Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vähän Kärtsä-positiivisuutta tähän väliin, kerron siitä kun tapasin hänet. Oon se, jolla on Kärtsän kirjoittama tatuointi (ja sama joka on osastojaksoilla silloin tällöin). En häpeä näistä puhua koska aiheella on muutenkin jo tarpeeksi iso mörkö toisinaan Suomessa, vaikka siitä pitäisi puhua avoimesti ja on okei olla olematta okei.
Viime vuoden kesäkuussa olin festareilla ja Kärtsä oli käynyt moikkaamassa faneja aidalla tietysti juuri silloin, kun itse olin vessassa (no kuinkas muutenkaan). Harmitti, koska olin kirjoittanut kirjeen hänelle, mutta nielin harmistuksen ja kävin sen jälkeen merch kojulla kysymässä eräältä crewhun kuuluvalta, että voisiko hän antaa sen Jerelle (ja minähän aloin itkemään tässä samalla puhuessani, oli yks elämäni noloimmista hetkistä). Hän oli oikein ihana ja lupasi toimittaa eteenpäin.

Long story short Kärtsä tuli vielä keikan jälkeen uudelleen moikkaamaan (tällöin hän tosiaan kävi vielä moikkaamassa, eli ei vaanittu missään taka-ovella). Kerroin sit kun oltiin kuva otettu että olen se, joka kirjoitti sen kirjeen aiemmin, jos oot jo saanut sen. Ja hän vastas että "ihana kun oot vielä täällä" (joka mulla on nyt tatuointina) ja kysyi saako halata. Tietystikin (olettaakseni) tarkoitti sitä, että kiva kun jäin odottamaan, mutta tällä lauseella oli myös toisenlainen merkitys itselle ja seuraavalla tapaamiskerralla pyysin, voisko hän kirjoittaa sen lauseen mulle paperille. Jere on tavatessa niin lämpimän oloinen ja läsnä, ettei sitä pysty edes selittämään. Se pitää kokea.
❤
 
vierailija
En ole ehtinyt lukea oikeastaan mitään, mitä täällä on viimeisen viiden tunnin aikana kirjoitettu, mutta halusin vain kertoa, että rakastan sekä K että B niinkuin kunnon K&B shippaaja tekeekin, eikä tulis mieleenkään haukkua kumpaakaan. We love together forever 💚💙.
 
vierailija
Miks helvetissä? En mä tykkää jostain siks, että se on objektiivisti suosittu, tai arvota artisteja suosion perusteella paremmuusjärjestykseen. Mä ihailen Joksuja ja Käärijää enkä vertaile heitä keskenään.
No ei ei, mutta en kehuis artistia, jolla ei ole maailman eniten yleisöä sen yleisömääristä tai miten ihana luonne sillä on kun muillakin artisteilla on ihana luonne jne.
 
vierailija
No täällä ollaan shipin takia, ei ihailemassa Käärijää. Niin voisitte vähän ajatella että jos arvostatte muitakin artisteja niin tämän yhden kehuminen on aivan turhaa.
Totta. Otan nyt tehtäväkseni poistaa/valittaa jokaisesta B tai JO kehuvasta tai ihailevasta kommentista. Olet niin oikeassa että ei heitä saa kehua/ihastella yhtään jos arvostaa muita artisteja. Täälläkin koko ajan lipsutaan tästä Joksujen kohdalla. Kiitos kun toit asian esiin.
 
vierailija
Olit kuka olit, pointti oli, että vertailujankkaus oli K-faneilta lähtöisin.
Vastasin, ettei mua kiinnosta jos henkilö ei halua kuunnella Jokereita.
Seuraava kommentti oli tämä:
"Taitaa olla aika suuri joukko jota ei kiinnosta 😄"
Ei käynyt pienessä mielessäsi että kyseessä saattaisi olla.... provo? 😵 Missä sivistys, kypsyys ja fiksuus, ei herran jestas sentään, ihan huippaa päässä tälläinen väite!!11!!1!
 
vierailija
En ole sanonut, että haukun ulkonäköä. Vaan että kirjoitan triggeröiviä viestejä (se toinen teki sitä haukkumalla ulkonäköä tai mitä lie, mut mä en). En alkanut vastauksessa tätä erittelemään, koska se ei ollut pointti, vaan se, että ei ajattele oikeasti siten kuin kirjoittaa, vaan haluaa provosoida lukijoilta reaktion (kypsyyskoe. Kuka osaa olla tarttumatta kommenttiin )
Kypsyyskoe, sanoo lapsellisin tietämäni kommentoija. Menisit ihan hyvin 10-vuotiaasta kommenttiesi tason perusteella, mutta harva 10v kykenisi tekemään sellaiset sukat mitkä teit Jurelle ja Bojanille, joten uskon, että olet vanhempi.

