoamansa ihmisen kanssa? Siksi että olettaa Bojanin itse näin haluavan?
Epäilen että hänelle ei riitä positiivinen fanitus vaan tarvitsee myös jonkun johon purkaa pettymys ja viha. Jos K ei olisi kuviossa haukkuisi varmaan muita Joksuja tai jopa B:ta. Selvästi ei pysty olemaan haukkumatta tai purkamatta kuviteltuja vääryyksiään johonkin. Toivottavasti B:tä oikeasti varoitettiin hänestä ei selvästikään tyydy enää palstoihin vaan hakee kontaktia..
 
vierailija
No täällä ollaan shipin takia, ei ihailemassa Käärijää. Niin voisitte vähän ajatella että jos arvostatte muitakin artisteja niin tämän yhden kehuminen on aivan turhaa.
oikeestin nyt haista p aska. Kaikki ei shippaa, usko jo. Viime aikoihin asti ollaan mahduttu hyvin samaan keskusteluun, mutta sun on ehkä aika jättää muut fanit ja shippaajat rauhaan. Tai opetele olemaan hiljaa, jos sulla ei ole muuta annettavaa kuin hirveä negailu ja yhden osapuolen haukkuminen
 
vierailija
Joku voi ajatella niin, että pidät heitä parempina. Koska sinäkin saat käännettyä normaalit K:n positiiviset viestit joksikin muuksi.
No joo, sulla on pointti. Mutta mä en arvota näitä artisteja eri järjestykseen, ja jos joku saa tuon käsityksen mun kirjoituksista, niin siinä vaikuttaa sitten se, että MÄ oon saanut sen käsityksen jonkun kirjoituksista ja protestoin siihen. Mutta siis mulla ei ole mitään tarvetta vertailla eri artisteja koska kaikista tykkäämiseen vaikuttavat osin eri seikat. Mutta itse koen vain, että osalla täällä on jotenkin sellainen asenne, että koska he tykkäävät Käärijästä, tämä on muita parempi ihminen ja artisti. Siis varmasti Jere on erityisen hyvä ihmisenä, mutta juuri senkään takia hän ei mielestäni tarvitse sen asian korostamista.
 
vierailija
Nonni, sit annat heidän hoitaa. Ei tarvitse itse toistella sitä silleen, että koska SINÄ olet keksinyt fanittaa Kärtsää, niin se onkin sit kaikkia muita parempi.
Ei se Liettuan festarin henkilökunta taputtanut ja hurrannut K:lle sen keikan jälkeen sen takia että minä fanitan K:ta, vaan koska K on niin ihana! Se oli varmasti ollut jo tosi mukava ja tehnyt luonteellaan hyvän vaikutuksen henkilökuntaan jo bäkkärillä ennen keikkaa, ja se hieno keikka sitten vielä sai heidät vielä tyytyväisemmiksi. Hyvin harvoin tuommoista näkee festareiden omassa somessa, vaikka on paljon paljon artisteja jotka vetää mahtavia keikkoja jotka villitsee yleisön, niin jotain erikoista siinä oli.
 
vierailija
No joo, sulla on pointti. Mutta mä en arvota näitä artisteja eri järjestykseen, ja jos joku saa tuon käsityksen mun kirjoituksista, niin siinä vaikuttaa sitten se, että MÄ oon saanut sen käsityksen jonkun kirjoituksista ja protestoin siihen. Mutta siis mulla ei ole mitään tarvetta vertailla eri artisteja koska kaikista tykkäämiseen vaikuttavat osin eri seikat. Mutta itse koen vain, että osalla täällä on jotenkin sellainen asenne, että koska he tykkäävät Käärijästä, tämä on muita parempi ihminen ja artisti. Siis varmasti Jere on erityisen hyvä ihmisenä, mutta juuri senkään takia hän ei mielestäni tarvitse sen asian korostamista.
Mutta itse koen vain, että Tässä se ongelman ydin onkin. Sinä koet ja ihan päin helvettiä, kuten aina.
 
vierailija
Mitä väärää hän on mielestäsi tehnyt? Kenelläkään ei pitäis olla mitään sanomista siihen miten monella keikalla joku toinen käy ja jos kuvaa eturivistä, ei häiritse sillä mitenkään muita keikalla olijoita. Ja jos haluaa käydä katsomassa jonkun keikan tietyn biisin, niin voi olla melko varma, että hänen somesta sen löytää. En ymmärrä yhtään yksittäisten fanien haukkumista tai arvostelua paitsi silloin kun on kyseessä oikeasti kyseenalainen toiminta (stalkkerointi, salakuvaus jne.)
👍
 
vierailija
Olit kuka olit, pointti oli, että vertailujankkaus oli K-faneilta lähtöisin.
Vastasin, ettei mua kiinnosta jos henkilö ei halua kuunnella Jokereita.
Seuraava kommentti oli tämä:
"Taitaa olla aika suuri joukko jota ei kiinnosta "
En ole ikinä sanout olevani K fani. Eikä tuo laittamasi viesti ollut enää minun. Ajatteletko oikeasti keskustelevasi täällä vain yhden henkilön kanssa?
 
vierailija
Vähän Kärtsä-positiivisuutta tähän väliin, kerron siitä kun tapasin hänet. Oon se, jolla on Kärtsän kirjoittama tatuointi (ja sama joka on osastojaksoilla silloin tällöin). En häpeä näistä puhua koska aiheella on muutenkin jo tarpeeksi iso mörkö toisinaan Suomessa, vaikka siitä pitäisi puhua avoimesti ja on okei olla olematta okei.
Viime vuoden kesäkuussa olin festareilla ja Kärtsä oli käynyt moikkaamassa faneja aidalla tietysti juuri silloin, kun itse olin vessassa (no kuinkas muutenkaan). Harmitti, koska olin kirjoittanut kirjeen hänelle, mutta nielin harmistuksen ja kävin sen jälkeen merch kojulla kysymässä eräältä crewhun kuuluvalta, että voisiko hän antaa sen Jerelle (ja minähän aloin itkemään tässä samalla puhuessani, oli yks elämäni noloimmista hetkistä). Hän oli oikein ihana ja lupasi toimittaa eteenpäin.

Long story short Kärtsä tuli vielä keikan jälkeen uudelleen moikkaamaan (tällöin hän tosiaan kävi vielä moikkaamassa, eli ei vaanittu missään taka-ovella). Kerroin sit kun oltiin kuva otettu että olen se, joka kirjoitti sen kirjeen aiemmin, jos oot jo saanut sen. Ja hän vastas että "ihana kun oot vielä täällä" (joka mulla on nyt tatuointina) ja kysyi saako halata. Tietystikin (olettaakseni) tarkoitti sitä, että kiva kun jäin odottamaan, mutta tällä lauseella oli myös toisenlainen merkitys itselle ja seuraavalla tapaamiskerralla pyysin, voisko hän kirjoittaa sen lauseen mulle paperille. Jere on tavatessa niin lämpimän oloinen ja läsnä, ettei sitä pysty edes selittämään. Se pitää kokea.
Voi miten hieno kohtaaminen! Kiitos kun jaoit tämän. Hyvää vointia sinulle! ❤
 
vierailija
Saako täällä nyt kehua ja ihastella oikein (Aidon) luvan kanssa sitä-bändiä-jonka-nimeä-ei-saa-täällä-sanoa, ihan ettei niille tule pahamieli jos vaan Käärijää kehutaan ja ihastellaan, mahtavaa 😃😃👍👍
 

Yhteistyössä