On sääli, että tuot niin paljon vihaa, pahuutta ja ilkeyttä tähän fandomiin, jonka päähenkilöt ovat oikeasti niin positiivisia, valoisia ja ystävällisiä. Ei tarvitse kehua K:ta, jos/kun et hänestä pidä mutta älä hauku häntä äläkä hänen fanejaan tai heidän kommenttejaan. En halua, että kukaan kuvittelee meidän muiden Jo-fanien olevan yhtä lapsellisia ja ilkeitä kuin sinä.
 
vierailija
Ei huolta, kirjoitin saman tekstin jokaisen fanittamani artistin keskusteluryhmään heistä itsestään. Ei ole siis vihamielistä yhtään.
Toi on turhaa ja arvostelevaa. Et arvosta ja kunnioita artisteja tasapuolisesti, näkee, että suosit joitain ja sulla on suosikkeja, vaikka K ei edes ole maailman parhaimmat meriitit hankkinut artisti. Turha siis kehua kaikesta, voi vain ihan tykätä ja fanittaa.
 
vierailija
No ei ei, mutta en kehuis artistia, jolla ei ole maailman eniten yleisöä sen yleisömääristä tai miten ihana luonne sillä on kun muillakin artisteilla on ihana luonne jne.
Eli et ole koskaan kirjoittanut tänne mitään positiivista kummastakaan osapuolesta, koska he eivät ole absoluuttisesti suosituimpia, parhaimman näköisiä tai kehunut luonnetta, koska muillakin on ihana luonne tai kehunut lauluääntä.
Eli kirjoitatko tänne vain negatiivista, mutta eihän nekään ole absoluuttinen totuus vaan nekin on vain sinun mielipide.
 
vierailija
Vähän Kärtsä-positiivisuutta tähän väliin, kerron siitä kun tapasin hänet. Oon se, jolla on Kärtsän kirjoittama tatuointi (ja sama joka on osastojaksoilla silloin tällöin). En häpeä näistä puhua koska aiheella on muutenkin jo tarpeeksi iso mörkö toisinaan Suomessa, vaikka siitä pitäisi puhua avoimesti ja on okei olla olematta okei.
Viime vuoden kesäkuussa olin festareilla ja Kärtsä oli käynyt moikkaamassa faneja aidalla tietysti juuri silloin, kun itse olin vessassa (no kuinkas muutenkaan). Harmitti, koska olin kirjoittanut kirjeen hänelle, mutta nielin harmistuksen ja kävin sen jälkeen merch kojulla kysymässä eräältä crewhun kuuluvalta, että voisiko hän antaa sen Jerelle (ja minähän aloin itkemään tässä samalla puhuessani, oli yks elämäni noloimmista hetkistä). Hän oli oikein ihana ja lupasi toimittaa eteenpäin.

Long story short Kärtsä tuli vielä keikan jälkeen uudelleen moikkaamaan (tällöin hän tosiaan kävi vielä moikkaamassa, eli ei vaanittu missään taka-ovella). Kerroin sit kun oltiin kuva otettu että olen se, joka kirjoitti sen kirjeen aiemmin, jos oot jo saanut sen. Ja hän vastas että "ihana kun oot vielä täällä" (joka mulla on nyt tatuointina) ja kysyi saako halata. Tietystikin (olettaakseni) tarkoitti sitä, että kiva kun jäin odottamaan, mutta tällä lauseella oli myös toisenlainen merkitys itselle ja seuraavalla tapaamiskerralla pyysin, voisko hän kirjoittaa sen lauseen mulle paperille. Jere on tavatessa niin lämpimän oloinen ja läsnä, ettei sitä pysty edes selittämään. Se pitää kokea.
Ihana, kiitos kun jaoit tämän ja että olet täällä kanssamme 💚
 
vierailija
Eli et ole koskaan kirjoittanut tänne mitään positiivista kummastakaan osapuolesta, koska he eivät ole absoluuttisesti suosituimpia, parhaimman näköisiä tai kehunut luonnetta, koska muillakin on ihana luonne tai kehunut lauluääntä.
Eli kirjoitatko tänne vain negatiivista, mutta eihän nekään ole absoluuttinen totuus vaan nekin on vain sinun mielipide.
Oon kirjoittanut, mutta en sillä painotuksella, että olisivat muita parempia. Ei minun kuulu sellaista sanoa, vaikka itse pitäisinkin heistä enemmän kuin jostain muista artisteista. Pitää voi eniten, mutta se ei tee artistista ketään toista ihmeellisempää.
 

Yhteistyössä